Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paikat on iha hellinä, tosin johtuu aika pitkälti pannuttamisist. Ei jaksa ees laskee kuin mont kertaa on naama edel lumeen tullu:david: Ei täs oo ku 12km alla, salil ja uimas oon tääl kans käyny. Vähä hankala tilanne ku toi yks latu mikä on valastu ja kuosis ni on pelkkää ylä tai alamäkee. Huomen meen aamul stadionin tasasemmalle kattelee tekniikkaa. Keskiviikkona lähen menee.

e. Normaalisit ois kyl vituttanu aika ankarasti jos kaatuu neljä (4) kertaa saman mäen aikana ku alle 10v junnut tulee vasemmalt ja oikeelt täysii ohi, ja yks nainen jää viel rinteen alapuolelle kattoo et selviikö toi nyt hengis alas asti. Mut nyt vaa sisuuntu :D

sul on iha hyvi viel aikaa. Etkai oo ollu siel kylpyläs uimas, mikä sen nimi nyt olikaa(katinkulta?)? Ku oltii siel pari vuotta sitte nii joku veli-venäläinen oli iha kylmästi hakkaamas hanskaa siel. ehkä elämäni yrjöttävin kokemus olla samassa kylpylässä. siel varmaa iha suhteellisesti lunta?

Katinkullas jep :D Kiitos tosta infosta, muistan ton seuraavan kerran ku vettä hörppään suuhun:thumbs:
Tääl on sellane 20cm. Ei oo läheskää kaikki ladut auki.. enemmänki vois tota tavaraa olla. Ja tietysti just se vklp ku oon tääl ni keli on plussalla ja vettä sataa :jahas: Lähtöpäivälle onki luvattu miinuksia.

Niinhän se aina menee:D mun pitäis saada jostai niihi SA suksii ne saappaat, meil on vaa 45 kokoo olevat ja ne on vähä turha järeet. Pitäis uudeksvuodeks himokselle lähtee hiihtelee n-sivuje mikaa siel 17cm lunta ja kunno pakkaset alkaa joulun jälkee. vois tos joulun ottaa pari kiloo iha vararavinnoks testeihi:D onks tietoo saaks siel testeis nyt olla jtn energiapatukkaa tai muta vastaavaa?siit en oo siit iha varma.

Hei toi todellakin on sitä omistautumista! Nostan hattuu sulle, jotkut ois voinu käyttää kesätyörahat moneen muuhun:D Ite pistän kans rahani mielummi tommosee ku mihinkää muuhu, mun ansaitsemat massit menee Levi reissuu ja varmaa palkitsen itteni uudella sykemittarilla;) Paljo reissu karkeesti tulee maksaa?:D

voi kuvitella ja viel ku vuokrasit kamat yms..Nomut pitää ajatella toi sijotuksenä itseensä sitähän ne talousanalyytikot ja ekonomistit sanoo et nyt pitää sijottaa itteensä;) jätkä on iha ajan harjalla!:D Kelasitko pitää kuinka paljo iha lepopäivii enne testei? vai rehkii loppuu asti?

Katotaa sitä fiiliksen mukaan :) Ollu kyl iha rentoo porukkaa tääl, vuokraamon kundi anto vähä alennust ku se ihmetteli et miks oon tonne vesisateeseen menossa hiihtämään ja kerroin testeistä :D

No sehä hyvä:D Mäki jouduin uimavalvojalle selittää testeist ku se tuli ''nostaa'' mut ylös altaasta ku uimahalli meni kiinni ja mä vetelin siel ku viimestä päivää:D

^^Salii vetäny 2-3 krt viikkoon riippuen viikosta..ootko tulos testeihi A-J91?

En ole tulossa, kun on silmälasit :curs:. Ikäkin on vasta 17v, mutta kuntopuoli ihan kunnossa. Ihan mielenkiinnosta eksyin näille sivuille pitää hattua nostaa kaikille, jotka viitsii pääsykokeisiin reenata :worship:

Itsellä on menny kesäduuni rahat aika hyvin kledjuihin ja hiukan myös viinaan :D. Vähän ehkä liikaakin tullut otettua, mutta eipä sille enää mitään voi :D.

Älä Piisis valita tuosta ongelmasta. Ittelläki tilin saldo on jo nollassa ja ostanut olen pelkästään kaljaa. Vähä huonoo tää palautuminen kun kovan reeniviikon jälkeen palautumispäivänä on järkyttävä krapula. No se siittä. Onko kelään tietoo minkälainen reppu siinä reppujuoksussa on. Onko siinä kunnon vyötä yms. Millä tasolla jätkät muuten on hiihdossa esim. mihin aikaan perinteisen kymppi taittuu.

Täällä ei ole vieläkään lunta, vaan kaikki paikat on ihan sulia. Sinänsä se ja sama, kun hiihtoa on turha stressata. Edes pienellä treenillä se ei niillä vehkeillä luonnistu.

Vois käydä lenkillä tänään, vaikka vettä sataa ja kaikkia vituttaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom