Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I totally agree! Helvetin mukavaa sakkia siellä on töissä. Tippiä en ole vielä jättänyt, vaikka ansaitsisivat kyllä. :thumbs:Loistavaa palvelua saa oikeastaan aina Kouvolan Amarillossa kun käy syomässä. Ollaan saatu pariinkiin kertaan extraa, vaihdettua ateriaan samalla hinnalla jtn kalliimpaa lisuketta ym. Niin mukava mieli käydä siellä syömässä että jätetään joka kerta tippiä
Itäkeskuksen Stadium, todella loistavaa palvelua. Myyjän saa avuksi katsekontaktilla vaikka käytävän toisesta päästä jne. Kävin maanantaina duunin puolesta tuolla, ja vieläkin hymyilyttää.
Miinuksia ei tietenkään laiteta helkkarin hyvännäköisistä myyjistä..;)
Optigo Sipola
Et sä voi kehua Rossoja kun et oo maalta :jahas:Toisessa treadissa haukuttiin Rossoja, joten mä haluan kehua
Hyvinkään Rosson henkilökuntaa (tai ainakin kahta niistä).
Palvelu toimi moitteettomasti ja ripeästi.
Tultiin jopa kaatamaan lisää vettä lasiin kun näytti loppuvan.
Ruoka oli hyvää (broileria ja pastaa), mutta tottakai enemmän olisi
saanut olla broikkaa.. ;)
Et sä voi kehua Rossoja kun et oo maalta :jahas:
Parasta palvelua olen saanut Marekilta MarekSoundissa. Sähköposteihin vastatiin viikonloppuna, ja tuotteita olisi saanut koekuunteluun postin välityksellä. Kaikenkaikkiaan palvelu oli erinomaista!
Oulussa Pukumies ehdottomasti. Nimestään huolimatta siellä on iso naistenvaatteiden ja kenkien valikoimakin (miehille samoin) ja paikalla päteviä ja avuliaita naismyyjiä. Suosittelen todella oululaisille!
Parasta palvelua olen saanut Marekilta MarekSoundissa. Sähköposteihin vastatiin viikonloppuna, ja tuotteita olisi saanut koekuunteluun postin välityksellä. Kaikenkaikkiaan palvelu oli erinomaista!