Ljk 2009

Mulla on kiva juttu tuon Immolan junalippujen kanssa. Sielähä paikalla pitää olla klo 16, niin minun juna saapuu Imatralle 15.47 :D Aikasempaa ei ole.
Meikällä on sama,siks mun pitääki lähteä jo 25 pvä 11 jälkee yöllä junalla imatraa kohti ja se on perillä imatralla 26 pvä kymmeneltä aamulla.meikä on pikkasen aikases siellä sit mut eipä se mitään:Djätkän pitää vissiin tehä samalla lailla.katoppa netistä niit sun testi päiviä edeltävän yön junien aikatauluja niin kannattaa mennä jollakin niistä junista sit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikällä on sama,siks mun pitääki lähteä jo 25 pvä 11 jälkee yöllä junalla imatraa kohti ja se on perillä imatralla 26 pvä kymmeneltä aamulla.meikä on pikkasen aikases siellä sit mut eipä se mitään:Djätkän pitää vissiin tehä samalla lailla.katoppa netistä niit sun testi päiviä edeltävän yön junien aikatauluja niin kannattaa mennä jollakin niistä junista sit.

Ei, kyllä löytyi aikasempi juna. Turhaa lähetin tuostakin Immolaan sähköpostia :D. Perillä ollaan Immolassa kivasta klo 12.47.

Miten te treenaatte selkälihaksia? Alkaa pikkuhiljaa tympimään toi matolla sätkiminen niin oliskohan kellään mitään liikettä tiedossa millä sais samat lihakset treenattua?
Mulla on kasa lavoja päälekkäin ja niiden päälle oon sitten laittanut +150kg levypainoja :D
Pysyy muuten paikoillaan ;) tungen vaan jalat ekan lavan alle ja alan sätkimään, toimii hyvin^^

Contender en oo viellä mitään ihmetellyt noist matkalipuista^^ Huomenna sit vissiin lähettelen jos muistan:D
Tuli tänään punnerrettua +8h duunis ja viime yöllä nukuin about 2-3h, pikkunen vitutus päällä ja reppujuoksuu pitäis lähtee vetää :rock: Reppujuoksun lämmittelyks vedän kunnon kuntopiirit viell ;)

Mise, taitaa olla 25m allas siellä Kouvolassa :)
contender, hyvillä hyvillä. Merkki siitä et testit lähestyy. Fiilikset voi muuttua sit ku matkataa maitojunassa Utista takasipäi :D

Kattelin tossa nuitten taistelusukeltakien pääsykokeiden fyysisen osion sisältöä niin meinaa nuo olla "pikkusen" rankemmat testit kuin utissa:Dpitää kattoa miten utis ja immolas käy,jos ei niihin kumpaakaan pääse niin pitää sit ruveta reenaan vielä kovempaa ja yrittää sit tonne sukeltajaksi vielä ens syksynä.

Standerkin saisi tulla sinne niin siellä olisi sitten HIMO kova taso. :rock: Noi sissihommat vaikuttaa, ehkä vieläkin kiinnostavimmilta.. :D.
No jaa. Emmä oikein korpisissin hommista syty, kun yks faijan kaveri on aikanaan Immolan sissipataljoonassa palvellut (ei erikoisrajajääkärinä, mutta kuitenkin) ja kuuleman perusteella ei ihan mun juttu. Lähinnä ollaan metsässä, metsässä ja metsässä. Kyllä hyppy- ja kiipeilykoulutuksessa on aivan oma viehätyksensä mun näkemyksen mukaan.
Pitää alkaa volttikäännöstä opettelemaan ensi vuotta varten.
Kannattaa juu ajoissa ruveta uintia ja käännöksiä treenaamaan. Ei ole piis ohv kake, mikäli jättää viime tippaan syksylle.

Vedin tossa kuus kilsaa repun kanssa ja eikä juuri tuntunut pahalta edes EoM! Nyt olis tarkoitus lähteä saunomaan ja käymään avannossa, että pysyy pöpöt poissa ja hieman karaistuu! Ja niin uskoisin, että tuolla utissa on 25m allas. Suomessa nuo 50m altaat ovat aika harvassa, että ihan pelkän todennäköisyyden puolesta veikkaan kaksvitosta! Itse olen suunnitellut matkani junalla Kouvolaan, siten että olen perillä puoli ysiltä kun se kuljetus lähtee silloin klo 21.00. Joku koodikieli on pakko keksiä, miten tunnistetaan toisemme :D

Sivarit saunan taakse! :D
Vetäsin kans ite 6km lenkin @ 40 min, kävely vauhtia juu mut oli 17.6kg repus^^
Ei mitään koodikieliä, lähetään kaikki vaan ryyppäämään jonnekkin pe-la, ennen testejä niin tutustutaan kunnolla, voin toimia kuskina ;)

Painattakaa ihmeessä. Pojat ei pääse edes kasarmille asti ne päällä. :D täällä lähtis varmaa nirri viimeistää rautatieasemalla....No ehkä nyt ei kuitenkaa.
Tulee kyl aika mielenkiintosta kattella siel, et kuka on kuka (siis pakkotoistossa) , jos se nyt ikinä edes selviää.

Mitä luulette meneekö toi 200m 25m altaassa parempaan aikaan ku 50m altaassa? Kyllähän siinä "seinäpotkuissa" pitäis vähän bonusta aikaan saada? Itel ei oo kokemuksia kun 50m altaasta :D

21-22.1 päivät täällä :hyper:

joo kyllä 25m altaas saa paremman ajan kuin 50m,eihän siinä 25m altaas kerkee ku potkasta seinästä vauhtia ja muutaman kerran kauhasta niin on jo toisessa päässä:Dmutta sehän kyllä passaa.huomenna aamulla hiihtään ja illalla juokseen:thumbs:vois kokeilla coopperia viel ennen testejä jossakin välis,uskon kyl et nykyään juoksen sen 3300m AINAKI,sit sen näkee ku juoksee;)

Panin sähköpostilla joo;) Otin tänää lenkin vaa :) Huomenna olis tarkotus lähtee aamusta jo himokselle ja siellä mua odottaa sa-sukset ja latu ;) Otan kans rinkan messii ja iskin siihe painoo sen 12-13kg ja sen kaa ois tarkotus juoksennella ja rynnii niit mäkii ylös!

Suositut

Back
Ylös Bottom