Ljk 2009

Näyttää viellä suht hyvältä, huomenna tulee pakkasta taas ja jatkuu ainakin maanantaihin asti, luntakin oli uttiin luvattu jonkin verran, mutta saa nähdä onko ladut kunnossa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä juuri mistään. Kaikki koulutusjutut ynm on salaisia. Jotain tylsää historiaa voi lueskella, mutta eipä oikein mitään hienoa löydy. Kannattaa etsiä muiden maiden paratrooppereista juttuu

moro kaikille, pitää täs iha viime hetkinä tulla kyselee et onks ketää lähös maanantaina illal helsingistä junalla kouvolaan päin? olis iha jees saada matkaseuraa :hyper:

ok me sit varmaanki nähää vast perillä, junaliput jo lapasessa nii kai se sil junalla on mentävä. Toihan on muuten viel toi vanhempi video, eikö?:hyper: Ketää muita tulos junal? :)

ok me sit varmaanki nähää vast perillä, junaliput jo lapasessa nii kai se sil junalla on mentävä. Toihan on muuten viel toi vanhempi video, eikö?:hyper: Ketää muita tulos junal? :)

Mun mielest on vanhempi.
Junalla varmaa moniki, muttei helsingistä.
Alkaa olee kauheita ongelmia pia, kunnei sais treenata, mut ajattelee vaa et vois varmuude vuoks vetää tost lenki ja uinni ja.... hjälp

Jep.:D Mäki oon itteni kahlinnu tänne himaa, en viitti mennä lähellekkää lenkkikamoi:D

Migos, ootko kovas tikis?

Kyl kai täs alkaa iha hyvä kunto olla kohillaan. Jotenki vaa silti tuntuu koko ajan et jotai olis pitäny tehä paremmin :whip: Lihaskunnosta pitäis kaikista tulla aika helposti täydet pojot ja juoksu menee varmaa kans iha ok. Uinti on vähä heikko kohta mut kyl senki läpi pitäis mennä. Mites porukat ton hiihdon kans? ite en ainakaa tääl eteläs oo pahemmin päässy treenailee. :jahas:

Ite oon jo useampaan otteeseen hiihtäny,eilenki kävin tasatyönnöllä vetään 14km;)huomen uudestaan:thumbs:itellekki tuli juna liput utista tänää tai pikemminki lippu.ens viikolla tähän aikaan siel ollaan utissa ja tehään varmaan psykoja ku on fyysiset takana,siis jos ne läpäsee.voiko ton utin junalipun käydä vaihtaan johonki paikkalippuun vr:llä?

Tänään ekaa kertaa hiihtämässä. Ei oikeen tahtonu lähtee menemään. 5km 23min. Sukset ei tosiaan ollut kunnossa. Jos vielä tekis vähän lihaskuntoo ja illalla vielä lenkki niin olis koko setti tänään takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom