Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monet pesurit on vaan suunniteltu vitun huonosti, aina kun lyöt lasille nestettä sitä menee myös valoille. Monissa ajamissani autoissa valot jäävät sitten todella märiksi ja sittenhän se paska vasta niihin kerääntyykin. :curs:Lampunpesimet. Ei niitä huomaa ennen kuin ne puuttuu. Prkl.
edit: Autossa on kuitenkin sähköiset nahkajakkarat, penkinlämmittimet, automaatti-ilmastointi, GSM-puhelin, taittuvat peilit jne. Sitten puuttuu jotkut saatanan pesimet...:curs:
Monet pesurit on vaan suunniteltu vitun huonosti, aina kun lyöt lasille nestettä sitä menee myös valoille. Monissa ajamissani autoissa valot jäävät sitten todella märiksi ja sittenhän se paska vasta niihin kerääntyykin. :curs:
automaattivaihteisto puuttuu autosta. Olisi kannattanut ruksittaa sekin ruutu.
No eihän tuulilasin lämmittimellä tee mitään, jos on Webasto.
S60 tekee saman tempun, sieltä lähtee kyllä kevään aikana letkut kävelemään! :DMitä tohon lampunpesimiin tulee niin ainakin mun entisessä e46 bemarissa meinasin ruuvata noista paskoista letkut irti. Vittu että otti päähän kun ajeli puhtaalla autolla ja tahtoi tuulilasia hieman kostuttaa ja pyyhkäistä enimmät sonnat pois pyyhkimillä. Eikös tuo saamarin lampunpesuri tule samasta vivusta esiin ja ruiskauttaa karmeat setit paskaa ja pesuainetta ulos joista puolet on puhtaalla konepellillä. Auto oli tuon sekunnin jälkeen kuin joku sinivalas olis heittäny mällit konepellille varsinkin kun ne pesuaineet/vedet ja muu sonta joka roisku kuivu konepeltiin kiinni... :curs:
Tuntuu automaatit yleistyvän kovaa vauhtia. Itse kuitenkin jostain syystä kuljen vastavirtaan. Automaattia en voisi ajatellakaan omaan autoon. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kepittää itse. Manuaali myöskin auttaa taloudellisessa ajossa jos tietää mitä tekee.Mä en ottas enää autoo edes ilmatteeks jos ei ole automaattilootaa.