SUPERCARB 1kg -40%

Live-vertaistukea kisaamaan tähtääville? :)

Uusi minäkin täällä. Niin jästipää olen, että joku pienen pieni kisahaave elää takaraivossa. Vielä ei ehkä näy kovasti kuin alkua, mutta treeni kovenee koko ajan ja kaipa sitä jotain näkyykin pikku hiljaa. Taidan olla vaan vanhimmasta päästä tähän ketjuun vastanneista - mutta jos ei haittaa niin messissä olisin.
Ehkä heti lauantaina jo kun Hesan suunnalla saatan olla tai sitten ainakin jatkossa.
Sama vika tuttujen kanssa - 90% mun kavereista ei todellakaan ymmärrä että yritän saada lisää massaa.
Kiva jos löytyisi tätä kautta sparraus- ja ehkä treeniseuraakin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko ehdotuksia, miten tunnistetaan toisemme siellä? Neilikka rintaan ja sillee...? :D Vai nähtäiskö yhdeltä oven ulkopuolella ja otettais kokoontuminen siinä?

Hauviksista? Hahaha! Ei kun tuo oven ulkopuolella on varmaan tosi hyvä! Toivottavasti sää ei ole kurja.

Ihan kiva paikka se on, meinasin itekin ehdottaa samaa mestaa. Niin ja joo, lisätkää mutkin mukaan! :)

Ilmoitelkaahan sitten seuraavasta tapaamisesta, itse en pääse nyt paikalle.

Jep, huomenna nähdään :) Meillä alkaa kyllä asunnon näyttö klo 13.00 mutta onneksi kultainen avokkini lupasi hoitaa sen niin pääsen teidän kanssa kaffelle!

Eli ainakin kuusi naamaa kokoontuu tänään klo 13:00 Kaisaniemen Wayne'sin edessä, AIVAN LOISTAVAA MIMMIT!! :dance:

C ya! :)

Jos ensi kerralla saa tulla vielä mukaan, niin tää tulis vasta sitten. Nyt näyttää aikataulut menevän turhan vaikeiksi tänään.
Kahvitelkaahan hyvin ja infotkaa mielenkiintoisista jutuistanne tänne meille, jotka ei vielä mukaan päästy :-)

Hei, totta kai saa tulla mukaan!

Kiva oli tavata!

Mietittiin tuossa, että voitaisiin ottaa vakiopäivä kerran kuussa kimppatreeneille. Ensimmäiseksi kimppatreenisaliksi ehdotettiin Mayorsia.

Tavataanko siis seuraavan kerran vaikka lauantaina 5.2. Mayorsilla klo 12 treenin ja palkkarin merkeissä? Ja tästä lähtien joka kuun ensimmäinen lauantai, vaihdellaan paikkoja niin että päästään vähän tutustumaan eri saleihin.

Oli kyllä kiva nähdä teitä :)
Kuun eka lauantai sopii miulle, tulen aina kun pääsen.
5.2. olen jo luvannut mennä töihin joten se jää miun osalta nyt väliin.

Kiitos kaikille mukavasta kahvituokiosta (3tuntia!! :D ) lauantaina! Mä oon myös 5.2 messissä, joten nähdään viimeistään tuolloin!

Juu, oli kyllä tosi kiva tavata! :)

Luultavasti pääsen mukaan noihin kimppatreeneihin, varmistuu ens viikolla.

harmittaa, kun en päässyt kahvittelee (lapsenhoitoongelmainen :) mutta nyt menee kyllä 5.2 lukkoon!!! illalla on kaverin tuparit ja ihan kiva päästä treenaa ennen. sit on kivempi myös juhlia.

Oispa ollu kiva tollaset kaffettelut samanhenkisten immeisten kanssa...harmi vaan etta matkaa ois "pikkasen" liikaa kun asustelen taalla USAssa... :D. Ehka joskus sitten kun vietan Suomessa kauemmin aikaa kuin nopeat pari viikkoa tms... Kiva etta teilla oli hauskaa ja paasette kimppatreenailemaankin! Olen hengessa mukana taalla rapakon takana...:)

Niin tosiaan ja itsella ikaa 34 v ja haaveena figurekisat (=body fitness), tosin ensin niita realistisempi tavoite on bikinikisat. Kovasti treenaan valmentajan opastuksella ja hauskaa on tama projekti:). Luin tuossa uudesta Body-lehdesta etta bikini-divisioona rantautuu Suomeenkin syksylla!! Itsella on pituutta 183 cm ja kunnon lihasmassan hankinta on tyon ja tuskan takana (ja vie pirusti aikaa), joten bikinikisat on ehdottomasti ensimmainen etappi...ja ken tietaa vaikka siihen jaisinkin...ei haittaa tippaakaan koska jo se etta saan fysiikan siihen kuntoon etta voisin astua lavalle bikinidivisioonassa on suuri saavutus minulle.

Hauskaa viikkoa kaikille! :)

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Muistattehan huomisen tapaamisen ;)

Ja mukaan saa tosiaan tulla vaikka ei ekalla kerralla olisikaan ollut mukana!

Saako tulla vasta sitten siihen seuraavaan tapaamiseen vaikka ei olekaan päässyt kahteen edelliseen...?
Täällä on nelivuotisbileiden valmistelu pahimmillaan huomenna iltapäivällä, joten lienee parempi meikäläisen pysyä paikalla. Mutta seuraavalla kerralla tulisin tosi mielelläni mukaan.
Ja tehkäähän tiukat treenit huomenna :puntti: ja sekä parannelkaa runsaasti maailmaa :D

Saako tulla vasta sitten siihen seuraavaan tapaamiseen vaikka ei olekaan päässyt kahteen edelliseen...?
Täällä on nelivuotisbileiden valmistelu pahimmillaan huomenna iltapäivällä, joten lienee parempi meikäläisen pysyä paikalla. Mutta seuraavalla kerralla tulisin tosi mielelläni mukaan.
Ja tehkäähän tiukat treenit huomenna :puntti: ja sekä parannelkaa runsaasti maailmaa :D

Tottakai saa tulla! minäkään en tule tällä kertaa, mutta ens kerralla sitten varmasti :) hyviä treenejä! :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom