SUPERCARB 1kg -40%

Live-vertaistukea kisaamaan tähtääville? :)

Heippa!

Onko punttimimmeissä kaltaisiani, kohta 30 ikävuotta lähestyviä body fitness/fitness-tulokaskisoihin tähtääviä? Itselläni on kevään 2012 tulokaskisat mielessä, mutta koska salillani/tuttavapiirissäni olen ainoa harrastaja, vertaistukea on todella hankala löytää mistään... Itse ainakin kaipaisin muiden tulevien kisailijoiden kanssa keskustelua, ilojen ja surujen jakamista. Olisi paljo kivempi hakata päätä yhdessä seinään! ;) Toki mahdollisilla leireillä tutustuu muihin harrastajiin, mutta itse en ainakaan vielä tänä keväänä aio osallistua.

Lisäksi tuntuu, että ei ole enää kovin tervetullut vanhan ystäväporukan kemuihin ja baarireissuille, koska ei välttämättä aio vetää hirveitä perseitä. Yökerhoissa olisi silti kiva käydä, tanssimassa ja "Ihmisten ilmoilla muutenkin kuin töissä ja salilla", yksin minusta ainakaan ei ole sinne lähtijäksi!

Onko kukaan messissä, jos yrittäis kasata meistä untuvikoista semmosen porukan, jonka kanssa vois aina sillontällöin nähdä ja tehdä jotain mukavaa yhdessä? :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Lisäksi tuntuu, että ei ole enää kovin tervetullut vanhan ystäväporukan kemuihin ja baarireissuille, koska ei välttämättä aio vetää hirveitä perseitä. Yökerhoissa olisi silti kiva käydä, tanssimassa ja "Ihmisten ilmoilla muutenkin kuin töissä ja salilla", yksin minusta ainakaan ei ole sinne lähtijäksi!

Onko kukaan messissä, jos yrittäis kasata meistä untuvikoista semmosen porukan, jonka kanssa vois aina sillontällöin nähdä ja tehdä jotain mukavaa yhdessä? :)
Sori OT, en ole kohderyhmääsi, koska en ole kisoihin menossa, mutta tuo porukan ulkopuolella jättäminen on kyllä ihan tuttua, vaikkakin mulla karisi suurimmat himot yökerhoihin liikuntaharrastuksen myötä. Tuo johtuu osittain myös kateellisuudesta, koska teet varmasti monia sellaisia asioita, mitä kaverisi vaan suunnittelevat tai haaveilevat tekevänsä. Asut sentään Helsingissä, niin luulisi sieltä samanhenkisiäkin toivottavasti löytyvän :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ainakin täältä löytyy :) en tiedä vielä riittävätkö rahkeet 2012 kisoihin, mutta melkein - päätin, että lähden kisoihin kun on 10 vuotta salitreenia takana. ja sama ongelma tässä - ei löydy ketään kuka ymmärtäis puhumatta tukemisesta.

Minä en välttämättä ole kisaamassa, mutta tavoitteellinen fysiikan kehittäminen kuuluu nykyisin elämään. Sama juttu, omassa tuttavapiirissä ei oikein pääse treenistä yms. vaahtoamaan. Jos ikä (37) ei haittaa, niin olen kyllä mielelläni messissä.

ikä ei nyt todellakaan haittaa - tärkeämpihän on se että ollaan maantieteellisesti suhteellisen lähekkäin...

Jeij! Porukkaa alkaa kasaantumaan! :dance:

Ja tosiaan ikä on vaan numero, samoin se, onko kisat tavoitteena vai ei, ASENNE ratkaisee! :rock: Kylhän te tiijätte ;)

Hei,

täällä olis yks espoolaismimmi joka olis NIIN messissä! :D Kisatavoitteita ei tosin ole ja ikääkin 34, mut muuten kuulostais tosi kivalta nähdä muita tosissaan punttaavia. :) (tästä mimmistä se ei tosin kauheesti viel näy, mutta eipa se kai menoa haittaa jos asenne on kohdallaan!?)

Musta saat kyllä seuraa baariinkin aina välillä selvinpäin, tytär on tosin mulla joka toinen viikonloppu joten se hieman rajoittaa menoa.
Näin sinkkuna kun ei viitsisi aina himassakaan istua, mutta kamujen viinanhuuruiset kekkerit alkaa tympiä...

Mitä jos treffattaisiin jo ensi viikolla jossain keskustan kahvilassa ja juteltaisiin vähän?

Jatkossa olisi mukava tavata vaikka kimppatreenien, fitnessleirien, kisojen ym. merkeissä.

Täältä löytyis kans yks punttimimmi juuri tänhenkistä seuraa vailla :) Kisatavoitteita ei ole toistaseksi mutta asennetta löytyy :)

hyvä-hyvä :)
kahvilatreffit sopii ja kimppatreeni olis loistavaa. kyllä minust saa baariseuraakin ja minussa on se hyvä puoli että keskityn baarihyppelyissäkin kavereihin kun miesseuran etsintä ei enää ole aktuelli :)

Heippa kaikille! täällä kans yks helsinkiin viime vuonna muuttanut ja kisatavotteet 2012! :) ois kiva saada vaikka kimppareenit tai jotain muuta yhdessä aikaseksi, baariinki voin lähteä enemmän tai vähemmän selvin päin :D :kippis1: ikää löytyy 25 verran mutta ei kait iällä niin väliä :)

Viimeksi muokattu:
No niin ihaNaiset punttimimmit, millaisia kalenterinne ovat siis ensi viikolla? Jos mentäis ihan perus kahville/teelle johonkin Helsingin kuppilaan turisemaan? Itselläni on työmatkat ke ja pe, mutta muuten illat käy (treenin jälkeen, meneekö klo 19 liian myöhään?), tai vaikkapa lauantai päiväkin on ok. Vkolla 4 ma/to/pe kaupungissa myös. Mitä mietteitä muilla?

Heh, nyt alkaa tää kaikista vaikein homma saada aikataulut sovitettua :)

p.s. kävinpä eilen uuden paikallisen yökerhon avajaisissa ja aijjaij ku olikin taas kiva selittää miks mulle ei kiitos niitä shotteja, vaan soodavesi riittää.... NOOOOOT! :D

Kahvilaehdotuksia?

Lauantai passais mullekin mainiosti. :) Onkos teillä tytöt ideoita sen paikan suhteen? Mieluusti melko lailla ytimessä jos vain mahdollista, tällä suunnistustaidolla espoon mimmi eksyy muuten takuuvarmasti...:D:rolleyes:

Hei! Oon niin mukana mikäli mukaan vielä mahtuu?
Olen asunut Helsingissä kohta 2 vuotta ja tutustunut moniin mukaviin ihmisiin mutta ei lähipiirissä ole ketään punttimimmejä.
Kisahaaveet miulla vain haaveita. Mutten koskaan sano en koskaan :)

Voisko paikkana olla vaikkapa Kaisaniemen Wayne's (helppo löytää ja yleensä tilaa on) - entäpä aika... ...13.00?

Voisko paikkana olla vaikkapa Kaisaniemen Wayne's (helppo löytää ja yleensä tilaa on) - entäpä aika... ...13.00?

Aika ja paikka käy ainakin miulle! :)

Onko ehdotuksia, miten tunnistetaan toisemme siellä? Neilikka rintaan ja sillee...? :D Vai nähtäiskö yhdeltä oven ulkopuolella ja otettais kokoontuminen siinä?

Suositut

Back
Ylös Bottom