Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viel viimehetken trivia... Onko testiläisilläki joku tietty "hiljasuus" klo 22 tjtn :D Vai voiko jauhaa paskaa kaverin kanssa pitkin yötä.

Suunnittelen nyt jo jotai LJK tatskaa :D huoh

Ja vaik kuuppa ois kunnossa nii ei ne voi millää tietää kirjallisen ja yhe haastattelun perusteella miten kova äijä oikeesti oot henkisesti! Mut eihän sitä oikee muutenkaa vois testaa, vähä arpapelii:D

Ja vaik kuuppa ois kunnossa nii ei ne voi millää tietää kirjallisen ja yhe haastattelun perusteella miten kova äijä oikeesti oot henkisesti! Mut eihän sitä oikee muutenkaa vois testaa, vähä arpapelii:D

Näkisit millase kuvan laitoin lentäjähakuun...Jos LJK:hon olis pitäny laittaa kuva papereitte mukan mä olisi jo sisäl :D:D:D

Tässähä alkaa joka päivä jännittää enemmä ja enemmä.. Koitan treenaa kovaa ja psyykata itteni siihe juoksuu et vedän sen vaikka pyörtyneenä kohtuu ajal.

Mitäs teil muuten pyörii yleensä päässä ku ootte tosi väsyneitä jonku cooperin aikana? ite yleensä ainaki heitän ärräpäitä niin paljo ku kerkee pääni sisäl :D

Aika kovia poikia saatte olla jos pystytte mättämään enemmän ruokaa kun minä... Prkl jos mää oon 2010 porukoissa niin saatte tulla itse toteamaan jos joku siittä porukasta syö pääsykokeissa muilta kaiken.. :D

Snippe ite kans heittelen paljon ärräpäitä, psyykkaan ittteäni juoksemaan kovempaa :D sivaritkin vetelee kovemmin"

Tulee vaan kokoajan vaikeammaks saada unesta kiinni nyt ennen näitä testejä :D

Prrrrkeleitä kans ja paljon. Ajattelen aina, et ämmät luovuttaa ja saatana, minähän tappelen tän vaikka väkisin loppuun.

Joskus vedin piip-testissä omat enkat reippaasti uusiks ja olin koko päivän sitä enne ollu "hakekaa vaikka ambulanssilla"-asenteella. :D tuli sit painettua

Eilen tuli nykästyä taas ihan hyvä aika 6km lenkillä(aikaan 23.38min).tänään lepoa ja huomenna taas reenaan;)onko jätkillä millasia aikoja tolle 10km hiihdolle?vai ootteko ees kokeillu?ite hiihtiin tiistaina sen 11.4km noin 1 tuntiin perinteisellä sellasta normi vauhtia.mihin aikaan siel testeissä pitää hiihtää se viimeset 5km et pääsee läpi?

Nyt menee hintsusti :offtopic: , mut millasta musiikkii kuuntelette treenatessanne. Vaikka joku yks tietty biisi mistä tulee se viiminen :whip:

offia täällä saakin olla. Itse nykyään kuuntelen hiljaisuutta. En enää jaksa musiikkia korviini laittaa. Parasta on omasta mielestä metsän äänet :D. btw, omatkin on mallia RU ja huomenna niillä tarttis mennä ekaa kertaa oikein kunnolla. Tänään multa lätkäs taklattiin tää pää irti niin pakko vetää lepii hetki.

Suositut

Back
Ylös Bottom