Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs se tyyppi olikaan, muistaako vielä joku, kun uhos edellisen vuoden ketjussa olevansa kova jätkä ja muutenkin pisti laskuvarjojääkärit ja Rambon samaan kategoriaan?

No joo. Kännissä kyllä lupaan olla mutta noi kisat kyllä jää multa aina väliin(joke), ja kovaa jätkää minusta ei saa tekemälläkään, jos se nyt niin vakavasti täytyi ottaa, Stander. :kippis1:

Mutta Rambo oli kyllä TOSI kova luu.

Mökkibileet tiedos, tosin ite ei tuu juotua eikä mässäiltyä, lenkki suunniteltu torstaiaamuun. Voi olla iha rauhallista teillä ja oon vissii porukast ainoo joka herää ennen ku tulee taas pimeetä :D

ja kovaa jätkää minusta ei saa tekemälläkään, jos se nyt niin vakavasti täytyi ottaa, Stander. :kippis1:
Ei tässä sunhun viitattu ollenkaan. :D Viime vuoden ketjussa oli vaan yks tyyppi, joka tuli mieleen tuosta sun snagarijutusta. Oli pojalla aika paska asenne, kun ei osannut kuin vittuilla ja selitellä ihme settiä. Ihme sinänsä, että tämä ketju on aiempiin verraten säilynyt ilman pikkukinoja tai suurempia kärhämiä.

Oon kyllä hiukan pettynyt ettei tänne ole eksynyt mitään machoja, vaan kaikki ollut ihan kiltisti :D. Voin kertoa, että tiukan lenkin jälkeen kannattaa käydä avannossa ja ottaa ehkä yks bisse. Aivan loistava olo!

Mikäs se tyyppi olikaan, muistaako vielä joku, kun uhos edellisen vuoden ketjussa olevansa kova jätkä ja muutenkin pisti laskuvarjojääkärit ja Rambon samaan kategoriaan?

VomboVompatti?:hyvä:

UV:ksi varaan kyllä oikeuden vetästä sellaset lärvit et oksat pois...ja tämähän ei sulje pois treeniä :kippis1: :piis:

Ite ajattelin ainakin olla selvinpäin huomenna! En edes muista millon viimeks sitä on tullut oltua selvänä uv? :D

Viime vuoden ketjussa muistan jonkun haukkuneen kaikki, naruiks, idiooteiks, pässinpäiks ym. kun oli sieltä testeistä tullut, ja oli muutenkin aina kauhea marina ja narina joka asiasta
Ei tainnut kaveri päästä sisälle?:D

Ja tuli käytyä viikonloppuna mökillä avannossakin useamman kerran ja tuntui aivan uskomattoman hyvältä!

Eipä oo pakkasta ollu, saati sitte jäätä. :D Tosin on tuo vesi varmaa kylmää ilmanki.

Onko mitää paineita testie suhteen, vai onko meno että "treenaan ja yritän ja sittenpähä nähdään"

Itellä vähä sellanen, et pakko olis, mut vähä jännittää kyl mite käy. Tosin haen myös lentäjäks,että ei oo ainoo vaihtoehto tämä.

Itteä ainaki jännittää pikkasen et miten siel testeis menee,tiedän kyl olevani hyvässä kunnossa mut jännittää et joku osa niist fyysisist kusee ja joutuu koti matkalle.Pääasia itelle et pääsee kaikki ne testit läpi ja voi lähtä kotimatkalle sillä fiiliksel et on antanu kaikkesa,sitpä sen maaliskuus näkee et tuleeko valituksi.
Just kävin hiihtään 13.5km,tästä eteen päin pitää käydä hiihtään vähän enemmän ja pitempiä lenkkejä ku pääs hyvin siit perinteisen tyylistä jyvälle:thumbs:illalla vielä lenkille ja pikkasen kunto piiriä:whip:

Masentavaa tollane :D Tänää ton flunssan jälkee jo parempi olo ja huomenna olis tarkotus koittaa jotai vitosen juoksulenkkiä tai jotai ja ens vuoden puolella hirmune rääkki käyntii. ;) Toisilla esmes mulla menee suurinpiirtei hiihtoneitsyys tuol testeissä :D en oo sitte neljää vuotee hiihtäny. Toivottavasti hiihto / juoksu pikatreeni auttaa ees jotai :S

Paineita ei saa ottaa mistään mutta kyllä itse ainakin ihan tosissani testeihin menen ja haluan uttiin myös päästä. Tosin itse kukin tietää kyllä hyvin oman kuntonsa ja sen riittävyyden ja varsinkin itsellä sen riittämättömyyden.

Milläs koulutuspohjalla porukat on liikkeellä? Mahdetaanko lukion käyneitä paljon suosia kun testit on läpäisty ja aletaan paikkoja jakaa. Itsellä menossa kaksoistutkinto.

Milläs koulutuspohjalla porukat on liikkeellä? Mahdetaanko lukion käyneitä paljon suosia kun testit on läpäisty ja aletaan paikkoja jakaa. Itsellä menossa kaksoistutkinto.
Mitkäs kaksoistutkinnot?

ite oon suorittanut sähkömiehen persustutkinnon, ja nytten kerrostalo työmaalla vetelen sähköjä :)
Paljon lukiolaisia pakkilaisista?

Itekki oon amiksessa.En jaksa uskoa että koulu tutkinto vaikuttaa mitenkää siihen että ketä sinne kurssille valitaan ku eihän se kerro miehestä mitään missä koulussa on.
Tuli just juostua se 6.7km 10kg repulla aikaan 27.30min.Onkohan se reppu siel testeis niin hyvä ku kaikki väittää?:Dku tuo meikän koulu reppu on kyllä niin perseestä että jos se reppu siel testeis on kevyempi kuin sen 10kg ja sit se reppu on vielä niin hyvä ku väitetään niin sitähän suorastaan lentää se selässä ku on tottunu juokseen tollasella omalla paska repulla:D
mites jätkillä on reenit menny tänää?

Suositut

Back
Ylös Bottom