Ljk 2009

Onko kellään armeijan suksilla koittanu antaa vinkkejä miten pääsee parhaiten eteepäin? Onko niissä suksissa joku karhennus siinä "potkuosan" kohalla mihin laitetaa pitovoiteet normaalis sukses? Vai pitääkö tasatyönnellä koko matka :o

Eikä oo Kouvolaakaan tullu lippuja vaikka tästä omalla autollaki menis :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä noissa ruotsin armenian suksissa ole mitään karhennuksia, mutta ei ne kyllä yhtään pitänyt :D. Tosiaan pertsaa niillä ihan kivasti lykki, mutta mäkiin joutu hiukan miettii miten päin etenis! Epäilen ettei siellä testeissäkään paljoa suksia voidella :D. Jos siellä on ladut niin mukavasti noilla painaa.

Onnea vain testeihin päässeille! Odotellaan poikien kanssa tuloanne jo innolla. :D Ei kannata stressata enää, vaan viettää viimeiset päivät palautellen. Testit ovat nimittäin myös henkisesti hyvin rankat. ;) Henkinen puoli täällä onkin loppupeleissä tärkein, mikäli haluaa jaksaa.

Hmmmm...kuulemma utissa ei ole hiihtokelejä. Mites sitten mahdetaan toimia jos suksimaan päästä! ^^Kiitos paljon. Tässä koittaa parhaansa mukaan rentoutua ja valmistautua.

Mä mietin tänää just samaa Piisis:D Mitä ne meinaa meillä tehä jos/kun ei oo lunta? Mielenkiinnolla odottelen:D Miten Piisis sun reenit menny? Mitä tänää oli?

Kjukkelberg, Mullakin vittu ollu nuhaa ilmassa perkele! pistää vituttaa se nimittäin vaikuttaa juoksemisee aika lailla! Otin tänää 20min kuntofillarilla enne punttii ja sit puntilt viel vähä pulikoimaa:DMite sulla? veditkö lenki?

Itse nostelin tänään isoa karhua hetken aikaa :P. Oon tässä keventänyt pikku hiljaa treeniä. Huomenna juoksen repulla femman ja sit uimaan. Se onkin mun osalta viimeinen kerta repun kanssa. Sitten alkaa sellainen kevyt lenkkeily ja venyttely. Kaipa me sitten juostaan suksien kanssa :D

Kerrotko lisää tost ison karhun nostelusta?:D Ittekki kevennän nyt tosi paljo luulen et eilinen saa jäädä mun viimeseks lenkiks. Ja tän päiväne vikaks uinniks. Huomen viel lätkä reeneihi ja sitte enää vaa max jtn kuntopiirii kävelyy.. Olitko piisis immolaa tulossa?

Kaikilla näyttää vähän tautia iskevän päälle. Oikeesta keuhkosta kans paino tänään ja olo oli muutenkin raskas kun lenkkiä vedin. Leposyke 83. Täytyy alkaa ottaa iisisti.

Onko muilla rinkan kantaminen alkanut tuntuu jo jossai? Meikäläisen ristiselkä ainakin vetelee jo viimesiä =D

1h lätkimistä + 7km lenkki

Onko muilla rinkan kantaminen alkanut tuntuu jo jossai? Meikäläisen ristiselkä ainakin vetelee jo viimesiä =D

En tie miks mut pohkeet ja reidet oli tänää aika kovilla repun kans, ei oo ennen ollu. Ehkä vaan huono päivä? :D Reppuki varmaa vaikuttaa vähä. Mun repulla saa ainaki niskan helläks

Mulla on vaan lähtenyt nahat joistain olkapäiden kohdista ja vähän vyötäröltä reppujuoksun ansiosta:D
Contender, pidin lepopäivän tänään kun tuntuu aika "painavalta" keuhkoista, huomennä meen uimaan ja vetäsen kuntopiiriä :) En sitten vedä enää yhtään reppujuoksua ennen testejä, kun en halua ottaa riskiä että tulisin kipeäks, se oliskin sitten jo vika tikki.. vähän vituttaa kun ei oo päässyt nyt viikkoon vetää mitään kunnon rääkkiä ennen testejä >:/

Itsellänikin alkoi nyt kevyt viikko. Jotain pientä kävelyä luultavasti huomenna teen ja luultavasti käväsen pikkase pulikoimassa. Ehkä vähän kääntöjä harjottelemassa, ei sen kummempaa. Tänään kuitenkin lepäilen koko päivän.

12km kevyt lenkki takana,hiihtään pitäis vielä käydä.Itelle ei oo postia tippunu vielä utista,immolasta tuli tänää.ite ajattelin tämän viikon viel reenata ihan kunnolla ja levähtää su-ke väliset päivät.

ite otan banaania,pari tölkkiä red bullia ja jotain patukoita mukaan sinne testeihin.vähän red bullia namaan niin sitähän lentää sen juoksu osion:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom