Ljk 2009

Totta. Jos testeis käyneet lueskelee näitä ni muistatteko mitää aikarajoja sillo ku olitte siel?
Hiihdost on nii pitkä aika et ei oo mitää hajuu miten kovaa on normaali vauhti hiihtäes.
Muistaakseni jollain 20min ajalla sai täydet pojot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps, viikolla olin pari päivää sairaana, niin meni treenit nyt vähän sekaisin. Päätin sitten olla urheilematta koko viikolla, että paranisi kunnolla. Parempi olla viikko treenaamatta, kuin kuukausi keuhkokuumeessa. (Elkää pojat nukahtako se ikkuna auki, sairastuu saman tien :D)

Viikolle 45 oon suunnitellu, että juoksen coopperin. Eli pari viikkoa enää jäljellä. Vähän kyllä itse asiassa huolestuttaa, että miten se menee, kun olen juossut lähinnä pitkiä lenkkejä viimeset... no, viimeset kuukaudet. Ja cooper kuitenkin juostaan vähän eri sykkeellä, kuin se 8km. Tiedä sitten, teinkö virheen treenauksessa.

Parempi se must on vähä pitempikestosta treenaa. Cooperil ku ei tee siel yhtää mitää, kuha juoksee 5km alle 24min 30sek.
e: ja selvii sit kaikesta muustaki..

Ei sillä cooperilla juuri mitään tee, kunhan vaan 3000m raja ylittyy. Kestävyys on huomattavasti tärkeämpää itse koulutusta ajatellen.

No ensiksi ne testit pitäisi läpäistä, ennenku sitä kestävyyttä pääsee hyödyntämään.

Pitäis varmaan se coopperi käydä ens viikol juoksee.Eilen meni 6.7km 26min12sekunttiin,sinäänsä iha hyvin ku kävin sitä edellisenä päivänä juoksee 17 km lenkin.Sit ku menee 6.7 km 25min nii ois iha jees,vois se nytki aika lähelle 25min mennä jos oikein pinnistää.:thumbs:

Oli kutsunnat tänään ja määräsivät I/10 Kajaaniin.:rolleyes: Ihan tyytyväinen oon: jos en pääse nyt laskuvarjojääkäreihin, niin yritän uudestaan sitten seuraavana vuonna, eikä tarvi edes lykkäystä hakea.

Tuli nyt kokeiltua 10,5 kg:n reppua 11,5 kilsan lenkillä. Tosin tuo paino sateessa lisääntyi kilolla.

Oli kuitenkin yllättävän rento lenkki pienemmillä painoilla totuttelun jälkeen. Seuraavaksi kokeilen juosta aikaa ottaen 3 km tuolla painoilla.

Ens viikolla päästyäni jälleen rutiininomaiseen treenaukseen, aattelin koittaa ottaa 5 km ajan kymmenen kilon repulla.
Tähän väliin kommentti viime testeissä olleena tohon reppujuoksuun, testeissä sitä 10kg ei edes huomannut, että se oli siellä selässä, ja itse ainakin olisin saavuttanut saman juoksuajan ilman reppujuoksuharjoittelua, josta tosin varmasti on hyötyä koulutuksessa.

Sen sijaan juoksin testejä varten pelkän repun kanssa, paskoin penikkani ja nyt odottelen leikkausta. Olkaa varovaisia, näillä jaloilla ei enää ole asiaa ljk.:jahas:

Olen alkanut ajattelemaan, että hitto jos pistäisi myös tuonne Erikoisrajajääkäripaikkaan hakemusta. Kyseinen paikka ei tietenkään kiinnosta yhtä paljon kuin laskuvarjojääkärikoulutus, mutta ainakaan se ei ole Kajaani :D

Tähän väliin kommentti viime testeissä olleena tohon reppujuoksuun, testeissä sitä 10kg ei edes huomannut, että se oli siellä selässä, ja itse ainakin olisin saavuttanut saman juoksuajan ilman reppujuoksuharjoittelua, josta tosin varmasti on hyötyä koulutuksessa.

Sen sijaan juoksin testejä varten pelkän repun kanssa, paskoin penikkani ja nyt odottelen leikkausta. Olkaa varovaisia, näillä jaloilla ei enää ole asiaa ljk.:jahas:

Näissä threedeissä on sanottu, ettei se reppu oikeasti testeissä 10 kg ole tai ei ainakaan ole siltä tuntunut. Itse 10 kg repun todellakin huomaan ja se hidastaa mukavasti vauhtia, muutenhan jokainen vetäisi reppujuoksusta helposti täydet pisteet.

Mutta en itse pelkästään aijo repulla mennä. Ehkä kerran viikossa riittää ja varmuudeksi hiekkatiellä silloinkin.

Näissä threedeissä on sanottu, ettei se reppu oikeasti testeissä 10 kg ole tai ei ainakaan ole siltä tuntunut. Itse 10 kg repun todellakin huomaan ja se hidastaa mukavasti vauhtia, muutenhan jokainen vetäisi reppujuoksusta helposti täydet pisteet.

Mutta en itse pelkästään aijo repulla mennä. Ehkä kerran viikossa riittää ja varmuudeksi hiekkatiellä silloinkin.
Testeissä kyllä huomaat, ettei sitä painoa huomaa..

Ei sitä jokaisen kohdalla voi sanoa, ettei repun painoa huomaa. Ja meikäläinen pysyttelee jatkossakin reppujuoksussa kerran viikkoon juoksuradalla tai purtsilla juuri penikoiden ja kuluneen matkan helpomman laskemisen vuoksi.

Millasia uinti tuloksia teillä on tällä hetkellä?siis et kauan teil menee siihen 200m uimiseen?
Itellä menee se 200m 3.27min,käännöksiin menee yllättävän paljon aikaa.

Huh huh. Itellä sellanen fiilis ettei kunto riitä mitenkä. Meinasin tossa jo yhdessä vaiheessa luovuttaa koko treenin, koska juokseminen tuntui pitkän aikaa huonolta ja siitä ei nauttinut edes lopussa. Ei saanut motivaatiota treeniin kun tiesi, mitä helvettiä sen kahdeksan kilometriä tulisi olemaan. Nyt ollaan taas pari viikkoa mentyä hyvillä fiiliksillä ja motivaatiota löytyy taas lenkille. Tänään olis vuorossa sellanen keskimääräinen 6km juoksua ja 40-50min uintia. Ajattelin myös kaivaa sen repun selkään pian. Kevyillä painoilla aluksi ja siitä nostamaan little by little. Nyt on myös päätös tehty, ettei enää luovuteta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom