Ljk 2009

No nyt on aika tsilli olo kun veti patongin. Mutta normaalisti mietin, että ei vittu mun kunnolla ja koko ajan pyörii testit mielessä. Unettomuutta ei ole vielä esiintynyt, mutta eiköhän sekin sieltä tule :D. Sen olen päättänyt. Pää pystyssä sinne mennään ja pää pystyssä sieltä tullaan :D. Itsellä ei ole sen kummempia tavoitteita. Sinne meen, kaikkeni teen ja annan. Jos ei riittä ni sitten ei riitä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks kellään muulla jonkun sortin jännitystä? Entäs sellanen fiilis, et aika loppuu kesken?

Mitä ihmeen jännitystä? Ei sano mulle mitään.

Mut testie aiheuttama tärinä sun muut jännityksen oireet löytyy :D eihän täällä ketää jännitä, ei sitte yhtää. ja 10pv (vai 9? ) aikaaki vielä. Ja mä alotin vast joulukuussa treenin ! :D siitäki 2 viikko flunssassa.

Eikä se riitä, sit viel tulee mise ja masentaa :D:D
:whip:

Te masennatte mut teiä juoksutuloksil aina, ite toivoo vaa et pääsis läpi ja sais pari säälipistet hankittuu. Uinnissaki kunto kestää mut ei vaa pääs kovempaa, se 3pts kyl kelpais :D

Uniin ei oo testit kyl mullakaa viel onneks tullu:D Mä oon kyl iha saletti et siel utissa ei tuu nukuttuu tippaakaa!!:D MIte äijät viettää viimese viiko enne testejä? Ite lopetan reenaamisen perjantaina otan viikonloppuna vaa ehk pari rentoo kävelyy(lähtö 19. ma).. MIte muut kelannu?

Uniin ei oo testit kyl mullakaa viel onneks tullu:D Mä oon kyl iha saletti et siel utissa ei tuu nukuttuu tippaakaa!!:D MIte äijät viettää viimese viiko enne testejä? Ite lopetan reenaamisen perjantaina otan viikonloppuna vaa ehk pari rentoo kävelyy(lähtö 19. ma).. MIte muut kelannu?

Itellä on lähtö tiistaina (20.) ni ma, ti, to, pe on futistreenit nyt viikolla, sitte vkloppu vapaata ja ma treenit. Ne ajattelin vetää, mut en mitää ylimäärästä. Jättäsin kyl noitaki välii, ellei heti tulis kauheet kuulustelut ym. mun treenimotivaatiosta :D

Kuis paljon ukot nukkuu/yö? Sillonhan tapahtuu kait kaikennäköstä tärkeetä palautumista.
Kas kummaa kun tuli mieleen...en ite saa unta ja tänne päädyin :D

En mäkää saanu unta ja tääl ollaa kello puol 2 :D. Mäki aattelin käydä tän viikon reeneis viel ja mahduttaa jonku reppujuoksun, hiihdon ja uinnin kans. Mullaki lähtö tiistai vast ni ehtii varmaa viikonloppunaki jotai rentoo juoksuu käydä vetämäs. Se on kyl nii nähty et keuhkokuume ens viikol :D

Noniin nyt on lähtö harmaisii edes :D Tuskin paljon pääsee kirjottelemaan tänne ennen testejä niin ei muuta ku kaikille tasapuolisesti onnea ja menestystä testeihin ! Törmäillään:kippis1:

Noniin nyt on lähtö harmaisii edes :D Tuskin paljon pääsee kirjottelemaan tänne ennen testejä niin ei muuta ku kaikille tasapuolisesti onnea ja menestystä testeihin ! Törmäillään:kippis1:

Samoin sinne !:kippis1: asenteella vaa sitte siel normiarmys.

En mäkää saanu unta ja tääl ollaa kello puol 2 :D. Mäki aattelin käydä tän viikon reeneis viel ja mahduttaa jonku reppujuoksun, hiihdon ja uinnin kans. Mullaki lähtö tiistai vast ni ehtii varmaa viikonloppunaki jotai rentoo juoksuu käydä vetämäs. Se on kyl nii nähty et keuhkokuume ens viikol :D

Oot kans 21.-22. eräs?

tulin kans viimetingas hakee vähä vertaistukea täältä :)

21.-22 erässä kanssa ja jokioisten suunnasta tulossa.

Mites äijien hiihdot? Testasin tossa 15km väkisin saappail ja puusuksil, oli aika mielenkiintoista..

tulin kans viimetingas hakee vähä vertaistukea täältä :)

21.-22 erässä kanssa ja jokioisten suunnasta tulossa.

Mites äijien hiihdot? Testasin tossa 15km väkisin saappail ja puusuksil, oli aika mielenkiintoista..

En oo neljää vuotee hiihtäny :D:D saan kaverilta sukset lainaks (ruotsin armeijan), mut en tie onko aikaa, tai lunta testata.
Tuun porista. Oon aika heikko maantiedos, mut on sellanen tunne, ettei samaa junaa osuta :D
Sano nyt vielä et oo Jere

Mun junat menis kaikki Helsingin kautta et tuskimpa :p Ois ollu kyl hyvä saada matkaseuraa.

2x käyny hiihtääs ja kyl se jotenki sujuu, pitäis viel kerran mennä täl viikol. Ite hiihdelly pappan vanhoil järvisil, mut ei ne taida olla lähelläkää saint suksii :D

Olen hakemassa laskuvarjojääkäriksi ja/tai hävittäjälentäjäksi 2010. Kysymys kuuluukin pystyykö näihin kahteen paikkaan hakemaan samana vuotena vai pitääkö tehdä valinta kumpaan yrittää?

voi hakea samana vuotena.jos satut läpäseen molempien pääsykokeet ja sinut hyväksytään koulutukseen niin saat sitten valita kumpaan meet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom