Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on yks tyyny pehmikkeenä siinä pinkan alimmaisena, jottei hakkaa ikävästi selkään, ja sen päällä kumipäällysteisiä käsipainolevyjä (2½kg ja 1,25kg) sekä juomapullo ja muuta pikkuroinaa.

Jep. Meil kyl noit rinkkoi on, on kans semmonen intin metallikehikkoinen rinkka, ei ehkä kaikista selkä-ystävällisin:D ite pistin painoks viimeks 13kg käsipainon painoja eli kok. massa semmonen 15-16kg, hyvin hakkas käsipainot alaselkää:D

ootteko pitäny yhtää väliviikkoi reenaamisest, ihan levossa? Itellä ollu viimesen vuoden aikana pisin breikki 3pv(sillee ettei tee mitää urheilun etee..) Mite muilla? Ite mitä oon huomannu nii täs viimeaikoina menny nukkumiset iha ketuillee ku jälät polkee viel parituntii reenin jälkee.

Joo, viisaudenhampaan poiston takia pidin viikon. Ja sitten oli pieni sairasteluputki(keuhkoputken ja molemmat korvattulehtuivat viikon erolla niin silloin tuli pidettyä viikko).

Vähä fiilisten mukaa. Mut just joku 3pv ollu pisin tauko. Turkis käväsin viikon, mut tuli nii läskeilyfiilis ni uin siel sit pari kertaa kilsan altaas.

Ei kyl vedä repun kaa. Mitä kuulin ni siel vaihtuu aina jäägeri jokasen juoksuryhmän vetäjäks. Iha vaa et ei yhtää tuu kellekkää armoo :D Kai mä ku päästää vetää omaa tahtii ni jään "tarkkailuasemiin";)

okei ;) paljokoha kovimmat vetää cooperis? ite kelasin lähtee pitää alust asti suht kovaa vauhtii. voitko kuvitella fiiliksen ku iskeydyt repun päälle hengähtää juoksun jälkee aikaan 12min:D?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom