Ljk 2009

Voisin kuvitella, että hoitamattomat hampaat tarkoittaa, että hammaslääkärillä käyminen on jäänyt vähälle eli hampaat täynnä paikkaamattomia reikiä ja hammaskivee tolkuttomasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin kuvitella, että hoitamattomat hampaat tarkoittaa, että hammaslääkärillä käyminen on jäänyt vähälle eli hampaat täynnä paikkaamattomia reikiä ja hammaskivee tolkuttomasti.
Juu, saa ne melko paskana olla että ovat esteenä pääsylle..

Millasta treeniohjelmaa pojat on vetäny? Mä oon tässä viimeset kuukaudet vetäny kaks kertaa viikkoon punttia. Ihan perushommaa, vatsoja, selkiä, penkkiä, prässiä, pohkeita, ylätaljaa yms. En oo mikään punttihemmo, niin aika amatööri salilla. Lenkkiä neljä kertaa viikkoon, yks pitkä (n.14km) ja sitten kolme lyhyttä (7km, 6km ja 5km). Vauhtia pitäisi tuohon juoksuun saada lisää. Ei vaan pääse tuota neljän minuutin kilometri tahtia. Repun kanssa en ole edes yrittänyt. Hiihtämään heti kun kelit sallii ja uimistakin pitäisi kai koittaa jos aika & innostus riittää. Mettäsukset + saappaat ja läheiselle pellolle hiihtämään olisi ohjelmassa hiihtotestin tuloksen kohottamiseksi.

Ite oon vetäny kolme kertaa viikkoon puntti reenin ja kolme kertaa uintia ja neljä kertaa oon käyny lenkillä viikossa.Lenkkeistä kertyy kilometrejä viikkoon noin 30-40km ja uintia oon reenannu niin et uin 3 kertaa viikkoon sen 2000m.

miten saa hyvän lisäpainorepun? onko niitä kaupoissa en löytäny urheiluliikkeestä?
pistin omaan reppuun painoja ja jotain tyynyjä, mutta ne ei pysyny ja lisäks se reppu heiluu
Minkälainen se on siellä testeissä?

Hyvä reppu mielestäni on aika pienikokoinen niin ei heilu. Ei siis mitään rinkkaa kannata ottaa. Repussa olis hyvä olla hihnoissa jotkut pehmusteet olkapään kohdalla ja jos saa vielä keskeltä kiinni niin se on plussaa. Kannattaa täyttää sellasilla painoilla ja pehmusteella, ettei jää tyhjää tilaa. Itsellä painoina 3 kpl 1,5 l vesipulloja + 5 kg käsipainolevy + lakana pehmusteena. Ja kannattaa kiristää olkahihnat ennen lenkkiä tietenkin. Varmaan melko joka kaupasta sopivia reppuja löytää.

Itse kävin, ennen tätä viikkoa, viisi kertaa viikossa lenkillä, 2-3 kertaa uimassa ja 1-2 kertaa salilla. Nyt muutin kuitenkin ohjelmaa hieman, että lenkkikertoja tulee viikkoon vain neljä.

Voisin joku päivä laittaa nuo lenkkiohjelmat, millä olen lenkkeillyt nämä kuukaudet, niin tänne. Mutta en nyt ainakaan jaksa vielä alkaa kirjoittamaan, kun eivät ne ole tässä koneella.

Itse juoksen viikossa neljä tai kolme lenkkiä. Riippuu hieman. Lenkin ovat pituudeltaan 8km, 5km(repulla), 8km ja 5km. Omalla polullani on tosi paljon ja aika jyrkkiä mäkiä. Välillä vetelen sauvojen kanssa ja välillä mäkeä. Itse en niin teknisesti katso tuota juoksemista. Käyn lenkillä ja juoksen pitkiä matkoja. Ei mulle ole niin tähtitiedettä :D. Itsellä on repussa 3x1,5l pulloja täytettynä sannalla ja sitten muutama vesipullo, että tulee se kymppi. Oma reppu on aika suuri, sillä testeissä juostaan rinkkaselässä.

Juoksin tänää 12kg repun kaa uimahallille ja siitä sit suoraa 200m räpiköin. Menee kyl uiminen jo vähä taisteluks ton juoksemisen jälkee.

^^Juuri tuon takian itse uin rintaa. Olen huomannut, että se on huomattavasti mukavampaa juoksun jälkeen jaloille. Omissa suunnitelmissa on uida 100-150m rintaa ja sitte viimeiset puristukset vaparia.

Tuli tänään saatua tua terveystarkastus suoritettua ja niistä ei ainakaan pitäisi löytyä mitään karsivaa tekiää. Hampaat ja kaikki muut kondiksessa. Näkö oli 1,6 kummassakin silmässä. Enää vaan cooperi ja sitten se hakemus. Täytyy miettiä, että minkä todistuksen sinne lähettäisi. Kun lukiossa saa vaan noita jaksotodistuksia enkä ehdi päättötodistusta samaan. Yläasteen olisi tallessa. Kai se on aivan sama kun kummassakin liikunta on ysinä.

Tänään edessä pieni pätkä fillarointia, 8km juoksua ja sitten 45min uintia. Heeere we goo!

Tähän tais loppua meikäläisen LJK-haaveet, jalassa rasitusmurtuma, toinen vuoden sisään ja 4-8vko lepoa tiedossa. Taitaa olla että juoksukunto ehtii laskee niin paljon ettei kannata ees haaveilla paikasta. Vaikka noi luunmurtumat pystyy pimittämään lääkärintarkastuksessa menemällä yksityiselle mutta taitaa olla parasta lopettaa leikki kesken. Tsemppiä teille ja hoitakaa testit kunnialla läpi.

Vonarx kiittää ja kumartaa.

Montas kaverii siel sit ui samalla radalla uintitestissä? Lueskelin tuolt aikasemmist jotain et ois jopa kolme..? Kaks henkilöö on jo aika paljon, ku ei lasejakaa käytellä.

Jos on kolme niin oho :D saa nähdä minkälaista törmäilyä ja vitutusta siitä tulee.

Jahas, luntakin tulee viimein. Sataispa oikein kunnolla pari päivää, niin pääsisi sinne hiihtämään.

Keski-Suomessa ainakin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom