Ljk 2009

Ite oon hiihtänyt viimeks yläasteella ja ala-asteella voitin hiihto kilpailun;) :D
Hiihtoakaan ei pääse treenaamaan kun täällä nurmikko vihertää eikä lunta näy missään.

Ite vedin perjantaina rajottajaa vasten ja eilen ei pystynyt tekee mitään kun makaa/dataa,
tänään pitäis heittää 3km lenkki + puntti o/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
leuanveto pitäisi olla noista helpompia kehittää. eli tanko vaan oven pieleen ja leukoja vetämään ni pian menee helposti menee 14.

Miten ootte ajatelleet tehä noi punnerrukset? 38 menee ihan helposti niin pitäiskö vaan "taktikoida" et tekee vaan 38 ja säästää sit voimia muuhun?
Itellä menee 17 leukaa @ 88kg/190cm o/

Tietty kannattaa jättää ne punnerrukset siihen, mistä saa täydet. Kannattaa yoki sitten se oikea ja kunnollinen tyyli olla niissä, ettei sieltä sakotetakin muutamaa pois ja saatkin vain sen 2p siitä sitten, vituttaisi varmasti :D Leuoissa sama homma, itse taidan muutaman yli vetää jos ei hyväksykään kaikkia (laskeeko ne ääneen niitä, pysyisi mukana paremmin?)

helkkari kun sais sen uinnin vielä menemään. Ei ole siihen lajiin kyllä yhtään tekniikkaa enkä tunne ketään kuka vois opettaa. Meinaako jätkät vetää vapaalla vai rintauinnilla.

Vinkkinä vaan muille: Juolusiivouksen tekeminen krapulassa on aika hirvittävää toimintaa. :itku:

Itse olen funtsinut uivani aluksi rintaa ja siitä vaihtaa vapariin. Epäilen, että juoksun jälkeen jalat sen verran loppu, että vaparilla polttaa itsensä aivan loppuun.

paljo kelasit piisis vetää sitä rintaa siihe alkuu? Nimittäin se on aika aikaa syövää :S Ite lähen kyl vetää vapaa koko keissin. Vaparis vaa painottaa sen yläkropalle nii ei puutuneet jalat paljo paina ;)

itekkin vähän pelkään tota että miten se uinti sitten juoksun jälkeen sujuu, vittu jos menee hylsyyn :X, tai jos nyt eka suoriutuu siitä juoksusta... :D

Hengn, mulle on paikka varattuna santiksesta, heinäkuun 2009 erään.
Lueskelin tuolt yhelt foorumilt niiden santahaminalaisten juttuja niin ei voi todeta muutakun että _voi vittu mitä porukkaa_ .. tulee hajoamaan totaalisesti naama siellä.

Toivottavasti lasketaan siis jos pyytää. Paljonkohan mahtaisi olla pisterajat tänävuonna (jos sen kutsun saisin ensin... alan kohta tulla vainoharhaiseksi :O)? Netissä sanottiin "fyysisistä testeistä saatava vähintään 29 pistettä, jotta pääsee jatkoon
(lääkärintarkastus & psykologiset testit)"

Eli jos juoksusta saa vaikka sen 15 pojoa (pitäisi tulla aika monelle vähintään, jos kuupperissa menee jonkin verran päälle 3000 ;)) ja on fyysistä saanut jo kohtuu pisteet (12-16 pojoa, sis. koordinaatiotestin), uinnista ja hiihdosta saisi vähintään sen pisteen että pääsee eteenpäin, ei tuon 29 pisteen saaminen kovin vaikealta näytä? :O

Ja kun siellä sanottiin, että testit suoritetaan yhden päivän sisällä, tarkoittaako se myös lääkärintarkastusta ja psykoja samana päivänä? eikö nhe ollut toisena päivänä esim. viime vuonna, jos muistan oikein? (laskisin ne ite kuuluvaksi osaksi "testejä")

Luultavasti pisteraja taas 31, ellei sen määrän saajii oo vähemmä ku 80..
Lekuri ja psykot seuraavana päivänä. Ei siin millää kerkee kaikkii tehä samana päivänä:D

ottaiskoha ne sisää jos sais 31 pistettä fyysisist?..40 pist. jos tulis nii oisin tyytyväine:)

jos lihaskunnost ja kord. täydet.
uinnist 2-3p
juoksu 18-20p
hiihto vaik 5p

Tehää semmonen diili et sidotaa juoksus toisiimme semmone 15kg kuitusiima ja mä vedän sut 12minsassa nii tehää hiihdos toisinpäin ku oot siel nyt reenaamas??;) kumpiki voittaa:D mite ois?:D

eimut se mikä taidossa hävitää se sisussa voitetaa, vai mitä?;) ei parit pannut mitää meinaa ottaa kato muilt luulot pois:D '' meitsi täs vähä stiigailee lumen koostumusta, mut silti teit enne maalis!:D'' tol mennää?;)

Suositut

Back
Ylös Bottom