Lisävarusteet! Mitä kadutte kun ei tullut valittua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zoxe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En heti löytänyt haulla vastaavaa säiettä, joten...

Mitkä varusteet on eniten harmittanut kun ei tullut valittua?
Mitkä on ihan pakko olla ja ei yleensä vakiona?

-zoxe

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No itse harmittelen syvästi ettei mun saabissa ole luistonestoa :jahas: Ilmastointi ja vakionopeudensäädin on minusta aika pakolliset ainakin.

Joku ois saanu valita mun audiin penkinlämmittimet :curs:

S4-ratti ja nuppi ja autom. ilmastointi ei oo onneks unohtunut.

Zone-sarja -42%
Lampunpesimet. Ei niitä huomaa ennen kuin ne puuttuu. Prkl.

edit: Autossa on kuitenkin sähköiset nahkajakkarat, penkinlämmittimet, automaatti-ilmastointi, GSM-puhelin, taittuvat peilit jne. Sitten puuttuu jotkut saatanan pesimet...:curs:

Lampunpesimet. Ei niitä huomaa ennen kuin ne puuttuu. Prkl.

edit: Autossa on kuitenkin sähköiset nahkajakkarat, penkinlämmittimet, automaatti-ilmastointi, GSM-puhelin, taittuvat peilit jne. Sitten puuttuu jotkut saatanan pesimet...:curs:
:offtopic: Monet pesurit on vaan suunniteltu vitun huonosti, aina kun lyöt lasille nestettä sitä menee myös valoille. Monissa ajamissani autoissa valot jäävät sitten todella märiksi ja sittenhän se paska vasta niihin kerääntyykin. :curs:

:offtopic: Monet pesurit on vaan suunniteltu vitun huonosti, aina kun lyöt lasille nestettä sitä menee myös valoille. Monissa ajamissani autoissa valot jäävät sitten todella märiksi ja sittenhän se paska vasta niihin kerääntyykin. :curs:

:confused: mihin sen pesuveden pitäisi sitten lampunpesimissä mennä? Ajoviimahan poistaa ylimääräiset vedet. Ja märäthän ne lamput ovat alunperinkin, ei ne muuten olisi paskassa ja kaipaisi pesua :confused:

edit: automaattivaihteisto puuttuu autosta. Olisi kannattanut ruksittaa sekin ruutu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
automaattivaihteisto puuttuu autosta. Olisi kannattanut ruksittaa sekin ruutu.

Ei tartte enää manuaalia ostaa - en ikävöi sitä saatanan vatkaamista yhtään :)

Kuluttaahan toi toki enemmän, mutta mukavuudesta mä olen tossa kohtaa enemmän kuin valmis maksamaan ylimääräistä !

Kaverin 1.6 avensiksessa (manuaali) keskikulutus alle 8l/100km ja ajaa etupäässä keskustassa - mulla 2l automaatti = ~11l/100km, "lähiö"ajelua suurin osa.

Muuten auto on jees, mutta joskus talvella harmittaa etten ottanu webastoa tms. - on se ikkunoiden raaputtaminen duunipäivän päätteeksi sen verran perseestä :rolleyes: - mutta onneksi tää talvi on ollu melko leuto tähän asti :dance:

Itellä käytössä porukoiden 98 vm toyota corolla niin ainoa mikä vituttaa on se että isännän piti olla pihi 10 vuotta sitten ja jättää se keskuslukitus ottamatta autoon :curs:. No ei oo onneksi ku kerran jääny avaimet sisälle ku oon läppässy ovet kiinni :D. Luistonestoki olis ollu ihan jees mut kyllä ilman sitäki autolla ajaa. Kaikki muu tarpeellinen löytyyki.

No parkkitutkan olis voinu ottaa. Auto on sen muotoinen että yleensä tuntuu siltä että olen jo osumassa seinään/kaiteeseen/toiseen autoon kun tilaa on vielä puoli metriä.

Seuraavaan autoon on pakko saada sähköllä säätyvä kuskinpenkki jossa on muistipaikat säädöille.

EDIT: varusteita mistä ihan helpolla en luopuisi:

-automaattinen ilmastointi
-automaattivaihteisto
-tuulilasin lämmitys
-eberi/webasto

No eihän tuulilasin lämmittimellä tee mitään, jos on Webasto. :rolleyes:

Tekee sillä siinä tilanteessa kun sataa alijäähtynyttä vettä eikä puhallin riitä lämmittämään lasia tarpeeksi. Muuten joutuu ruiskuttamaan pesunestettä lasiin jatkuvalla syötöllä. Mutta eihän tuommoisia tilanteita hirmu usein ole. Myönnetään, että tuon tuulilasin lämmityksen hyödyt tulivat paremmin esille aikana ennen eberiä.

Ei nyt mitenkään lisävaruste mutta dieselmoottori olis ollu tosi hyvä valinta! Mutta valitsin pienen bensakoneen :(

Mä en ottas enää autoo edes ilmatteeks jos ei ole automaattilootaa.
No okei, ehkä joku ferrari menis...

Mitä tohon lampunpesimiin tulee niin ainakin mun entisessä e46 bemarissa meinasin ruuvata noista paskoista letkut irti. Vittu että otti päähän kun ajeli puhtaalla autolla ja tahtoi tuulilasia hieman kostuttaa ja pyyhkäistä enimmät sonnat pois pyyhkimillä. Eikös tuo saamarin lampunpesuri tule samasta vivusta esiin ja ruiskauttaa karmeat setit paskaa ja pesuainetta ulos joista puolet on puhtaalla konepellillä. Auto oli tuon sekunnin jälkeen kuin joku sinivalas olis heittäny mällit konepellille varsinkin kun ne pesuaineet/vedet ja muu sonta joka roisku kuivu konepeltiin kiinni... :curs:

Mitä tohon lampunpesimiin tulee niin ainakin mun entisessä e46 bemarissa meinasin ruuvata noista paskoista letkut irti. Vittu että otti päähän kun ajeli puhtaalla autolla ja tahtoi tuulilasia hieman kostuttaa ja pyyhkäistä enimmät sonnat pois pyyhkimillä. Eikös tuo saamarin lampunpesuri tule samasta vivusta esiin ja ruiskauttaa karmeat setit paskaa ja pesuainetta ulos joista puolet on puhtaalla konepellillä. Auto oli tuon sekunnin jälkeen kuin joku sinivalas olis heittäny mällit konepellille varsinkin kun ne pesuaineet/vedet ja muu sonta joka roisku kuivu konepeltiin kiinni... :curs:
S60 tekee saman tempun, sieltä lähtee kyllä kevään aikana letkut kävelemään! :D

Mä en ottas enää autoo edes ilmatteeks jos ei ole automaattilootaa.
Tuntuu automaatit yleistyvän kovaa vauhtia. Itse kuitenkin jostain syystä kuljen vastavirtaan. Automaattia en voisi ajatellakaan omaan autoon. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kepittää itse. Manuaali myöskin auttaa taloudellisessa ajossa jos tietää mitä tekee.

Ja niitä lisävarusteita mitä ilman en autoa hankkisi, on vakionopeudensäädin. Ja olisi kiva jos tossa nykyisessä olisi edes se ilmastointi. Tuulilasin lämmitys on myös yksi mikä olisi kiva. Lasit kun on sisäpuolelta jäässä, niin menee koko elämä ennen kuin ne saa auki. Sisätilan lämmittimestäkään ei ole hyötyä, kun ajan tolla niin epäsäännöllisesti, etten ikinä tiedä milloin tarvitsen autoa. Piuhan päässä sitä ei viitsi turhaan pitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom