[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
No erinomaista palvelua on ollut
- kaikissa Partioaitoissa
- Parturi-kampaamo Pikku-kulkuri (käynyt jo 4 vuotta ja vaikka henkilöstö hiukan vaihtunut on laatu pysynyt)
- Jumbon River.Co
- Mikromafia

edit.
Niin, ja stockalla saa usein erinomaista palvelua, jos vain saa myyjän kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oulun hifistudiosta ei ole kyllä pahaa sanottavaa. Sanovat rehellisesti mielipiteensä laitteesta ja antavat kyllä kotia kuunneltavaksi. :5:

Turun bpcsolutionsissa saa ihan loistopalvelua. Sen verran monta kertaa on pitänyt tuoda kamojaan takuuseen :D Ostot ja vaihdot käyvät harvinaisen mukavasti.
http://www.bpcsolutions.fi

-SK-Autosound Tikkurila, nykyään PitStop.

-Club Prive Helsinki

-Yökerho Lux Helsinki

-Hessumobiili Itäkeskus

-J.Rinta-Jouppi Helsinki

No erinomaista palvelua on ollut
- kaikissa Partioaitoissa
- Parturi-kampaamo Pikku-kulkuri (käynyt jo 4 vuotta ja vaikka henkilöstö hiukan vaihtunut on laatu pysynyt)
- Jumbon River.Co
- Mikromafia

edit.
Niin, ja stockalla saa usein erinomaista palvelua, jos vain saa myyjän kiinni.

voi kuinka kiva kuulla!kerron heti työkavereille :)

Yleisesti sanottuna Helsingin keskustan Stockmann on palvelultaan suht kiitettävä. Suurin kiitos menee kuitenkin kosmetiikka/tms. dödö-osastolle, siellä jaksetaan palvella ja vastailla tyhmiin kysymyksiin vaikka lopullinen ostos ei rahallisesti olisi paljon paskaakaan.

Forumin Jack&Jones yllättää kerta toisensa jälkeen loistavalla palvelulla. Iloisia ja hymyileviä neitokaisia, palvelu pelaa ja kaupat tulee varmasti jos sopiva tuote löytyy.

Keskustan Stockan miesten kenkäosasto on välillä aika tuskainen paikka saada palvelua. Aivan liian vähän henkilökuntaa asiakasmäärään nähden. Muilla osastoilla palvelu toimii sitten erittäin hyvin!

Jack&Joneseista on samanlaiset kokemukset, oon käynyt Jyväskylän, Seinäjoen, Tampereen ja stadin Forumin liikkeissä ja kaikissa on ollut kiitettävää palvelua. Joskus olen ottanut kymmenkunta paitaa mukaan koppiin tuskaillen eri kokojen kanssa ja tytöt on tullut sit hymyssä suin niitä viikkaamaan ja auttaneet etsimään oikeat kamppeet.

Heh, hyvin huomaa miten landelaiset alkoivat puolustamaan tuota ainoaa ravintolaansa, Rossoa, kun sitä toisaalla haukuttiin ;)

Samaan ilmiön pistin itekkin merkille. Eiks ne ainoot "ruokapaikat" tuolla provinssissa rajoitu just tohon Rössöön;) Ainakin kaikki rössösafkat mitä oon ite vetäny on ollu täysin hanurista...

Turun bpcsolutionsissa saa ihan loistopalvelua. Sen verran monta kertaa on pitänyt tuoda kamojaan takuuseen :D Ostot ja vaihdot käyvät harvinaisen mukavasti.
http://www.bpcsolutions.fi

Komppaan tätä, Bpc rokkaa. Ei oikeastaan mitään ongelmia ole ollut asiakaspalvelun tai tuotteiden vaihdon/palautusten kanssa. Toinen hyvä liike on Visiotek, josta osin nykyisen koneeni. Tekivät päivässä valmiiksi ja palvelu toimi todella hyvin :rock:

Diesel Store Mannerheimintiellä - Jos pääset kaupan perälle ilman, että yksikään myyjä tarjoaa apua, täytyy sinun olla näkymätön. Sovituksissa autetaan mielellään ja sopivampia kokoja tai malleja tuodaan avuliaasti. Lisäksi liikkeestä poistuessakin myyjät hyvästelevät asiakkaan, vaikkei mitään sillä kertaa ostaisikaan.

Alusvaateliike Intimica Töölössä - Apua tarjotaan nopeasti ja sovituksissa autetaan kuten ylläkin (lisäksi alusvaatteet tässä puljussa ovat yksinkertaisesti :kuola: )

Sin Cityt - apua ei tulla useinkaan heti tarjoamaan, mutta jos myyjän suuntaan vilkuilee sopivasti, saa aina asiallista ja osaavaa palvelua. Varsin hyvä toimintamalli tämän alan liikkeille.

(Helsingin keskustan) Stockmann ja Akateeminen kirjakauppa useimmiten. Näin isoon taloon mahtuu kuitenkin varsin monenlaista osastoa ja asiakaspalvelijaa, mutta yleensä olen saanut hyvää palvelua.

Siinä näin alkuun... Jostain syystä näitä hyviä kokemuksia tulee enemmän mieleen kuin huonoja. Ehkä mulla on vain peruspositiivinen asenne :D

Loistavaa palvelua saa oikeastaan aina Kouvolan Amarillossa kun käy syomässä. Ollaan saatu pariinkiin kertaan extraa, vaihdettua ateriaan samalla hinnalla jtn kalliimpaa lisuketta ym. Niin mukava mieli käydä siellä syömässä että jätetään joka kerta tippiä :)

Toyota Tammer-auto, sekä myynti että huolto. Sain apua ongelmaani 10 minuuttia sulkemisajan jälkeenkin.

Alkossa saa aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Tampereen Anttilan yhteydessä olevassa alkossa nuori kaveri tunsi valkoviinit uskomattoman hyvin.

Lahdessa käydessäni syön aina ravintola Torerossa. Ruoka ja palvelu ovat erinomaisia, annokset riittäviä, hinnat kohtuullisia.

Henrik's bbq(?) Kampissa Hesassa... A-luokan palvelua ja hyviä suosituksia!

Roseanne/Onnenpäivät Tampesterin Jankassa, poikkeuksetta loistavaa palvelua ja hyvää pitsaa viimeiset 7 vuotta.

Stockman Tampere, miesten vaateosastolla vaihtelevaa palvelua, yleensä hyvää. Jotkut myyjät tulevat kysymään voisiko auttaa, toisilta pitää apua mennä kysymään. (itse suosin tapaa jossa myyjä tulee tiedustelemaan voisiko olla avuksi).

Coyote ravintola Tampere, muutaman kerran poikettu, ja joka kerta ollut hyvää asiakastyötä. Niin lauantai-kiiruisena iltanakin, kuin rauhalliseen aikaan iltapäivällä.

Manhattan Steak House, Tampere... yleensä nopeempi kuin vastapäinen Mäkkäri, ja ruoan laatu ei ole kertaakaan pettänyt.

HifiStudio17 Tampereella... mainiota palvelua, saa tavaraa kotiin koekuunteluun, yms.

Keskivertoa palvelua Tampereella tuntuu saavan valtaosassa paikoista, mutta todellakin vain keskivertoa. Ehkä omat kriteerit ovat viime vuosina nousseet korkealle.

Autohifi-asennuksissa ja myymälänä tuo Auto Extra on loistava. Hyvää palvelua ja edulliset hinnat kun muistaa pyytää tarjouksen.
http://autoextra.fi/

Kävin tänään katsastamassa ko. mestan Hupen suosituksesta ja en voi muuta kuin kehua. Kaupat tuli, apua ja neuvoja sai vähintäänkin tarpeeksi ja henkilökunta oli huumorintajuista ja rentoa ja juttuun tuli hyvin.

The Official Sumu-Rating: :5:

Plussat vielä parkkitilasta. Eipä tarvinnut arpoa mihin auton laittaisi.

Pasilan poliisiasema. Menin todella vittuuntuneena maksamaan sakkoja, mutta poliisi heitti sen verta hyvää läppää, kun käytiin lappuja ja kuvia läpi, ettei voinut muuta kuin tulla hyvälle tuulelle. :4:

PS. Maksoin hyvästä palvelusta vielä 10 senttiä ylimääräistä, ja kirjoitin tilisiirtoon "poliisien kahvirahastoon". Toivottavasti meni oikeaan paikkaan. :D

Itse on pakko kehua TopShot -valokuvakauppaa. www.topshot.fi
Uskomattoman asiallinen äijä ja hioo hyvät rabatit tuotteisiin, varauksetta voin suositella jopa Saksasta tilaamisen vaihtoehdoksi!

Hifistudio17 on moni myös kehunut. Itseltäni myös täydet pisteet tuolle lafkalle (vrt esim. "Mustan Listan" Hifikrugiin).

Kehutaanpa kunnallisia palveluita.

Pieksämäen terveydenhuolto......toimii. Aikoinaan kun muutettiin Jyväskylästä Pieksämäelle duunin perässä niin meinasin lentää perseelleni siitä kuinka nopeasti julkisiin terveydenhuoltopalveluihin siellä pääsi. Jyväskylässä asuvat tietää kuinka vitun pitkät jonot Kyllössä ym on. Pieksämäellä kaikki ajanvaraukset ja muut saman viikon aikana ja aina todella ystävällisellä palvelulla. Vähänkö tuli kuningas olo.

Sit vielä kehut paikalliseen verotoimistoon. Verovirkailija, rouva jonka nimeä en muista, soitteli mun kännyyn että jos tähän veroehdotukseen muutettais nää ja nää kohdat niin se olis mulle edullisempaa, mitäpä jos hän tekisi ne niin ei tarvitsisi laittaa niitä postissa minulle........WTF:eek: . Isot kiitokset hänelle, menin niin sanattomaksi että en edes tajunnut kiittää puhelimessa.

Toisessa treadissa haukuttiin Rossoja, joten mä haluan kehua
Hyvinkään Rosson henkilökuntaa (tai ainakin kahta niistä).

Palvelu toimi moitteettomasti ja ripeästi.
Tultiin jopa kaatamaan lisää vettä lasiin kun näytti loppuvan.

Ruoka oli hyvää (broileria ja pastaa), mutta tottakai enemmän olisi
saanut olla broikkaa.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom