Lisäravinteiden osto Saksassa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kukaan pakkislaisista majaillut pidempään Saksassa? :kippis1: Mä oon tosi käsi ton googlen kanssa ja sama juttu kun puhutaan saksankielen ymmärtämisestä, joten jos jollain on tiedossa hyviä nettikauppoja niin linkkiä tähän, kiitos. En oo siis tilaamassa mitään Suomeen, vaan Saksan rajojen sisällä, joten ei tarvii alkaa spekuloimaan mikä nyt tulee loppupeleissä halvemmaks...Ittellä on kokemukset tähän mennessä, että täältä on helvetin vaikeaa löytää kunnon lisäravinnepuoteja...

Olen käynyt Saksassa, mutta silloin ei kyllä sali kiinostanut..:(
Mutta Ultra Performance on todella suosittua kamaa Saksassa ja miksipä ei sillä se on German made. Laitappa googleen tuo ja ihmettele.

Laita googleen "sportnahrung" niin tulee jotain. Mut täs on myös yks mesta mistä saa tilattua lisäravinteita. http://www.body-town.de/catalog/

edit: niin tuli mieleen et jos ei netistä halua tilailla niin varmaan kyl löytyy kuntosaleiltakin tavaraa. Ainakin olettaisin, et suurimmilla kuntosaleilla olis jotain myynnissä.

Itse tilasin tuolta http://www.fitnessgate.de/ pari kuukautta sitten.

Vaatii rekisteröitymisen mutta homma sujuu varsin vaivattomasti. Tiedot tilauksesta tuli sähköpostiin samantien ja maksoin laskun nettipankin kautta (itsellä saksalainen tili). Toimitus kesti 3 päivää, DHL:n kuriiri toi paketin kotiovelle, postikulut olivat muistaakseni siinä 5e. Suosittelen!

Tuossa lisäksi yks Stuttgartissa sijaitseva urheiluravinneliike, josta kävin hakeen kreatiinit: http://www.fitness-shop.com/

Vmap sanoi:
Itse tilasin tuolta http://www.fitnessgate.de/ pari kuukautta sitten.

Vaatii rekisteröitymisen mutta homma sujuu varsin vaivattomasti. Tiedot tilauksesta tuli sähköpostiin samantien ja maksoin laskun nettipankin kautta (itsellä saksalainen tili). Toimitus kesti 3 päivää, DHL:n kuriiri toi paketin kotiovelle, postikulut olivat muistaakseni siinä 5e. Suosittelen!

Niin tilasitko sä siis suomeen noi tavarat ja tilasitko sä kuinka ison satsin, jos kulut oli vain ton 5e? Vai onko noissa kiinteä postimaksu riippumatta siitä kuinka paljon tilaa?
Ja mitenkäs toi maksu homma, kai se onnistuu myös suomalaiselta tililtä?
On niin paljon halvempaa tossa putiikissa kuin suomessa, että täytyy jonkun saksan taitoisen kanssa vähän selvittää tota hommaa.

Jugetsi sanoi:
Niin tilasitko sä siis suomeen noi tavarat ja tilasitko sä kuinka ison satsin, jos kulut oli vain ton 5e? Vai onko noissa kiinteä postimaksu riippumatta siitä kuinka paljon tilaa?
Ja mitenkäs toi maksu homma, kai se onnistuu myös suomalaiselta tililtä?
On niin paljon halvempaa tossa putiikissa kuin suomessa, että täytyy jonkun saksan taitoisen kanssa vähän selvittää tota hommaa.

Tilasin Saksan sisällä. Tuolta kaupan sivuilla kohdassa "Versandkosten" on ilmoitettu toimitusmaksut vain Saksan sisällä, maksuista ulkomaihin ei puhuta mitään. Kauppa toimittanee ravinteita vain Saksan rajojen sisäpuolelle :( .

Samalta sivulta löytyy myös että toimituskulut maksettaessa etukäteen 4,99e ja postiennakkona 6,5e. Yli 150e:n tilaukset ilman toimituskuluja. Itse tilasin 6 kilon setin.

Vmap sanoi:
Tilasin Saksan sisällä. Tuolta kaupan sivuilla kohdassa "Versandkosten" on ilmoitettu toimitusmaksut vain Saksan sisällä, maksuista ulkomaihin ei puhuta mitään. Kauppa toimittanee ravinteita vain Saksan rajojen sisäpuolelle :( .

Samalta sivulta löytyy myös että toimituskulut maksettaessa etukäteen 4,99e ja postiennakkona 6,5e. Yli 150e:n tilaukset ilman toimituskuluja. Itse tilasin 6 kilon setin.

No mä laitoin niille mailia tonne liikkeeseen ni katotaan mitä ne mulle vastaa, jos vastaa mitään. Kirjoitin kyllä englanniksi, toivottavasti ymmärtävät.:D
Kyselin vähän tosta suomeen lähettämisestä ja postimaksuista ja mahdollisesta tullista, jos ne siitä tietää..

Ei mun tietääkseni pitäs tullia räpsähtää jos EU:n sisältä tilaat.

kohtis sanoi:
Ei mun tietääkseni pitäs tullia räpsähtää jos EU:n sisältä tilaat.

Niin mäkin kuvittelisin, mutten kyllä varmaksi tiedä.
Jos täällä on joku, joka on tilannut ulkomailta tai on tullissa töissä tai muuten tietää, niin kertokoon vastauksen..;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom