SUPERCARB 1kg -40%

Live-vertaistukea kisaamaan tähtääville? :)

Tipsuliinoksella on selkä mäsänä, yritin viimeiseen asti, että paranisko tälle päivälle, mutta en uskalla lähtee tänään Mayorsille :(

Maaliskuun eka lauantai on jo kalenterissa, joten sitten treenataan kovaa! Ja ilmoitelkaahan, minne mennään seuraavaksi "tutustumaan"! Tsemppii treeniin tyttelit! :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Oltiin treenaamassa Avatarin kanssa kahdestaan. Melkeinpä kirjaimellisesti, kun Mayorsilla oli niin rauhallista! Loistava sali, ostin sinne kymmenen kerran kortin niin että saa välillä vähän vaihtelua.

Tääl olis kans yks punttimimmi joka kaipais samanhenkistä seuraa. Eipä löydy kaveripiiristä punttihenkisiä naisia. Muutin Espooseen tossa vuoden vaihteessa niin uusia tuttavuuksia olis kiva saada ja jos samalla sais steppiä salille. Kisatavoitteita ei kyl itsellä viel ole, mut stempaamassa mukana totta kai. Tutustuispahan samalla kisaamiseen ja siihen valmistautumiseen enemmän.
Eli millos teil on seuraava tapaaminen kun toi tämän päivänen meni ohi multa :(

Sovittiin, että noita "virallisia" kimppatreenejä on jokaisen kuun ekana lauantaina - voisihan tuon ajankohdankin pitää vakiona, eli puolen päivän aikaan, niin on helppo muistaa. Minnekäs salille iskettäisiin seuraavaksi? Jos pysytellään noissa HC-mestoissa :D, niin Arabianrannan GB-Gym voisi olla hyvä ehdokas. Siellä olen muutaman kerran käynytkin, kun on koulun vieressä.

Ja kuinkas moni on ilmoittautumassa maaliskuun kilpailuun valmistavalle leirille?

Hei, vasta huomasin tämän mutta ihan loistava ketju! Ilmoitelkaahan aina missä treenit on niin täällä olisi yksi innokas mukaan tulossa.. maaliskuun treenien aikaan tosin talvilomalla ja reissussa :( Oon muuttanut Vantaalle viime vuonna ja treenikavereita kaipailen minäkin.

Missäs päin tämän thredin mimmit treenaa arkisin? Jos sattuisi joku olemaan samalla suunnalla niin voisi koettaa sopia tsemppitreenejä joskus muulloinkin.

Hei, olisko tuo GB ookoo seuraavalle kerralle?

Cirius, käytkö Helsingin puolella koskaan treenailemassa? "Kotisalini" on Solana Hakaniemessä, mutta ostin kymmenen kerran kortin Mayorsille niin voi välillä vähän vierailla.

GB kuulostaa just hyvältä! Toivottavasti päästään tällä kertaa isommalla porukalla reenailees, ettei Avatarin ja Caitlynin tarvii taas kaksin punnertaa :)

Lomareissuun lähdetäänkin vasta seuraavalla viikolla joten jos seuraavat treenit on 5.3 niin tää ainakin ois mukana :)

Caitlyn: tällä hetkellä treenaan Tikkurilassa mutta oon muuttamassa länsi-Vantaalle joten salikuviot muuttuu varmaan anyway. Esim. joskus viikonloppuisin voisin käydä muualla kun arkisalilla jos on treeniseuraa tarjolla.. Oot ilmeisesti tulossa ensi kerralla niin voisi sitten jutella tarkemmin.

Heippa, kuinka moni on huomenna tulossa gb gymille?? :) toivottavasti löydän perille...:D joku voi tulla samaa matkaa jos kiinnostaa?? :)

Moikka, Jumppa mä voin lähtee sun kanssa samaa matkaa, en oo vissiin ikinä käynytkään siellä päin :) voidaan eksyä sitten yhdes :D

Mä tuun rautatientorilta bussilla 68 tai 71 huomenna, joten jos joku haluu tulla samalla kulkupelillä, niin hihkaiskaa tänään täällä :) Vois nähdä vaikka rautatieaseman edessä esim 11.20 (bussi lähtee 25 yli tai puolelta).

Mulle käy treffaaminen tossa rautatieaseman edessä ihan hyvin, ajattelin käydä aamupäivällä keskustassa muutenkin kääntymässä :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mäkin olisin tulossa mutta tuun suoraan GB:lle, monelta olisi tarkoitus siis olla siellä?

Ootteko tehneet yleensä jotkut tietyt lihakset porukalla, vai millasta treeniä teillä olisi tarkoitus huomenna vetää?

Tipsuliinos ja Ani voisin tulla teidän kanssa samaa matkaa, tuun rautatieaseman eteen 11.20 (oon pikkasen aikasemmin etten myöhästy) sille puolelle mistä noi bussit lähtee? :)

Eli siis rautatientorin puoleisilla ovilla, check! Anin ja Jumpan kanssa siinä, muut nähdään sit 12 aikoihin GB Gymillä :rock:

Ja Cirius, ei olla ilmeisesti mitään yhteistä sovittu että mitä treenataan, uskon että kaikki vetää oman systeeminsä mukaan, yhdessä mennään enemmänki sen takia, ettei yksin uskalleta isojen poikien salille mennä, hihii ;) Mutta toki nyt on sitte varmistajia, jos meinaat tehdä voimatreeniä tai hakee maksimeita! Ja jos haluat osallistua muiden treeniohjelmiin, niin en usko tuonkaan olevan onkelma. Itselläni on ainaki pumppiviikko menossa ja selkää olis tarkotus vääntää, plus takareidet ja jotain pientä kikkailua lisäks jos jää aikaa.

Huomiseen, mimmit!

Suositut

Back
Ylös Bottom