Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos testeihin kutsu tulee niin en aio lähteä alusta asti juoksussa painamaan täysillä. Kuitenkin, mutta alussa on tärkeä osata hiukan säästellä voimiaan ettei aivan paskana ole jo kahden kilsan kohtaa (siis siinä kun aika otetaan)

Hengn ei tässä mitään kummempia! Coopperi meni päin vittua ja kaikkea muuta kivaa:D 2900, ens keskiviikkona on lääkärintarkastus ja sitten lähetän sen jälkeen paperit kohti uttia, ainoo mikä mulla kusee nytten on toi coopperi, ja ton 2900 juoksin ilman reppuakin.. o/ Muut on kondiksessa.

Contender1 kyllä niitä siellä saa kiskoa naamaan.

ulkonako vedit? Lähteeks paprut nyt?

Hallissa juoksin ku ulkona on niin perkeleen liukas että ei viitti lähtä sinne rempoon ettei loukkaa enään näin lähellä testejä itteä.Oon pistäny paperit jo marraskuun alus meneen uttiin,silloin juoksin 3200 mut oli yritystäkin enemmän.Kävin ihan huvin vuoksi tällä kertaa kokeileen et paljo nyt menee,100m jäin alle tavotteesta mut nooh pää asia että ollaan 3000 paremmalla puolella.:thumbs:

Hengn ei tässä mitään kummempia! Coopperi meni päin vittua ja kaikkea muuta kivaa:D 2900, ens keskiviikkona on lääkärintarkastus ja sitten lähetän sen jälkeen paperit kohti uttia, ainoo mikä mulla kusee nytten on toi coopperi, ja ton 2900 juoksin ilman reppuakin.. o/ Muut on kondiksessa.

Hyvä et on äijä mukana viel ! Kevyesti must 2900m cooperil pääsee juoksuosion läpi, et luulis et kutsu tulloo:thumbs:

Laitoin tolla 2900 menee kanssa. Kattellaan tuleeko kutsua. Tänään juoksin vaan huvin vuoksi ja tiedän, että kyllä se 3000m menee. Huomasin myös, että piru vie siihen tarvitaan hieman älyä juosta se cooper. Mulla ainaki vaikeeta juosta aikaa vastaan yksin. Jos saan vierelle kirittäjän joka painaa kolmen tonnin vauhtia niin kyllä kyydissä pysyn.

Tästä lähtien juoksen väh. kolmesti viikossa repun kanssa ja kerran pitkän lenkin. Siinä on juoksu kuviot. Uinti jää hetkeksi kun paikallinen halli menee kiinni. Joulun aikana ajattelin naapuripaikkakunnan hallissa pari kertaa käydä.

Kolmesti kuulostaa paljolle. Meikä aatteli 1-2 kertaa viikkoon repun kanssa. Ei oikeestaan aika riitä tiuhempaan juoksenteluun...

Ite mitä oon huomannu siit cooperin juoksusta nii ite vedin yks aamu ku salille menin nii vedin kylmiltee alkulämmöks 3200m.. otin sykemittarilla kokoaja kierrosaikoja ja oli hirveetä hajontaa, ku on nii vaikee pitää vauhti tasasena ku ei oo mtn vertailukohdetta ku painaa.. Broidi ku ollu kirittämäs nii 3300m meni jo pelkästää siin et sai kaverin kirittää.

No se kyllä on miten aika riittää, mutta koitan sitä saada jostain. Olen jopa harkinnut, että ennen koulua voisi käydä juoksemassa :D. Jumalauta, että löytyy motivaatiota juosta hieman kovempaa lenkeillä kun lumesta viikko sitten löyty suden jälkiä siitä ihan polkuni vierestä :D. No eipä siin mittää, ihan naapurin kuistilla ovat kanssa käyneet

Suositut

Back
Ylös Bottom