Ljk 2009

Olen hakemassa laskuvarjojääkäriksi ja/tai hävittäjälentäjäksi 2010. Kysymys kuuluukin pystyykö näihin kahteen paikkaan hakemaan samana vuotena vai pitääkö tehdä valinta kumpaan yrittää?

Voit hakea molempiin samana vuonna.
Ite tein just sillai et hain LJK:hon ja hävittäjälentäjäks, siinä vaa laitat paperit molempii ja käyt testeissä.
Jos tuut hyväksytyksi molempiin, ni sitte vaa valittet kumpaa enemmän haluut.

peeäs. Pieni vaara tos touhussa piilee, saatat tulla riippuvaiseks täst foorumista :D:dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs jos molemmista tulee hylsy niin sitten saa varmaankin valita meneekö korjaamaan lentokoneita vai sitten laskuvarjojääkäreiden varasijoituspaikkaan?

Ja tosiaan treenausta on jo aloitettu ja pitää varmaan tänne sitten raportoida edistyksestä :D

"Laskuvarjojääkäriksi 2010" -ketjua odotellessa..

Jos molemmista tulee hylsy, niin silloin menet sinne minne kutsunnoissa sinut on laitettu.

peeäs. Pieni vaara tos touhussa piilee, saatat tulla riippuvaiseks täst foorumista :D:dance2:
Juu faijakin vihjailee jotain että musta olis tulossa seuraava massmurder hullu kun on tullut nyt vietettyä enemmän aikaa koneella ennen testejä :david::D

Kävin tänään uimassa, 3km lenkillä ilman painoja, oli mukava lenkki :D vetäsin lenkin alkulämmöks ennen kuntopiiriä.
Huominen näyttää sitten että kestääkö terveys / saako taas flunssan takas :curs:

En oo neljää vuotee hiihtäny :D:D saan kaverilta sukset lainaks (ruotsin armeijan), mut en tie onko aikaa, tai lunta testata.
Tuun porista. Oon aika heikko maantiedos, mut on sellanen tunne, ettei samaa junaa osuta :D
Sano nyt vielä et oo Jere

Ei vissiin osuta.. Meikäläisen juna taitaa lähteä riihimäeltä ja viedä aina kouvolaan asti.
Aika lähellä, mutta Jerry on oikea :)

Olen masentunut kun nyt vasta aloin näitä lukeen ja äijät vetää uinnin, kuntopiirin ja lenkin samana päivänä :<

Kröhm jos tarkemmin näitä papereita katson niin valintakoepäivämääräni taitavatkin olla 20.1 - 21.1.. muita samassa?

Ei vieläkään pääse hiihtämään kun vettä tulee taivaasta prkl. Aika vähiin jää hiihtotreenit tältä vuodelta. Alkaa tuo motivaatiokin laskea juuri parahiksi ennen testejä. Ei oikeen jaksa enää innostaa tuo räntäsateessa liukasteleminen paska reppu selässä. Nyt tarvis jostain löytää semmonen innostuksen puuska.

Heh! Itse vetelin elämäni parhaat 6km repun kanssa! Liukkauden takia en parasta vauhtia pystynyt pitämään koko aikaa. Tuli hemmetin hyvä fiilis saada nyt tollanen lenkki alle ennen testejä! Oli lenkkarit aivan märät :D. Hiihtämään pääsin pari kertaa ja niillä kokonaismatka jäi lyhyeksi kun ekalla kerralla toinen side prakas koko ajan ja toisella kerralla oli niin vähän aikaa, ettei päässyt kuin 4km. Eipä silti täydy ihan kylmiltään lähteä :)

Nyt alkaa riittelee tuo juoksupuoli meikäläisellä.
Juoksin tos päivällä eka 3,3km lenkin 11kg repulla (17min), sitte treeneissä eka juostii pari kilsaa hallille, siellä tunnin kenttä, siitä kävely stadionille. Stadikalla 2x4x800m (aika max. 3.40) ja sitte vielä se 2km takas kopille.
Nyt voi sanoa et tuntuu jaloissa!
Ja oli muute kevyt kuntopiiriki välissä. :D

Damn, Jerppu, olisin tullu Riihimäelt samal junalla, mut eipä tällä kertaa :p

Joo minä ja kjukkelberg ollaa sillo jytäämäs! Millases kunnos oot jerppu?

Ittel tänää : 6km lenkki purulla+ puntti+ uinti!;) Mite muilla?

Kunnosta sen verta että kaikkia muita osuuksia olen testannut paitsi uintia (en uskalla =D) ja olen suoriutunut, en sitten tiedä meneekö samana päivänä... Repun kanssa en varsinaisesti ole testannut tuota cooperia, mutta kymmenkunta lenkkiä olen heittänyt 9kg seläs pururadalla.. ilman reppua juoksin 3180m/12min viimeksi kun papereita uttiin lähettelin.

En ole kovin iso ja vahva möhkäle, mutta en myöskään mikään pitkän matkan juoksija. Olen tälläinen nopea ja ketterä, salibandya tullu hakattua monia monia vuosia. Puntti on kyllä ollut vahvasti mukana omassa harjoittelussa että kyllä sitä voimaa luulisi repun kantoon ja punnertamiseen löytyvän ;)

Tän päivän ohjelmaan kuulu 30min venyttely, kevyt kuntopiiri ja 20min uintia. Uinti tökkii eniten.. ainakun pääsen altaan toiseen päähän tekis mieli jättää siihen, mutta pakko vain räpiköidä eteenpäin =D. Lauantaina oli 2 rankkaa peliä ja oon ihan rikki vieläkin, mutta eiköhän se tästä iloksi muutu taas :)

Kyllä pikku jännitystä on jo ilmassa täytyy myöntää.

Minä tulen samana päivänä kanssa turusta. Saat kumminkin matkaseuraa. Mikäs jätkän kunto?

Kunnon "pitäis" olla ihan hyvä, reppujuoksuu eniten täs pelätää mut sen näkee sit paikan pääl miten jalka luistaa..

Paipis on btw ihan hyvä käydä hiihtääs jos hakee viel tuntumaa. Mikäs sun kunto et onks ees tarvet lisätreenille? Aattelin huome käydä reppujuoksemas ja uimas, torstai varmaanki hiihtämää ja sit alkaaki jo testit kuumottaa :D

lesbomies aloittaa eikun.. lepak.. BATMAAAAN BEGINS tulee subilt, kuuluu ihan aiheeseen ;)

Huomen 6km lenkki 10kg repulla, ja otan siitä viellä sen coopperi ajan ;) Nukkumaan tästä pitäis lähteä mutta veikkaan että menee sängys pyörimiseen :x

Flunssanen olo prkl! Eilisestä kevyestä treenistä huolimatta, huomaa ettei oo viellä ihan terve, keuhkoputken tulehdus tunnetta :D oon tässä viikon vedellyt flunssa lääkettä + kiputulehdus lääkettä minkä pitäis rauhottaa flunssaa :D

Pitää viellä vähän kattoo viittiskö sitä lähteä vetää 10kg @ 6km, mimmosta reeniä contenderi tänään luvassa? Mullekkaan ei oo viellä tullut mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom