- Ikä
- 44
Oulussa paikat:
SpareWheel - Moottoripyöräliike
Ehdottomasti kyllä! Täällä saa todella hienoa palvelua :D
Edit. kirjoitushärö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oulussa paikat:
SpareWheel - Moottoripyöräliike
Kerran, taas pari vuotta sitten, tulin viimeisellä yöbussilla baarista kotiin Pohjois-Helsinkiin. Tsemppasin bussissa kovasti etten nukahda, mutta tietenkin kuski sitten herätteli päätepysäkillä. Totesin kuskille että "no, iltakävely onneksi piristää" ja toivotin hyvää illan jatkoa. Kuski kysyi mille pysäkille minun piti jäädä, ja kerroin paikan. Kaveri sanoi että hänellä on nyt vuorolistassa tauko, joten hän voi heittää mut pysäkille! Pääsin sitten HKL:n bussilla kotioven eteen. :5:
... Hämeenkadulla oleva Jack&Jones on ylivoimainen ykkösmesta. Saa laatushittiä ja kaupungin parasta palvelua. :5:
Tuossa suhteessa täältä tulee myös kiitosta eräälle HKL:n kuljettajalle. Myöskin Pohjois-Helsingissä seikkailin ja tuo osa kaupunkia on minulle täysin tuntematon. Osoitteestakin olin epävarma joten ystävällinen bussikuski soitti ja selvitti osoitteen ja ajoi minut päättäriltä osoitteen viereen, laski pois kyydistä tien reunaan ettei olisi tarvinnut kävellä 100m pysäkiltä siihen risteykseen. Kerrassaan loistavaa ja ystävällistä palvelua, kiitokset HKL.
:5:
Multa olikin itseltäni unohtunut, että aina-parjatuilta bussikuskeilta olen mäkin saanut elämäni palvelua. ....... Passini oli sitten pudonnut käsilaukusta bussin lattialle ja tämä ystävällinen kuski päätti etsiä aseman aulasta omistajaa!
:5:
Kehunpa mainitsemaani firmaa lisää.Porin Villa ja Peite Oy.