[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Urheilu Pajala, palasi mieleen kun laittelivat mailia sieltä.
Tilasin alkuvuodesta pyörän tänne stadiin, ko puljuhan siis Oulaisissa. Ei ihan totta miten herttaisia ne olivat, todella paljon pitivät yhteyttä ja hoitivat kaiken minulle helpoimmaksi. Laittoivat vielä viestiä että saako sen matkahuollon sijaan laittaa suoraan kotiin mulle. Tilasin pyörän joskus loppuviikosta ja seuraavalla viikolla se oli mulla tiistaina.

Kyseinen mallihan oli upouusi ja stadissa törmännyt vielä missään siihen. Viikko pyörän saapumisen jälkeen tuli paikalliselta urheiluliikkeeltä soittoa että nyt olis heilläkin myynnissä.

Tuolta tilaan kyllä seuraavatkin pyörät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erottajan 4runners tulee ihan mieleen kun saa (kerrankin?) kehua. Niin hyvät juoksukengät ettei paremmasta tietoa! Ja myyjä neuvoi ja hääräsi kunnes oltiin tosiaan varmoja että nyt on oikeat kengät jalassa. Asiantuntevaa ja mukavaa!

Joku Erisan tmv kallis on savetonta pesukoneystävällistä pesuainetta, jos tahtoo pitää koneen ehjänä mahdollisimman pitkään.

Erisanin litrahinta on suunnilleen sama kuin Arieleissa. Siinä pullossa vaan on enemmän, joten siksi maksaa enemmän. Tosin nyt on kyse pullopesuaineiden hinnoista.

Pullopesuaineissa ei ole zeoliittia noissa tunnetuissakaan merkeissä.

Lisäksi on semmoinen yksi verkossa myytävä pesuaine (en millään saa nimeä päähäni), jossa ei ole zeoliittia ja 10kg tönkkä maksaa noin 42e muistaakseni. Se on tosi riittoisaa ja pitemmän päälle paljon edullisempaa kuin kaupan aineet.

Ostin sitä opiskeluaikoina, kun asuin yksin ja osan ajasta toisessa kunnassa. Se 10kg tönkkä tyhjeni vasta 3 vuotta ostamisen jälkeen.

Erottajan 4runners tulee ihan mieleen kun saa (kerrankin?) kehua. Niin hyvät juoksukengät ettei paremmasta tietoa! Ja myyjä neuvoi ja hääräsi kunnes oltiin tosiaan varmoja että nyt on oikeat kengät jalassa. Asiantuntevaa ja mukavaa!
Tosi. Itse päädyin silti toisiin kun olivat niin rumia nuo jalkaan hyvät. No, nyt on hienot kengät ja kipeät jalat:)

En tiedä mikä (ilmeisesti forssalainen) kuljetusliike (yrittäjä) kyseessä, mutta juuri tällä hetkellä tekee loistavaa palvelusta.
Tilasin Hämeenlinnasta pöytätason ja se oli tarkoitus lähettää matkahuoltoon noudettavaksi. Noh, tänään aamulla kuski soittaa, että on tuomassa tasoa kotiini. Eli olivat sitten lähettäneet sen kotiinkuljetuksena. Kaunis ajatus, mutta ois voinu kysyä koska olen paikalla. Olen töissä, enkä pääse sitä vastaanottamaan. Juttelen kuskin kanssa ja sillä on muutama muu paikka Lahdessa kierrettävänä ennen kuin lähtee takaisin Forssaan. Koitan sillä aikaa saada jonkun kaverin kiinni, jonne voisi tason viedä. Ei löydy, kaikki töissä/koulussa. Ajattelen, että siinäpä sitten taso kuskataan takas Hämeenlinnaan ja huomenna uusi toimitus. Kuski sitten sanoo, että saattaa tietää ratkasun ja soittaa yhden puhelun. Soittaa hetken päästä takaisin ja kysyy, että voiko jättää tason lähellä olevalle huoltoasemalle, jonka kuskin kummitäti omistaa.
Uskomatonta! Kaveri ois voinu jo ajat sitten lähteä menemään ja pitää kiinni omasta aikataulustaan, mutta junailee upean ratkaisun ja meitsi saa tilauksen jo tänään.
Ei ehkä lue tätä palstaa, mutta KIITOS!!! :worship:

