Ljk 2009

Muistakaahan että ei se uusivuosi ole kuin kerran vuodessa, kaiken reenaamisen keskellä on ihan hyvä välillä vähän nollata. Liian totiseksi ei saa mennä :kippis1:
UGH, kaiken nollaamisen keskellä olisi hyvä joskus vähän treenatakin. :dance: (runkkaako tää banaani kahdella kädellä?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvinaisen raitista väkeä... Itekkin menee ilman viinaa. Joku jos ottaa (vähän enemmän) niin tulee kirjoittamaan jotain maailmankatsomuksellista tänne meidän kaikkien iloksi ensi vuoden ensimmäisillä tunneilla. :D

Hyvää uutta vuotta!
Tuli just kokeiltua noita vatsoja,punnerruksia,selkiä ja leukoja niin maxit napsahti kaikista :rolleyes:
Pitää toivoa että menee sitten kans testeissä samaan malliin.

Ite meen ihmisten ilmoille jnk. helsinkiin pyörii mutta vaan muutamalle oluelle :kippis1: en ees muista millon viimeks o tullut oltua selvänä uutenavuotena:D

Kyllä nyt tekosyyt ovat olleet mietittynä jo hetken :D. Hyvin uusiavuosia toverit! Se on mulla enään 21 päivää testeihin :P. Alkaa ihan tulla jännäpissat jo housuihin :D

Taidan keskittyä lihaskuntoon ja venuttelyyn. Vasemmas takareidessä jotain häikkää tällä hetkellä. Vähän arka juostessa. Pieni lepo sille tänään sallittakoon ja huomenna takas lenkille.

Ei ollenkaa huono ratkasu, vaikkei iha helppoa oo ottaa rauhallisesti, mut saattaa tulla pidempi huili jos ei heti tajuu varoa. :)

Nyt bändireeneihi ja sit myöhäisillan juoksulenkki. ;)

Jaa musiikkojakin eksinyt tänne, itse olen yhtä lahjakas siinä kuin Boris Jeltsin kymppitonnilla :D. Kyllähän tua jalka alkaa tuntua paremmalta, mutta en tänään kyllä juoksemaan mene. Väsyttääkin niin vitusti.

Tosi muusikko :D

No toivottavasti koipi tulee kuntoon. Saa kans nähdä mites tuo iltalenkki sujuu 2 viikon huilimise jälkee.

Mites yleensä treenaat uimispuolta, tai siis varmaa uimalla, mut miten? mitä matkoja ym

Mulla on simppelit tavat treenata sitä :D. Ihan vaan uin pari n.puolen tunnin settiä tai enemmän :D. Keskityn enemmän siihen tekniikkaan ja sen ylläpitämiseen kuin nopeuteen. Mutta välillä sitten vedän ihan sellasia 100 tai 200m spurtteja jos on sen verran vapaata radalla :D. Ja vinkkejä tekniikan parantamiseen olen kysynyt niiltä valvojilta. Ihan hyviä neuvoja on tullutkin vielä :D

Voi luoja, puhelin tässä yhden kaverin kanssa ketä on nyt Utissa niin hän oli repässyt 19 pojoa reppujuoksusta ja melkein kaikista muistakin täydet :D. Meinas tippua leuka lattiasta läpi kun kuulin :D

Voi morjes...Kohtis huonokuntonen kaveri. Täytys kans saada siit reppujuoksusta jotai vastaavaa,koska hiihdosta ei oo mitää takeita :D noi perus lihaskunnot ny taitaa mennä melkei kaikilta max pojoilla.

Samainen kaveri sanoin, että siellä on aikas tuurista kiinni kanssa että millaiset lankut hiihdossa saa jalkojen alle:D. Oli kuulemma itse saanut luistavat muihin verrattuna.

Heh, tässä iltaani istun ja rupesin miettimään. Kun testit ovat ohi niin tämäkin topicci alkaa kokemaan kuolemaansa pikkuhiljaa :D. Itse olen vuodattanut paskoja juttujani tänne jo melkein 200 postauksen verran ja minne tämän jälkeen kertoilee treeneistään! Muutenkin jää elämään tyhjiö kun oikeasti ei ole mitään tälläistä(vaikkakin aktiivinen parilla muullakin voorumilla olen), mutta tämä on ihan erilaista. Voi olla, että muutenkin testien jälkeen tulee olemaan hieman tyhjä olo kun on yksi tapahtuma takana, jota varten on jo kauan treenaillut. Hm, joskus täällä utelin irkkigallerian nikkejä ja masterpiece omansa jo tunnusti niinkuin allekirjoittanutkin. Onkos muilla niitä niin saa mystiset nimimerkit jonkinlaisen naaman :P

Sama juttu Piisis :) Ollu kyl hauska vuos ku tääl päässy jakelee tuntemuksia ja treeniedistymisiä! Tehny täst projektist paljon kivemman, kiitos täst tietenki mukaville kanssahakijapakkislaisille:kippis1: Meitsil ei oo Piisis galtsus mitää mut joku facebook-kaveruus? Tunnistas testeissäki sit !

No eihän tuo viimekkään vuoden thredi mihinkää kuollu, ennen kuin palvelukseen piti astua :D.

Lisätkää mut vaan facebookissa kenellä nyt siellä onkaan kuvia, frank hagelberg:illä löytyy.
ja KYLLÄ olen 50% hurri! :D
Mites uinti sujuu kaikilla? Ite menossa huomen taas räpiköimään aamusta ja aamupaivällä käyn vetäsee kuntopiirit. Lauantaina sit taas uimaan ja kuntopiirii.

Henq tää topicci on ainakin edistänyt motivointia ja helpottanut reeniä paljon! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom