Lisävarusteet! Mitä kadutte kun ei tullut valittua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zoxe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No automaatillahan noista nuhapumppu-diiseleistä vasta nuhapumppuja tulee. Kaverilla vastaava Passat 110hv manuaalilla ja on tosi pirteä mun automaattiin verrattuna. Jos jollain 8-10k arvoista dieselfarkkua manuaalilla ja haluis automaatin, ni voin koska vaan vaihtaa. :D
No ihan riittävästi tuo 218hp potkii automaatillakin, aika nuhainen kuitenkin omasta mielestäni. Ei voi enää tosin tuossa luokassa sanoa että automaatti olisi nuhaisempi kuin manuaali.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No ihan riittävästi tuo 218hp potkii automaatillakin, aika nuhainen kuitenkin omasta mielestäni. Ei voi enää tosin tuossa luokassa sanoa että automaatti olisi nuhaisempi kuin manuaali.

Samaa mieltä. Voisin väittää että 120kw (onks se ny 170hv) jälkeen diesel alkaa olla paree kuin bensakone. Ainakin uudet alkaa potkia reippaasti paremmin ja kiihtyvyys 80-120 on huomattavasti paree dieselillä kuin bensalla.

Riippuuhan tuo paljon maatistakin, aiemmin mainitut Volvon loota alias geartonic on jotakin aivan hirveää, samoin kuin ilmeisimmin nelilovinen 110 hv passat. Steptronic on aivan eri planeetalta.

Asiakas oli eri mieltä. On kuulemma sairaan vittumaiset kun saa olla jatkuvasti hinkkaamassa.

Asiakas on väärässä. Kokeiles syödä Tuplaa autossa. Suklaahippu tipahtaa nivusiin samalla kun ajelet. Nahkapenkistä se lähtee pyyhkäisemällä. Kangaspenkkiin se sulaa kiinni eikä lähde ikinä. Tai kun muksu vetää yrjöt takapenkille kesähelteellä. Kangas/plyyssipenkeissä sitä matka taittuu sen jälkeen todella rattoisasti.

Nahka ehdoton. Plyyshi hirvein mitä ikinä saa autoon. Ellei koristele autoa muuten pitsiverhoilla ja hevosenkuvilla. Ja kuuntele Rainer Friimannia.

Nahka on ihan superia. Meillä penkeille on tippunut jo: suklaata, banaania, jätskiä, kuraa, rapaa, paskaa, karkkia, aivan kaikkea. Hieman pyyhkäisyä ja penkit ovat kuin uudet.

Zone-sarja -42%
Onko nahkapenkit muuten oikeasti helppo pitää puhtaana? .

Itsellä vaaleanharmaa nahkasisustus ja on helpompi pitää puhtaana kuin kangas. Totta kai vitivalkoinen ja kerman värinen on hankalampi pitää puhtaana kuin musta mutta helpompi pitää puhtaana kuin vaalea kangassisusta. Tämä tietenkin on vain oma kokemus mutta muut voi olla eri mieltä. valkoisesta nahkasta ei ole itsellä henkilökohtaista kokemusta että siitä en voi mennä takuuseen.

Asiakas on väärässä. Kokeiles syödä Tuplaa autossa. Suklaahippu tipahtaa nivusiin samalla kun ajelet. Nahkapenkistä se lähtee pyyhkäisemällä. Kangaspenkkiin se sulaa kiinni eikä lähde ikinä. Tai kun muksu vetää yrjöt takapenkille kesähelteellä. Kangas/plyyssipenkeissä sitä matka taittuu sen jälkeen todella rattoisasti.
Ja sitten on tämä toinen puoli, että niissä nahkapenkeissä on vaan kovempi hoitaminen kuin kangaspenkeistä. Ei mullakaan esimerkiksi ole ikinä tippunut penkille mitään, joten en ole niille joutunut ikinä mitään tekemäänkään jos normi imurointia ei lasketa. Niitä nahkapenkkejä olisi saanut puunata tähän mennessä jo aika monta kertaa. Nahkapenkit on muuten mielestäni myös epämukavammat kuin kangaspenkit.

Mutta eipä siinä mitään. En todellakaan ole nahkapenkkejä vastaan, vaan ottaisin sellaiset ihan mielelläni. Onhan ne kuitenkin paljon tyylikkäämmät. Kunhan toin esille myös hieman sitä toista puolta. Oikaiskaa jos olen väärässä tossa.

Edit: Puhun muuten vaaleista nahoista. Mustia en edes autooni ottaisi. On IMO rumat ja kesällä v...umaiset.

Ja sitten on tämä toinen puoli, että niissä nahkapenkeissä on vaan kovempi hoitaminen kuin kangaspenkeistä. Ei mullakaan esimerkiksi ole ikinä tippunut penkille mitään, joten en ole niille joutunut ikinä mitään tekemäänkään jos normi imurointia ei lasketa. Niitä nahkapenkkejä olisi saanut puunata tähän mennessä jo aika monta kertaa. Nahkapenkit on muuten mielestäni myös epämukavammat kuin kangaspenkit.

Mutta eipä siinä mitään. En todellakaan ole nahkapenkkejä vastaan, vaan ottaisin sellaiset ihan mielelläni. Onhan ne kuitenkin paljon tyylikkäämmät. Kunhan toin esille myös hieman sitä toista puolta. Oikaiskaa jos olen väärässä tossa.

Edit: Puhun muuten vaaleista nahoista. Mustia en edes autooni ottaisi. On IMO rumat ja kesällä v...umaiset.

Kertaakaan en oo puunannut. Ja mulla on vaalean beigen väriset nahkapenkit. Musta ei ole munkaan makuun ja kesällä kuumemmat, joskin kai niitäkin on eri laatuisia.

Mä oon noi nahkat kerran vuodessa käsitellyt nahanhoitoaineella ja se on hyvin tehtynä sellanen 15-30min homma eli ei ainakaan mun mittapuulla ole mikään urakka.

Nahkapenkkejen paras puoli on se, että ne on mukavan liukkaat ja esim. puku päällä tai jotkut verkkarit jalassa on paljon mukavampi mennä istumaan, kun se penkin kangas ei tarraa niin paljoo kiinni siihen vaatteeseen. Parasta on tosiaan se liukas penkki. :kuola:

Huonona puolena se, että penkki on talvipakkasilla aluks vähän turhan viilee, mutta onneks penkinlämmitin kiehuttaa rektumia melko nopeasti.

Se kaduttaa aivan vitusti, etten tullut valinneeksi bensakonetta dieselin sijaan. Eka ja vika diesel.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom