Ljk 2009

Kahlailin nyt myös tuota Immola ketjua lävitse, (tätä on tullutkin jo seurailtua) ja siellä mainittiin, että silmälasit eivät ole välttämättä este päästä sinne (ja voihan tuota näonkorjaustakin harkita, muttei ihan vain intin vuoksi). :dance2: Joten ensi vuotta varten kova reeni päälle ja Standerkin saisi tulla sinne niin siellä olisi sitten HIMO kova taso. :rock: Noi sissihommat vaikuttaa, ehkä vieläkin kiinnostavimmilta.. :D

10km lenkki takana taas kerran. Menipä kevyen oloisesti. :thumbs: Pitää alkaa volttikäännöstä opettelemaan ensi vuotta varten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joudutko nää vaihtaan junaa silloin meno matkalla kouvolaan tai paluu matkalla sielt kouvolasta?ja pitääkö ne liput ostaa,eikö ne postita niit lippuja viikkoa ennen testejä postissa ja niillä postissa tulleilla lipuilla voi sit lunastaa paikka lipun siit junasta millä on menos?vai oonko käsittäny ihan vääri,meikä ihan pihalla näis matkalippu hommis ku en oo ikinä ennen ees matkustanu junalla mihinkää:D
Hmm, no jos menet vaikka Kokemäeltä Kouvolaan junalla niin ostat lipun sille välille ja se sisältyy ne junanvaihdot. Elikkäs jos ostat liput Kokemäeltä ja vaihdat junaa Treellä niin näyttäisit sitä lippua, minkä ostit etkä ostaisi uutta :D. Korjatkaa jos olen väärässä. Näin olen itse hommat käsittänyt!

Lähettiks kjukkelberg lippu hommelit jo uttii kohti? ite en vielä, pitää varmaa mun osalta ainaki siirtää huomiseen toi homma.. Ootko katellu yhtää takastulomatkaa bussiaikataulujen saralta??

noni:) iha makosa retki varmaa ;) juoksitko aikaa vastaan vai iha rennosti matkaa vaa?
Itteeni ainakin ottaisi pannuun ja lujaa aina kelloa vastaan juoksennella. Eli kevyesti vaan lenkille (5-20km) sillain, että on mukavaa ja jättää lopusta spurtit ym. pois niin palautuu paremmin. Kyllä ne sitten testeissä ottaa aikaa. Jos olisin itse menossa testeihin niin lyhentäisin lenkkejä sinne 5km hujakoille, kuten testeissä ja vasta nyt nostaisin intesiteettiä noille lenkeille (en silti kellottaisi).

olitko tomu07 missä rykimässä? paljo tuli suunnillee matkaa minuutin aikana?vedät huomen ergolla vetää vai soutustadikalle?;)

Tässä lähistöllä jotai random hiekkateitä pitkin. Tarkkojen Google Earth mittailujen tuloksena päättelisin että viimenen ja kovin on ollu joku päälle 300 m (syke ~ 180) :D. Näin perstuntumalla sanoisin myös et keskimäärin noin 270 m/veto, cooper-vauhtina siis 3200+ :david:. Joo ihan ergolla lähtee huomenna.

Miten te treenaatte selkälihaksia? Alkaa pikkuhiljaa tympimään toi matolla sätkiminen niin oliskohan kellään mitään liikettä tiedossa millä sais samat lihakset treenattua?

Itsellä on piene tuollainen palli(tuolin tynkä), mitä käytän vähän kuin selkälihaspenkkiä. Laita jalat tuollaisen tason alle ja siinä sätkin :D

Morjens, tulipaha liityttyä tännekki vaikka jo pidemmän aikaa lueskellu näit juttuja. En oo aivan varma onko joku kysyny jo asiaa (sorry jos on, en jaksanu ettiä) mutta oonko tosiaan ainoo jolla uinti saattaa tuskasesti mennä hyväksytysti? :D ei ainakaan kunnosta oo kiinni, kuupperissa menny viimeks 3515m, tekniikka vaa tökkii.

Onnee kaikille testeihin valituille!

Ja niin, onko täältä moniki tulossa 21. ja 22. pvä? siellähä törmäillää sitte.

Tervetuloa remmiin vaan. Toiset täällä on jo tovin jauhanut paskaa juttua :D. No, ei mullakaan toi uinti niin sulavaa ole, mutta kyllä nyt toi minimi pitäis alittua aika reippaasti.

Katos :D joku oikee paikalla.

Sitä just kattelin, et aika moni sanoo meneväs kevyesti 4.10 tai vastaavaa. Pienellä treenillä vaan. Kuis kauan olet Piisis treenaillut?

Kohtalon ivaa: Samana päivänä kun tipahti kutsukirje postiluukusta, ni flunssa iski ja tässä nyt viikon sitte oltu tekemättä oikeastaan mitään, kun on veto pois. PRKL !

Morjens, tulipaha liityttyä tännekki vaikka jo pidemmän aikaa lueskellu näit juttuja. En oo aivan varma onko joku kysyny jo asiaa (sorry jos on, en jaksanu ettiä) mutta oonko tosiaan ainoo jolla uinti saattaa tuskasesti mennä hyväksytysti? :D ei ainakaan kunnosta oo kiinni, kuupperissa menny viimeks 3515m, tekniikka vaa tökkii.

Onnee kaikille testeihin valituille!

Ja niin, onko täältä moniki tulossa 21. ja 22. pvä? siellähä törmäillää sitte.

Astetta häijympi cooper tulos :hyper: 21-22 olen myös minä menossa :) Ootko helposti tunnistettavissa? :D

Astetta häijympi cooper tulos :hyper: 21-22 olen myös minä menossa :) Ootko helposti tunnistettavissa? :D

:D Enää ei taida ihan noin paljoo mennä,kun tuli vähän lomailtuu, mutta yli kolmen tonnin kevyesti. :) Noni, ainakin joku mukaa sitte. Noh, olen sellane 187cm pitkä ja varmaan napit korvissa kuuntelen jotai mörkömusaa. :P harmaat reisitaskuhousut saattas ol varmin tuntomerkki. Entäpä itelläs ja mistä päin muuten reissaat?

Suositut

Back
Ylös Bottom