Ljk 2009

:D Enää ei taida ihan noin paljoo mennä,kun tuli vähän lomailtuu, mutta yli kolmen tonnin kevyesti. :) Noni, ainakin joku mukaa sitte. Noh, olen sellane 187cm pitkä ja varmaan napit korvissa kuuntelen jotai mörkömusaa. :P harmaat reisitaskuhousut saattas ol varmin tuntomerkki. Entäpä itelläs ja mistä päin muuten reissaat?

Noin 195 cm ja aika naru, lyhyet tummat hiukset, normi farkut + musta takki :D Helsingistä tullaan, mistäs sä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin 195 cm ja aika naru, lyhyet tummat hiukset, normi farkut + musta takki :D Helsingistä tullaan, mistäs sä?

Nonni :D noin pientä miestä tuskin on vaikee tunnistaa. Menee huvittavaks jos porukasta suurinpiirtei kaikki tietää toisensa pakkotoisto nikeillä. "Hei, toi on se tomu07" :P voi morjes. Ja Porista tuun, junalla olis tarkotus.

Ja lyhyet tummat hiukset btw kans.

Miten te treenaatte selkälihaksia? Alkaa pikkuhiljaa tympimään toi matolla sätkiminen niin oliskohan kellään mitään liikettä tiedossa millä sais samat lihakset treenattua?

Kuulemma maastaveto toimii tossa hyvin. :) Tosin en ite oo uskaltanu kokeilla, ei olis eka kerta ko alkaa selkä oireilemaa.

Jewski, itse olen tulossa samoina päivinä. Mää hyppään sitte sun reppuselkään kun menet ekaa kierrosta ohi. Uinnin saa kyllä tosi nopeesti luistamaan silla kahden pojon vauhtia kun treenaa vaan 3-4 kertaa viikossa ja kysyy neuvoa joltain joka asiasta vähän ymmärtää. Muutaman kerran jälkeen vauhti on jo ihan toinen.

Jewski, äijällä iha kova toi cooper:D Kaikki ketkä menee yli 3500m nii siin pitää olla jo vähä juoksijan vikaa:D Kauas oot reenaillu testei varte? Ootko mitä lajeja reenaillu? Kannattaa vetää sitä uintii ilman laseja et pääsee hyvin siihe messii, tosissaa eile ku vetäsin se tonni ilma laseja nii vikat 150m kauhoin vaa mummojen päälle ku erottanu enää rataviivoja kunolla:D Mut iha hauskaa oli emmä sitä sano:D

Itseasias olin hiuka hidas ja treenaamisen alotus jäi toooooosi myöhäseks, eli joulukuun alkuun :D:D huoh. Oon silti pelannu koko ajan jalkapalloo ja välillä käyny salilla/lenkillä, ni kunnossa on kyl pysytty. Kerran koitin reppujuoksuu, mutta muuten menty siinä lenkki ja sali linjalla.

Ja tosta hengittämisestä siin uinnin aikana, ni välillä on kyl tosi nihkeetä. :S täytys sitä treenata. Tosiaan oon ollu flunssassa kulunee viikon, mut tarkotus olis painuu uimahallille heti kun mahdollista.

jeppis. Mul oli vähä sama homma ku sul, ku kutsu tuli postista nii pamahti tommone viikon mittane nuha! viimesen kolmen viikon aikana ollu 2vk kipeen, haitannu aikalailla reenaamista.Mut nyt on lähteny iha kivasti taas käyntii!

Mä vedin itseasias viimevuonna piip-testin tosin vähä huonoilla lähtökohdilla.. Olin ollu kipeen ja tulin kouluu takas viel skidis nuhassa, kävin ruokatunnil syömässä ja sen jälkee suoraa liikkatunnille(mille ei ollu tarkotus ees osallistuu, mut ei ois saanu arvosanaa jos ei sillo juossu).. Iha hyvät selitykset, mut kyl siin meni sillo joku vähä päälle 105. Joku 115-120 aika lähellä maksimii varmaa..Mite sä?

Mä vedin itseasias viimevuonna piip-testin tosin vähä huonoilla lähtökohdilla.. Olin ollu kipeen ja tulin kouluu takas viel skidis nuhassa, kävin ruokatunnil syömässä ja sen jälkee suoraa liikkatunnille(mille ei ollu tarkotus ees osallistuu, mut ei ois saanu arvosanaa jos ei sillo juossu).. Iha hyvät selitykset, mut kyl siin meni sillo joku vähä päälle 105. Joku 115-120 aika lähellä maksimii varmaa..Mite sä?

Tuttu tunne. :D Mä juoksin tos 12pvä viimeks piipin ja meni 14min 20sec, et enpä sitte osaa verrata noita :P ootte ilmeisesti kattonu niist juostuista pätkistä tai jotai vastaavaa. (?)

Nuhaa ja yskää on edelleen, mut pakko mennä heittää pieni juoksulenkki, kunnon kerrospukeutumista vaan. Ja sitte joku :rock: soimaan, ni eipä tunnu nuhat missään. (huomenaamulla jotai 40 astet kuumetta kuitenki :D )

Jep.Oot huomen jossai keuhkokuumeessa:D Se on kyl iha sika vaikeet pysyy paikoillaa ku on kipee.. Joo kato me mitattii siin piipis sitä kuljettuu välimatkaa! Pelaatko iha tosissas sitä fudista?

Jep.Oot huomen jossai keuhkokuumeessa:D Se on kyl iha sika vaikeet pysyy paikoillaa ku on kipee.. Joo kato me mitattii siin piipis sitä kuljettuu välimatkaa! Pelaatko iha tosissas sitä fudista?

Nii vähä ajattelinki. :D muttajoo, siis pelaan. Musan Salamassa kolmosta. Täytys vaan tapella se pelipaikka siitä. Onko itelläs pallotaustaa vai?

Ja täytyy kyllä varmaa perua toi lenkki ja vaa odottaa :( ärsyttävän levoton olo vaa koko ajan. Onneks on autokoulu 2 vaihe tänää, ni onpaha edes jotai tekemistä.

MItes hengn sul kulkee?
Mites tässä. Tulin äsken uimast, tajusin et käyn nykyää n. 2 kertaa/kk siellä:D Mut iha hyvi oli muistissa vielä. Ajelin tossa hiukset armeijaa varten ja ennätys tippu tänää 10 sekuntii :dance2: Nyt meni 2.55 ilman laseja. Kohta puolii vois lähtee juoksemaan vielä :rolleyes:

Täytin juuri tuon matkalippulapun ja ajattelin pian käydä postittamassa sen ja sitten juoksemaan. Eks sää Hengn oo tulossa sinne samana päivänä kuin mä? 22-23?

itelläki 22-23:rock:
Tuli mieleen tossa äsken ku olin uimassa että onkohan se allas mis se testi uidaan 50m vai 25m?
meikä lähetti sähköpostilla sen matkalippu hakemuksen tänään niin meneepähän varmana perille ainaki.

itelläki 22-23:rock:
Tuli mieleen tossa äsken ku olin uimassa että onkohan se allas mis se testi uidaan 50m vai 25m?
meikä lähetti sähköpostilla sen matkalippu hakemuksen tänään niin meneepähän varmana perille ainaki.

Mulla on kiva juttu tuon Immolan junalippujen kanssa. Sielähä paikalla pitää olla klo 16, niin minun juna saapuu Imatralle 15.47 :D Aikasempaa ei ole.

edit. Jaa empä tiiäkkää. Taitaa ollakki :D

Suositut

Back
Ylös Bottom