Ljk 2009

Staili on sama kun koulussa me vedettiin. Sillon taisin saada jonkun 28 puolessa minuutissa parhaimmillaan. Kuten tuossa sanottiin niin täysin tyylistä kiinni. Vähän sama kuin viivajuoksu, itse en ole mikään tuulen nopea kiitäjä, mutta silti sain melkein parhaimpia tuloksia koulun viivajuoksutestissä kun osasin sen tekniikan ettei ota yhtään ylimääräistä askelta.

Ja voi luoja, että olen rikki. Koko päivän kauhee väsymys ja omituinen olo. Paikkoja kolottaa ja tarttis koulujuttukin tehä. Tuli vielä nukuttua hemmetin vähän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liityn keskusteluun vasta nyt.
Millaisilla cooper-testin tuloksilla muut hakee/on hakenut uttiin? Itsellä meni viimeksi 2700. Onko näin huonolla tuloksella mahdollista päästä edes valintakokeisiin? Kokeisiin on kyllä aikaa treenata vielä mutta onko mahdollista että tulee raakatuksi jo heti hakuvaiheessa juuri tuon hakemukseen liitettävän cooper-testituloksen mukaan. Muuten kyllä lihaskunto ja varsinkin hiihto on kohdallaan että niistä pitäisi pisteitä tulla.
Onko kellään tietoa valintakoepäivän ohjelmasta/aikataulusta? Onko kaikki kuntojutut samana päivänä ja millaisilla tauoilla? Onko esim. ruokailua välissä? Tekeekö kaikki hakijat samat jutut samaan aikaan vai jaetaanko porukka pienempiin ryhmiin?

Liityn keskusteluun vasta nyt.
Millaisilla cooper-testin tuloksilla muut hakee/on hakenut uttiin? Itsellä meni viimeksi 2700. Onko näin huonolla tuloksella mahdollista päästä edes valintakokeisiin? Kokeisiin on kyllä aikaa treenata vielä mutta onko mahdollista että tulee raakatuksi jo heti hakuvaiheessa juuri tuon hakemukseen liitettävän cooper-testituloksen mukaan. Muuten kyllä lihaskunto ja varsinkin hiihto on kohdallaan että niistä pitäisi pisteitä tulla.
Onko kellään tietoa valintakoepäivän ohjelmasta/aikataulusta? Onko kaikki kuntojutut samana päivänä ja millaisilla tauoilla? Onko esim. ruokailua välissä? Tekeekö kaikki hakijat samat jutut samaan aikaan vai jaetaanko porukka pienempiin ryhmiin?

Yleensä Cooper-karsintaraja ollu 2900-3000m, 2700m ei riitä.
Valintakoe alkaa aamul safkal, jossai vaihees alkaa sit lihaskunnot jost juoksee ja sit uimaan. Sit joku safka vissii välis ja hiihto; kaikki saman päivän. Hakijamääräst vissii riippuen ni jengi jaetaa kolmeen ryhmään eri päiville. Lihaskunnot varmaa tehää porrastetusti et toiset tekee esim. vatsoja, toiset punnerruksia.
Mitää varmaa tietoo mul ei kyl oo :D

Ite oon vedelly noi lihaskuntotestit huvikseni kerta pari joka viikko useita kuukausia ja täydet pojot kaikista tulee helposti, paitsi vauhiton pituus 2 pojoa. Kyl mulki vauhti hiipuu jossain 30-40 vatsan kohalla mutta kun tekee ne ekat nopeasti niin yli 50 aina ehtii minsassa tehä. Jos noihin testeihin vatsoi treenaatte niin muistakaa vaan, että ottaa enemmän lonkankoukistajiin. Vaikka olisi mikä 10-päkki niin ei niillä abseilla yksinään pärjää.

Vituttaa kyllä kun ei pääse testeihin nytten, eikä inttiäkään saa pois alta 09. Toisaalta 2010 menee hakemukset ljk:hon ja erikoisrajajääkäreihin ja sillon varmasti vielä paremmalla kunnolla.

Itellä ei ole ongelmää lykkäyksen kanssa. Eikö sitä melko löysillä perusteilla muutenkin saa? Kirjautumalla vaikka huvikseen yliopistoon johonkin helppoon laitokseen ilman vaikka että siellä edes kertaakaan käy tjv. ja sitten opintojen persuteella hakemalla.

Kerran olen saanu jo lykkäystä ilman muuta perustetta kuin halu hakea erikoisjoukkoihin. Tuskin toiste saa ilman, että on opiskelupaikka. Jälkimmäisenä mainittuun kuitenkin pyrin jo ensi vuodelle, tosin mikäli pääsen Uttiin, pistän opiskelupaikan vuodeksi jäähylle (mikä käy useimmissa opiskelupaikoissa).

Stander, Säkylään Säkylään! Tänne vaan! :D. Hengn, kyllä tua olo on alkanut parantua. Venyttelin ennen saunaa hyvin, mutta päätin silti että tiistaina juoksen sen uudestaan. Ja laitan sitte sen 2900 jos parane :). Ei tää niin tärkeetä kuitenka ole, vaikka vituttaakin jos ei saa ees kutsua sinne. Vituttais ku kohta 7-8kk treenannu :D

Ei kannata katua, että on treenannu. Ei mua ainakaan harmita 3200 m Cooper (parhaimmillaan).

Säkylässä olis vaan valmiusjoukot, jotka kiinnostais. Olis kyllä muita palveluspaikkoja, jotka saattais napata enemmän. :/

Heh, joo ei tosta mitään haittaa oo ollu! Itse luin/katsoin videon kaupunkitaistelijoista, joita helsingissä koulutetaan. Niiden meno näytti ihan siistiltä, mutta kuulemma sinne otetaan vaan kaupungin hyvin tuntevia.

Sieltä ollaa testeihin tulos. Santis 2. JK ois tavotteen tammikuus :rock: et asutuskeskuskoulutus joka tapaukses;)
Ellei sit laiteta kuljuun ku on BC-ajokortti:jahas:

Kaartin rykmenttiin ei muut kuin hesalaiset pääse...ja en sitten tiedä, onko niillä aina niin kivaa siellä. Aika perushuttua sielläkin...

Ei kannata katua, että on treenannu.

Mua ainakin vituttaa kun on laihutunut melkein 6kg ja vaivalla hankitut lihat lähteneet helvettiin. Jätkä kuihtuu silmissä.

Sama homma syö pikkusen, koska aavistuksen varomattomasti tuli treenattua ja dietattua. Sarjapainot tippui saatanasti ja tällä hetkellä paino ei nouse vaikka mitä söisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom