Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. En mäkään automaattia vastaan ole. Kyllähän sellasella ajelee jos sellanen alle laitetaan. Jostain syystä olen vaan enemmän sinne manuaaliin kallistuva. En oikeasti tiedä miksi. Se vaan tuntuu jotenkin "luonnollisemmalta" tai jotain. Eikä mua se kepittäminen häiritse yhtään, vaikka kaupungissakin saa olla koko ajan veivaamassa.
noni perhana..uuden auton myötä parantui varustelut radikaalisti, mutta jos jotain kaipaisi lisää niin se vakionopeudensäädin olisi aika kiva kun tulee pitkää matkaa ajettua. tosin se mihin olen tyytyväinen on tuulilasin lämmitin.tämä heppu ei paljoa skrabaile talvipakkasillanojoo olishan ne sähköikkunat kätevät..loppuis se veivaaminen. ai niin ja ohjaustehostin olis aika kiva, salilla raudan vääntäminen riittää:evil:
KomppaanAinoa asia mikä nykyisessä autossa harmittaa on se, että siinä on automaattivaihteet. Ärsyttää tankkaa useammin sen takia, et auto vie enemmän bensaa jonkun vaihteiden takia.
Ei mua ainakaan huvittas tuolla ruuhkassa tommosta nuhapumppudiisseliä hinkata jostain kepistä, vetäisin ranteeni auki jossain liikennevaloissa. Eri asia tosiaan joku urheilu(llinen)auto jota kehtaa jo hämmentääkin kun siitä on oikeasti iloa.Ja kyllä ajan mittaan se veivaaminen alkaa vituttaa ja huomaa ne automaatin ilot.
Onko nahkapenkit muuten oikeasti helppo pitää puhtaana? Töissä yhden asiakkaan kanssa tuli nahkapenkeistä puhetta, niin tokaisin myös ton, että on ainakin helppo pitää puhtaana. Asiakas oli eri mieltä. On kuulemma sairaan vittumaiset kun saa olla jatkuvasti hinkkaamassa. Oli siis vaaleat nahat.-nahkapenkit(ehkä epämielyttävämmät mutta helppo pitää puhtaana ja hienomman näköiset)
Meillä on tossa Volvossa aivan vaaleat nahkapenkit ja kyllä ne ainakin tähän mennessä on pysynyt erittäin hyvin puhtaana ja muutenkin hyvin kuosissaan, ei ole venynyt. Farkuista voi jäädä pieniä sinisiä jälkiä, mutta mun mielestä niitä ei kyllä huomaa. Suurimmat jäljet aiheuttaa farkuissa rahapussin kohta, jos pitää sitä takataskussa, mutta nekään jäljet ei juurikaan näy.Onko nahkapenkit muuten oikeasti helppo pitää puhtaana? Töissä yhden asiakkaan kanssa tuli nahkapenkeistä puhetta, niin tokaisin myös ton, että on ainakin helppo pitää puhtaana. Asiakas oli eri mieltä. On kuulemma sairaan vittumaiset kun saa olla jatkuvasti hinkkaamassa. Oli siis vaaleat nahat.
Siitä taas tuli mieleen kun itsellä oli joskus valkoinen nahkasohva, ja sitä sai toisaan hinkata koko ajan. Farkut muuttaa sen muutamassa viikossa ihan siniseksi ja kaikki paska tarttuu aika helposti. Kangaspäällysteestä tollasta ei edes näe. Eri asia sitten jos kippaat vaikka kaljat siihen penkille, niin onhan ne nahkapenkistä kai helpompi pyyhkiä pois eikä imeydy. Mutta näillä tiedoilla olen sitä mieltä, että nahkapenkki ei missään nimessä ole helpompi pitää puhtaana, varsinkin jos on vaalea.
Meillä on tossa Volvossa aivan vaaleat nahkapenkit ja kyllä ne ainakin tähän mennessä on pysynyt erittäin hyvin puhtaana ja muutenkin hyvin kuosissaan, ei ole venynyt. Farkuista voi jäädä pieniä sinisiä jälkiä, mutta mun mielestä niitä ei kyllä huomaa. Suurimmat jäljet aiheuttaa farkuissa rahapussin kohta, jos pitää sitä takataskussa, mutta nekään jäljet ei juurikaan näy.