JN-AUTO vantaalla kiitoradan tiellä (kehä3 varrella). Loistopalvelu, nopeaa ja halpaa! aina kun olen käynyt autoja huollattamassa ei hinta ole koskaan menny eurollakaan yli hinta-arvion eikä remppa ajallisesti venähtänyt yli sovitun.. nopeaa ja ammattitaitoista työtä. uskallan suositella kavereillekkin.

Datadog :) Poksahti näytönohjain pari kuukautta takuun umpeutumisen jälkeen ja laittoivat kuitenkin takuun piikkiin uuden.

JN-AUTO vantaalla kiitoradan tiellä (kehä3 varrella). Loistopalvelu, nopeaa ja halpaa! aina kun olen käynyt autoja huollattamassa ei hinta ole koskaan menny eurollakaan yli hinta-arvion eikä remppa ajallisesti venähtänyt yli sovitun.. nopeaa ja ammattitaitoista työtä. uskallan suositella kavereillekkin.
Ei mitenkään vittuilua kirjoittajalle vaan yleinen toteamus. Tämä on nimenomaan suomalaisessa asiakaspalvelussa vikana... se että pysytään sovitussa on jo kehumisen aihe. Tuon pitäisi olla itsestään selvyys mutta EI.

Itse käytin autoani pyörien suuntauksessa euromasterilla ja koska säätöruuvi oli niin tiukassa, että joutui lämmittämään pillillä, että lähti mutteri liikkeelle (eli joutui tekemään ihan vähäsen enemmän hommia kuin normaalisti) niin lisälaskua pukkasi. Ei perkele jos tehdään renkaiden säätämistä niin siihen säätämiseen kuuluu minun mielestäni niiden muttereiden availu. Ei liene yllätys, että vuosia suola-paska-vedessä lilluneet mutterit ovat tiukassa. Mulla oli oletus, että kun vien renkaat säädettäväksi ja hinta on X, että ne säätää ne sillä hinnalla X, eikä hinnalla 2X. Onneksi vein auton aurinkoisena päivänä, nimittäis jos olisi satanut ja mutterit olisivat olleet märät niin luultavasti hinta olisi ollut taas korkempil. Autohuoltamoiden ja korjaamoiden laskutuksesta ei ota koskaan selvää, siihen varmaan vaikuttaa kuun asentokin, ei siinä mitään mutta ei jaksa aina olla tappelemassa noista laskutuksista.

Ei mitenkään vittuilua kirjoittajalle vaan yleinen toteamus. Tämä on nimenomaan suomalaisessa asiakaspalvelussa vikana... se että pysytään sovitussa on jo kehumisen aihe. Tuon pitäisi olla itsestään selvyys mutta EI.

tuossapa se syy miksi suomessa harvoin saa hyvää palvelua.

pakko mainita autopaikoista: jmt.

kävin vaihdattamassa sitikan avaimeen patterin joskus muinoin, hinta 0e. hinta oli pari euroa ja ei ollut antaa vaihtorahaa 20 eurosta ja kun tarjosin pankkikorttia, sanoi että tuo joskus pari euroa jos tulee uudestaan asiaa.

Bändin kanssa kävimme Lieksassa keikalla. Majoitus oli hoidettu keskustan tuntumasta Timitran leirintäalueelta. Keikkaillan jälkeisenä aamuna ruhjuinen ja nahjuinen rokkarinretale käy ostamassa receptionista tupakkaa.

- Käypikö teillä kortti? Minä kysyin viiksekkäältä virkailijalta.
- Eei käy kortsu. Myö veitään palijaalla. ...Paitsi sinnuu. Out nuin ruma.

Harvinaista! Minä nimittäin jäin hetkeksi sanattomaksi. Minut valtasi tunnetila, josta en saanut selkoa. Toisaalta mieleni teki painaa äijää nenään, toisaalta revetä naurusta kahtia. Muutenkin olin jotenkin liikuttuneessa mielentilassa, sitten vielä tuollainen - miten ne amerikkalaiset sanovat - "in your face"-litsari.

Kokosin itseni rippeet, maksoin ja vapisevaisin sormin noukin ostamani elintarvikkeet. Ja poistuin.

:4:

Studio 25, Tampere :haart:

Ystävällinen myyjätyttö lähetti omalla kamerakännykällän kuvia farkkujen eri pesuista, että sain varmasti oikeanlaiset tilattua Tampereelta Helsinkiin.

Ja viimeksi myymälässä käydessäni sain aivan ykkösluokan palvelua. Myyjä kierteli koko ajan kaverina ja ehdotteli mulle sopivia vaatteita. Sovituksessa oli koko ajan makutuomarina ja haki sopivampia tilalle. Näin sen pitäisi aina mennä! Tosin ongelmana on se, että tuollaiselta kierrokselta ei koskaan selviä alle 200 euron :D

Modpiiri.com

Pakko hehkuttaa olen niin ilonen! Tiistaina pistin boxin sinne menemään ja pojat laittoivat aamulla sähköpostia, että huomenna voit postista jo hakea! Nyt jos Itella vielä saa sen tänne niin voi pojat! :haart:

Stockmann, Jumbo.

Kaksi vuotta sitten ostettu Sonyn kannettava DVD-soitin meni takuunpiirissä korjaukseen vaikka itse takuu loppui jo vuosi sitten.

Muutenkin on palvelu erittäin asiallista ja aina löytyy henkiö joka tietää asioista.:thumbs:

Kenties pikkaisen kalliimpaa kuin muualla, mutta tuosta palvelusta pitääkin jo jotakin maksaa.

En vaan jaksa kuluttaa aikaani selvitellä minne toimitan/ kuka maksaa asioita ongelmatilanteissa etc. mm. Jimms PC-storen kanssa kesti hoitaa viallinen LG:n telkku uuteen noin kolme kuukautta !!

PAKKO SANOA :D eli parasta palvelua koskaan olen saanut mass.piip sivustojen kautta. Ekalla kertaa kun soittelin niin vastasi oikein mukava mies ja en ollut oikein varma paidan koosta, joten hän sitten lähetti L ja XL koot ja vielä sheikkerin :D enkä tilannut kuin 50 euron edestä. Myös nykyisin tämä "Tiina" niminen neiti on oikein mukava, nopeasti tulee lähetystunnukset sun muut vastaukset. :) Kts paljon hyvästä palvelusta mass väki jos tätä luette!

Kyllä on pakko lähettää kehut puljuun Famiko.

Aikoinaan tilasin kyseisestä liikkeestä emolevyn, jota sitten sovittelin muualtani tilaamiin komponentteihin. Sain kuitenkin vistaa asennettaessa koko paskan kaatumaan.

En muista miten emolevyyn päädyin, mutta lähetin liikkeeseen sähköpostia tapahtuneesta ja sain alle 24h:ssa vastauksen asiaan ja suoran linkin windowsin sivuille josta pystyin lataamaan päivityksen jolla homman sai lopullisesti toimimaan.

Eihän koko asia edes liikkeelle kuulu ja silti jaksoivat kaiken muun työn keskellä lähettää nopean vastauksen, en ikinä odottaisi samaa esim. verkkokaupalta yms. tai sitten olen vaan väärässä.

HKL:n toimistotädille Itäkeskukseen. Keskikohdalla tiskiä suurinpiirtein :)
kiitos ystävällisestä palveluksesta :)
Jaksoi auttaa ja neuvoa vaikka kiirettä piti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom