[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dee, hankipa käsiisi muistaakseni toiseksi uusin Suomen Auto Bild. Siinä oli autokauppojen palveluvertailu, nimenomaan kaupankäyntimielessä ja mukana oli ihan oma osionsa tasa-arvoiselle palvelulle. Oli kauppoja, joissa suosittiin miehiä JA kauppoja, joissa suosittiin naisia. Täydet pisteet, eli täysi tasa-arvo, ei kummankaan sukupuolen suosimista, saivat vain Citroen myymälät ja myyjät.

Porin Villa ja Peite Oy. Eilen setvin futonasioita ko liikkeen kanssa. Pakko saada uusi patja ja tyyny tänne työpaikkakunnalle, ollut jo selkäkipuja ton nykyisen totaalipaskan nukkumasetin takia. :( Myyjä oli avulias, mutta ei tiennyt kaikkea kysymääni. Sovittiin, että mulle soitellaan tänään lisätiedon tiimoilta. Soiteltiinkin jo eilen ja tällä kertaa toisessa päässä oli todellinen asiantuntija. Mulle selvitettiin kaikki juurta jaksain, pöljinpiinkin kysymyksiini vastailtiin asiallisesti ja sovittiin joustavat toimitusehdot, molemmille osapuolille sopivat. :)

Että jos porilaisilla tai muilla satakuntalaisilla on makuuhuoneen tai sohvien sisustukseen jne. liittyviä hankintoja, niin suosittelen ko liikettä. Mulla ei ole ainakaan niistä kahdesta myyjästä, joiden kanssa olin tekemisissä, muuta kuin kehuttavaa. Ehkä ensimmäinen myyjä oli hieman kokemattomampi, joten ei osannut ihan kaikessa neuvoa, mutta se ei jäänyt yhtään harmittamaan, koska järkättiin noin nopeasti mun puheille myyjä, joka tiesi kaiken mahdollisen ja sit vielä vähän lisää. :thumbs:

Varkauden suunnalla liikkuville voin suositella ainakin asiakaspalvelun puolesta seuraavia liikkeitä:

Vitikainen KY (autovaraosaliike): Nopeaa palvelua ja hyvää tietämystä. Asiakasta kuunnellaan ja osat varmasti hankitaan. Hinnasta aina sopivan kokoinen siivu pois.

Jim&Jill: Palvelu ystävällistä ja toimivaa!

Iskender Pizza & Kebab: Parhaat skebabit ja mukava hlökunta. Muistavat hyvin asiakkaat ja morjestavat aina kun sattuu vaikka kaupungilla vastaan.

Iivili:
Kiitos, pitääpä ihan mielenkiinnosta vilkaista tuo lehti.
Harmi että tuo Citroen on yksi niistä automerkeistä jota en salettiin ikinä tule ostamaan (ellei työnantaja syystä taikka kolmannesta väkisin pakota). Muussa tapauksessa menisin jo ihan silkasta uteliaisuudesta testaamaan tilanteen käytännössä :-)

Loistavaa palvelua

Näitä olisi varmasti paljon enemmänkin, mutta pari loistavaa asiakaspalvelutapausta on jäänyt mieleen.

Joskus monta vuotta sitten olin ostamassa Vantaan Gigantista telkkaria. Myyjä oli nuorehko salitreenaajan näköinen mies ja tiesi selvästi myymistään tuotteista. Budjettini oli noin tuhat euroa ja ei sillä kertaa löytynyt sopivaa telkkaria. Parin tunnin päästä myyjä soitti mulle kännyyn (oli selvittänyt numerotiedustelusta numeron) ja kertoi että nyt olis esittelykäytössä ollut telkkari, jota olin katsellut jo liikkeessä, budjettiin sopivasti. Puolen tunnin päästä puhelusta kävin hakemassa telkkarin liikkeestä ja tuossa se on vieläkin hyllyssä. :5:

Kerran, taas pari vuotta sitten, tulin viimeisellä yöbussilla baarista kotiin Pohjois-Helsinkiin. Tsemppasin bussissa kovasti etten nukahda, mutta tietenkin kuski sitten herätteli päätepysäkillä. Totesin kuskille että "no, iltakävely onneksi piristää" ja toivotin hyvää illan jatkoa. Kuski kysyi mille pysäkille minun piti jäädä, ja kerroin paikan. Kaveri sanoi että hänellä on nyt vuorolistassa tauko, joten hän voi heittää mut pysäkille! Pääsin sitten HKL:n bussilla kotioven eteen. :5:

Ja sitten on vielä pakko kehua Jumbon Dressmanin toimintaa, kävelin liikkeeseen rähjäisissä salivaatteissa ja kerroin, että tarvitsisin muutaman siistin vaatekerran. Ystävällinen naismyyjä otti mitat ja kantoi kaikki sopivat vaatteet kopin ovelle asti. Jatkossa ei tarvitse miettiä mistä käy hakemassa työvaatteet. :5:

Päätin juuri että jatkossa laitan aina positiivisen palautteen yritykseen, josta saan hyvää palvelua.

Kerran, taas pari vuotta sitten, tulin viimeisellä yöbussilla baarista kotiin Pohjois-Helsinkiin. Tsemppasin bussissa kovasti etten nukahda, mutta tietenkin kuski sitten herätteli päätepysäkillä. Totesin kuskille että "no, iltakävely onneksi piristää" ja toivotin hyvää illan jatkoa. Kuski kysyi mille pysäkille minun piti jäädä, ja kerroin paikan. Kaveri sanoi että hänellä on nyt vuorolistassa tauko, joten hän voi heittää mut pysäkille! Pääsin sitten HKL:n bussilla kotioven eteen. :5:

Tuossa suhteessa täältä tulee myös kiitosta eräälle HKL:n kuljettajalle. Myöskin Pohjois-Helsingissä seikkailin ja tuo osa kaupunkia on minulle täysin tuntematon. Osoitteestakin olin epävarma joten ystävällinen bussikuski soitti ja selvitti osoitteen ja ajoi minut päättäriltä osoitteen viereen, laski pois kyydistä tien reunaan ettei olisi tarvinnut kävellä 100m pysäkiltä siihen risteykseen. Kerrassaan loistavaa ja ystävällistä palvelua, kiitokset HKL.
:5:

En tiedä onko joku jo maininnutkin, mutta ehdottomasti Hyllykalliolla sijaitseva Markun Musiikki. Tilat on pienet, mutta tavaraa on paljon, ja palvelu on loistavaa! Kaikki soittovermeet viimeisen viiden vuoden aikana on tullut tuolta ostettua. Hinnat on varmasti kohdallaan, kaikkea saa testattua tai jopa lainata testaamisen ajaksi, ja muutenkin on loistava ja ammattitaitoinen kauppamies. Suosittelen! :thumbs:

Hmm, ite täytyy kehua mountainbikecenteriä rovaniemeltä, myyjä ei tosiaankaan tyrkytä tuotteita, ja varmasti kertoo jos tuote ei sovi omalle taitotasolle, siis ns. liian huono. Alennuksia tuntuu, että saa toisinaan liikaakin, antoipa joskus lumilaudan testiin, että maksaa myöhemmin kun on ensin täysin uudella laudalla päivän pari laskenut. Taisipa vielä kyseisen laudan myydä puoleen hintaan. 5 tähteä kyseiselle liikkeelle.

Tampereella farkkuja ostaessa ehdoton paikka on:

... Hämeenkadulla oleva Jack&Jones on ylivoimainen ykkösmesta. Saa laatushittiä ja kaupungin parasta palvelua. :5:

Ruokaravintoloista kehun Hallituskadulla olevaa Ravintola Franklya, ylivoimaisesti parasta palvelua mitä olen saanut. Se on jopa "häiritsevän" hyvää verrattaessa siihen mitä normaalisti suomalaisissa ruokaravintoloissa saa (yleensähän ainoa palveluun viittaava on "no maistuko ruoka"-lausahdus).
Lisäksi paikan ruuat ovat taivaallisen hyviä, ja joka sentin arvoisia elleivät enemmänkin.

Hammaslääkäreitä parjataan aina, joten annetaan täältä vähän boostiakin:

Helsingin kunnallinen hammashoitosysteemi pelitti omalla kohdallani loistavasti. Soitin taannoin kipupäivystykseen, sain ajan heti samalle aamulle. Lääkäriin jonotin ainoastaan 15min ja siitä 30min myöhemmin olin jo hiippailemassa kotiin päin yhtä hammasta köyhempänä ja pienemmillä kivuilla. Palvelu oli asiallista, ripeää ja tehokasta, buranareseptikin tuli kaupan päälle kipujen ehkäisemiseen.

Ja mikä parasta: hampaan poisto tuossa paikassa maksoi huimat 30ekua, eli ei paljon paskaakaan suhteessa kivun määrään. Kiitos ihana hampilekuri :5:

Bronx-Store Tre aleksi 26:ssa loistavaa palvelua, ostin farkut sieltä,
piti kokeilla useammat ja myyjä haki hyllystä useammat vaihtoehdot. Sopivat löytyi, lyhensivät 6 eur sopiviksi. Kysyin että joutaako lähettää matkahuollolla Hki kamppiin, no sopihan se. Kävin eräs keskiviikko siellä kesänjälkeen. Ja saman viikon LA tuli matkahuollon texstari aamusella , että saa noutaa Kampista.

Loistavaa palvelua kaupalta ja matkahuollosta.

Turun hansan Brothers. Aina on tullut jopa epäilyttävän ystävällistä palvelua :)
Edit: Voisi tosiaan aina pistää vaikka sähköpostilla palautetta jos saa oikeasti hyvää palvelua..jengi kun yleensä on hiljaa kun kaikki menee hyvin ja sitten pistää reklamaatiota kun ei ole tyytyväinen.

Tampereen hallituskadulla sijaitseva Villimies. Vaatekauppa miehille, hyvät valikoimat ja oikein mukava palvelu.

Virgin oil co. Helsinki

Helvetin hyvää palvelua !! Poket on asiallisia, avuliaita. Tiskit toimii nopeasti ja vaikka kiire tuntuisi välillä olevan niin tarjoilijat jaksaa olla ystävällisiä.
Tämä siis 5 kä(y)nnin kokemuksella paikasta, kertaakaan ei ole ollut mitään valittamista.

Riihimäen Irlannin setteri, tiskintakaa saa aina reipasta palvelua ja tullaan usein pöytään kysymään että saisko tuoda lisää ja mitä otat.

Sain kerran Pirkkalan Seppälässä todella hyvää palvelua. Kevään lakkiaisten aikaan satuin bongaamaan sieltä aivan iiihanan hameen, jonka olisin halunnut isäni syntymäpäiville. Ylläri ylläri koot olivat loppu ja kävin tietty kassalta vielä kysäisemässä, ettei sattumalta olisi vielä kokoani jäljellä.

Kassaneiti oli todella mukava: hän sanoi, että voi soitella vielä muihin myymälöihin Tampereella, josko niistä löytyisi. No ei löytynyt. Mutta hän ehdotti kuitenkin, että Helsingistä saattaisi vielä löytää (kerroin, että synttärit Hesassa, joten hän ajatteli, josko hameen varaisi esim. Forumin Seppälästä ja hakisi ennen synttäreitä). Hameen olisi kuullemma voinut myös lähettää Tampereelle, mutta aika ei olisi riittänyt.

Hän sanoi,e ttä tarkistelee vielä asiaa ja soittaa minulle myöhemmin, jottei pidättele minua. Vaikka ei kyllä mikään kiire siinä vaiheessa ollutkaan.

Menin sitten ruokakauppaan ja hetken kuluttua Seppälästä soitettiin ja ilmoitettiin, ettei edes Helsingistäkään löytynyt hametta. No voi hö. Tuosta avusta olisin niin mielellään sen hameen ostanut. Koskaan ei ole vastaavaa tullut Seppälässä vastaan. Pisteet heille hyvästä mielestä!

Tuossa suhteessa täältä tulee myös kiitosta eräälle HKL:n kuljettajalle. Myöskin Pohjois-Helsingissä seikkailin ja tuo osa kaupunkia on minulle täysin tuntematon. Osoitteestakin olin epävarma joten ystävällinen bussikuski soitti ja selvitti osoitteen ja ajoi minut päättäriltä osoitteen viereen, laski pois kyydistä tien reunaan ettei olisi tarvinnut kävellä 100m pysäkiltä siihen risteykseen. Kerrassaan loistavaa ja ystävällistä palvelua, kiitokset HKL.

Multa olikin itseltäni unohtunut, että aina-parjatuilta bussikuskeilta olen mäkin saanut elämäni palvelua. Joskus viime vuosituhannen loppupuolella tulin yölennolla Nykistä Suomeen. Matkasin kentältä 615 bussilla rautatieasemalle ja tallustelin siitä sitten rättipoikkiväsyneenä aulapenkeille junaa odottamaan. Kohta aulassa tähyili bussikuski, joka mut bongattuaan kysyi että matkasiko neiti hetki sitten 615 bussilla ja mahtoikohan jotain jäädä sinne. Enhän mä mitään ollut huomannut, laukku ja kaikki tuntui olevan mukana. Passini oli sitten pudonnut käsilaukusta bussin lattialle ja tämä ystävällinen kuski päätti etsiä aseman aulasta omistajaa!

Multa olikin itseltäni unohtunut, että aina-parjatuilta bussikuskeilta olen mäkin saanut elämäni palvelua. ....... Passini oli sitten pudonnut käsilaukusta bussin lattialle ja tämä ystävällinen kuski päätti etsiä aseman aulasta omistajaa!

Kyllä! Kaikki bussikuskit eivät ole pissapäitä, onneksi. Ja ne erityisen palvelualttiit, todelliset palvelun ammattilaiset jäävät kyllä mieleen. Vielä kerran kiitos siitä heille.

Porin Villa ja Peite Oy.
Kehunpa mainitsemaani firmaa lisää.

En saanut heiltä pelkästään avuliasta neuvontaa, vaan myös nopean tavarantoimituksen. :) Muistaakseni tein tilauksen viime viikon to tai pe ja eilen jo hain kamppeet. Ostokset luvattiin toimittaa joko tämän viikon loppuun tai ensi viikon alkuun mennessä. Fiksua sinänsä, että luvataan sellainen toimitusaika, joka varmasti pystytään toteuttamaan. Sitten asiakas on hyvillään, kun saakin tilauksensa jopa luvattua nopeammin.

Viime yön nukuinkin sikeästi ihkauudella futonilla ja laatutyynyllä (eli sellainen ja sen korkuinen, mikä mulle sopii). Selkä, niska ja mieli olivat aamulla paljon levänneemmässä kunnossa, mitä aiemmalla umpisurkealla nukkumisvälineistöllä nukkuessani.

En voi sanoa ko firman meiningistä muuta, kuin :) ja :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom