Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas oon miettiny et pitää olla siel 6.12 mennes.Mä ymmärsin ett se pitää lähettää viimestään 6.12 eli huome.
Jos pääsykokeisiin lukeminen vie päivässä 4-6 tuntia ja ohessa pitäis käydä duunissa ja viettää vapaa-aikaa, monipuoliseen treenaamiseen ei riitä energiaa tai muitakaan voimavaroja. Aina kannattaa tosin kokeilemassa käydä, koska sitten kun yrittää sopivana ajankohtana tosissaan, entuudestaan tuttu paikka ja testiolosuhteet ei kuluta hermoja niin paljoa.Ei kai tonne mitää rajotusta oo kuin paljo voi hakee. Mulla on vähä samanlainen fiilis ku sulla stander. Jotenki ei meinaa riittää aikaa treenille ku toi lukio vie vaan nii pirusti aikaa. Mut jos sitä sit kävis testeis "kokeilemassa" ja sit jos ei natsaa nii lykkää tota armeijaa ja hakee sit 2010.
No se on puhunu paskaa sitJa hengn: Taistelusukeltaja-testit on syksyllä, lokakuussa kai. käytäntönä on se, että ljk:n parhaat uimarit lähetetään mitään kyselemättä tonne testeihin. Ljk:laisten sisäänpääsymahdollisuudet on kai aika hyvät, n.60%. Paikkaa ei kuitenkaan luonnollisesti oo pakko ottaa vastaan. Tämän kertoi nyt utissa oleva kaverini
Ei kannata ainakaan tuon verenpaineen takia stressata, itsellä oli testeissä jotain tyyliin 150/80 eikä se mitään haitannut.Ei helvetti ku häiritsee toi verenpaine :D Ite ku mittailee ni eka lukema on aina joku 150/70. Toinen sit 140/70 ja loput 130/70. Jos Utis tai Immolas pääsee lekurille asti ni se on niin varmaa et on sen verran kuset housus et saa nähä riittääkö se niiden mittauslaitteen asteikko mun tuloksen saamiseks :D Enkä tiiä sit auttaaks siin paljoo itkee et "kylkyl se kotona on ollu iha ok..":itku:
Paskapuhetta!Ja hengn: Taistelusukeltaja-testit on syksyllä, lokakuussa kai. käytäntönä on se, että ljk:n parhaat uimarit lähetetään mitään kyselemättä tonne testeihin. Ljk:laisten sisäänpääsymahdollisuudet on kai aika hyvät, n.60%. Paikkaa ei kuitenkaan luonnollisesti oo pakko ottaa vastaan. Tämän kertoi nyt utissa oleva kaverini
Ei kannata ainakaan tuon verenpaineen takia stressata, itsellä oli testeissä jotain tyyliin 150/80 eikä se mitään haitannut.
Itse asiassa tämän tyypin tuntien ei kyllä jaksa hirveästi yllättääNo se on puhunu paskaa sit