Ljk 2009

Jos nyt jotain hyvää tarttee sanoa lihasten palamisen ja treenivitutuksen ohella, niin ainakaan ei naiset pyöri päässä enää niin usein.

Veikkaan, että maanantaina rapsahtaa kutsu luukusta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stander, oisin tyytyväinen jos pystyisin sanomaan samaa! Itse kesällä kun rupesin oikein täysillä treenaan niin ajattelin, että ei viitti mitään muijien kanssa ruveta säätämään niin eiköhän sitä kaikenlaisiin muijiin ole tullut törmättyä, ketkä on saanut maailman ihan sekaisin :D. Tässä just nyt yks pyysi mua sen kanssa lenkille kun tahtoo tietää miten kovaa oikein treenaan ja juoksen :D. Eli siis nyt tytön kanssa lenkille, vähä jännittää et mitä tulee

Itellä on lihat lähteny jo tässä sinne testeihin reenatessa.Painoin viime toukokuussa 89kg ja penkiltä tuli 125kg ja muutenki oli aika kovassa kunnossa,mut nykyään ku on painottanu reeniä kaikkeen muuhun kuin puntti reeniin niin on kaikki lihat lähteny ja painan nyt 71kg ja penkiltä nousee just ja just 70kg:D
että on pientä muutosta tapahtunu.

Oho :D mahtaa vituttaa :D. Onneks itellä ei oo lähtenyt kuin n. 6kg. Ehkä. En edes viitsi käydä puntarissa, kun alkaa vaan vituttamaan.

Oho :D mahtaa vituttaa :D. Onneks itellä ei oo lähtenyt kuin n. 6kg. Ehkä. En edes viitsi käydä puntarissa, kun alkaa vaan vituttamaan.
Arvaa vaan,ja sitten vasta vituttaakin jos sattuu että ei pääse sinne uttiin ees niihin valintakokeisiin:curs::D
Ei oo utista tullu postia mut äsken tuli kutsu erikoisrajajääkäreitten valintakokeisiin;)

Mitähän varten mulle ei ole tullut sitä kirjettä. Noh, kai se tulee ennen pitkään.

Arvaa vaan,ja sitten vasta vituttaakin jos sattuu että ei pääse sinne uttiin ees niihin valintakokeisiin:curs::D
Ei oo utista tullu postia mut äsken tuli kutsu erikoisrajajääkäreitten valintakokeisiin;)
Piti heti soittaa kotiin et onko postia tullu, ja oliha sieltä:hyper: Tosin kans vaan erikoisrajajääkäritesteihin, mut seki on alku. Jaksaa taas treenata:thumbs:

Mistä päin mise ja Hengn olitte? Alkaa jo vähän jännittää, että tuleeko itselle edes kutsuakaan testeihin Immolaan :D

Vai että pojat hakee Immolaan? Meikäläistä ei kyseinen paikka koukuta, vaikka sijainti olisi sinänsä hyvä, kun lähisukua asuu Imatralla jonkin verran. Jotenkin vaan hyppykoulutus ja sen sellainen vetoaa enemmän kuin sissikomppanian metsärämpimiset.

Mistä päin mise ja Hengn olitte? Alkaa jo vähän jännittää, että tuleeko itselle edes kutsuakaan testeihin Immolaan :D
Oulusta oon,jos ei maanantaina tuu niin kannattaa varmaan soittaa sinne immolaan ja kysästä:thumbs:
Ite soitin tänään sinne uttiin tarkoituksena kysyä et joko ne kutsut on lähetetty ja et onko mulle kutsu tulossa niin se puhelu ohjautui jollekkin muulle kuin sille valintasihteerille ku se oli jääny joululomalle niin se puhelimeen vastannut nainen ei tienny yhtään et joko ne kirjeet on postitettu:jahas: aika erikoista että siellä ei muut tiedä onko niit kirjeitä postitettu kuin ite valintasihteeri ja seki on jäänyt joululomalle:D et saa vielä ens viikon jännätä:D

Tänää äijille tullu immolan kutsuja? Mulle ei oo tullu kyl mtn viel :/... minä päivinä ne immolan testit nyt sitte on? siin kutsus ei varmaalukenu et paljo sinne testeihi on tulossa yrittäjiä??

Tänää äijille tullu immolan kutsuja? Mulle ei oo tullu kyl mtn viel :/... minä päivinä ne immolan testit nyt sitte on? siin kutsus ei varmaalukenu et paljo sinne testeihi on tulossa yrittäjiä??

Mul on testit 26-28.12, hakijamäärästä ei tietoa. Eiköhän sun kutsus kohta tuu, huomasin nimittäin juuri että oot laajasalon kolleega :worship:

Eihän erikoisrajajääkärikoulutus eroa ljk hommista muuten kuin että hyppykoulutus on korvattu muulla toiminnalla? Ihan hakemisen arvonen paikka jos ei uttiin pääse, varsinkin kun fyysiset testit on molemmissa samat ja saa ton takia skipata jos Immolaan hakee Utin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom