Ljk 2009

Täälläki päi alkaa vähä luottamus omaan tekemiseen syöksyy vauhdil suohon ku lueskelee muiden juoksuaikoja ja muita saavutuksia :D
Mut ite täs oon jo yli 11kk treenannu ni kai sitä pitää käydä vilkasemas millane meno siel on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ne testit (miinus hiihto) ja varsinkin reppujuoksutestin ja 200 m uinnin vedätte jossain lähiaikoina niin siitä varmaan parhaiten näette pääsisittekö varsinaisista testeistä läpi. Muutaman kuukauden treenillä ehkä pari pojoa paranee lopulliset pisteet muttei tässä vaiheessa enää kuitenkaan hirveästi enempää ehdi kehittyä.

Ootteko hakupapereita postittanu viel?ite ajattelin marraskuun alus laittaa menee.
meikäl ollu vähä paskaa tuuria ku aina ku alkaa reeni luistaa niin sairastuu tai menee jotain paskaks,vähän aikaa sit meni nivelsiteet ja nyt sitte sairastuin:down:

Pitikös niitä lääkärin todistuksia olla pari kappaletta eri lääkäreiltä, jotka piti lähettää? *Oikosulku*

Ei tarvi olla eri lääkäri, jos sitä kysyit. :D

Sitähän minäkin. :D

Koko päivän lukenu taas jostain vitun hinkuvintiaaneista ja vanhan maailman verkosta...Kuuppa ihan sekasin. x}

Millos aajattelit pistää paperit postiin?

tuol milin sivuil lukee et papereihin pitää liittää enintään 3kk vanha puolustusvoimien terv.tarkastus. Saako tän vedettyy esim. koulun terkkarilla? vai saako sen kenties kutsunnoista, jotka mulla on vasta 20.11...

Ei sitä ainakaa kutsunnoist saa, siel vaa käydää kättelemäs se lekuri ja sanotaa et kaikki on kunnos. 15 sek arviolt siin kestää. Ja sen lapunhan pitää lekuri täyttää, et pelkkä terkkari ei siihen riitä. Enkä tiiä sit miten koululääkäriltä hoituu se virtsatestin hoitaminen.
Korjatkaa jos oon vääräs, mut luulen et joudut eriksee käymää jollai lääkäril et saat sen paperin täytettyä.

Itselläni ainakin täytettiin se toinen kohta sielä kutsunnoissa. Ei se ilmeisesti niin nuukaa ole, kunhan et ole kuolemispisteessä. Käyt sielä kutsuntalääkärillä vaan ja sanot, että olet hakemassa laskuvarjojääkäreihin ja tuommoinen lappu pitäisi täyttää.

edit. Siis sielä kutsuntalääkärillä täytettävä "enintään 3kk vanha terveystodistus" on sama lappu, joka ladataan tuolta noin. Se ensimmäinen kohta on täytetty joskus sillon keväällä, kun oli se ensimmäinen tarkastus, joka oli itselläni huhtikuussa. Se toinen kohta täytetään (tai ainakin itselläni täytettiin) sielä kutsunnoissa sitten ja lääkäri oli sama henkilö mitä keväälläkin.

Soitin sinne uttiin toissa päivänä ja kysyin siit et tarviiko ne molemmmat lääkärien kohdat olla täytettynä siin puolustusvoimien terveystarkistus lomakkees vai riittääkö että vain yksi lääkäri on täyttäny sen toisen niistä kohdista,nii ne sano sielt että ei tarvi olla kuin se toinen kohta täytettynä ja se toinen kohta täytetään sit siellä niillä ku on ne testit.

Luoja, että tuo repun kanssa meneminen laittaa hartiat jumiin. Sellaset 7kiloa vasta repussa ja eikä nyt vielä mitenkää ylitsepääsemätöntä ole. Mutta tosiaan pakko ruveta sitä tästä lähtien vähän aktviivisemmin harrastamaan. Heh, en tiedä onko mitään hyötyä, mut ite tulee välillä kun käy uimassa niin vedettyä muutama altaanmitta pelkkien käsien avulla. Itse olen treenannut rintaa ja vaparia. Taidan itse vetää puolet rintaa ja puolet vaparia testeissä.

Itse ajattelin vetää vaparia niin pitkälle kuin menee, eli toivottavasti loppuun asti ja rintaa vasta sitten kun ei muuten jaksa.

Vaparia jaksaa tällä hetkellä vetää maksimissaan "kovaa" 150 metriä, kunnes alkaa pippeli sinertää - Sitten vaihdankin yleensä rintauintiin.

En käsitä miten joku voi uida rintaa nopeempaa kuin vaparia vaikka kuinka väsynyt olisi. Tai voihan olla, että mun rintauinti tekniikka kusee kun uin melkeen aina vaparia.

Mitä käytännössä tarkottaa tuo "huonosti hoidetut hampaat on este pääsemiselle". Onko paikatut hampaat tai hammasraudoista jääneet reijänalkujäljet este?

Siel puolustusvoimien sivuilla lukee et "Karsivia tekijöitä ovat vaikeat ihotaudit, lääkehoitoa vaativat allergiat, hoitamattomat hampaat tai hammasproteesit, vuotta tuoreemmat raajojen murtumat tai vaikeat nivelvammat sekä rikosrekisteri tai rangaistukseen johtaneet teot (varkaus, kavallus, pahoinpitely tms)."
Se ei minun mielestä tarkota että ei voi päästä koulutukseen jos on jotain nuista edellä mainituista vaan se katotaan tilanteen mukaan että miten vakavaa se on.Saatan olla väärässä mutta niin minä sen ymmärsin kun sieltä utista sähköpostiini vastattiin.En kyl jaksa uskoa että jos on pikkasen hampais reikiä tai jotain vastaavaa et se ois este koulutukseen pääsyn kannalta. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom