Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli mitäs lisäravinnetta nyt suosittelisitte minulle joka haluaa voimaa ja massaa.. itselläni on täysi pussi maltoa ja tyhjä pussi heraa eli jonku proteiinin tarvisin palkkariksi (ja ennen treeniäkin mahdollisesti) ei saisi maksaa paljoa yli 20 €

Kun syötte rasvaa niin ottakaa rypsäriä, älkää sipsejä niin on yks mahdollinen finnien aiheuttaja on pois suljettu. Päälle kalaöljy niin iho tykkää.

pakkorako sanoi:
Eli mitäs lisäravinnetta nyt suosittelisitte minulle joka haluaa voimaa ja massaa.. itselläni on täysi pussi maltoa ja tyhjä pussi heraa eli jonku proteiinin tarvisin palkkariksi (ja ennen treeniäkin mahdollisesti) ei saisi maksaa paljoa yli 20 ?

hera80, sopivaa palautusjuomaan eikä ole yli 20e.

Since 1988 sanoi:
Kun syötte rasvaa niin ottakaa rypsäriä, älkää sipsejä niin on yks mahdollinen finnien aiheuttaja on pois suljettu. Päälle kalaöljy niin iho tykkää.
Älä saatana. Mä olenkin aina luullut, että sipsejä kannattaa syödä jotta saa rasvoja.

Mutta tosiaan, rypsärillä saa nostettua kaloreita helposti jos tarve vaatii ja muutama kapseli kalaöljyä päivässä tekee tosiaan ihan hyvää.

Ja vaikka sulla ei tekis tiukkaa saada niitä päivän kaloreita niin silti sitä rypsäriä.

Ei noi sipsit oo hyviä rasvan lähteitä... ei, suklaa on parempaa! Sitähän mä tässä tarkoitan

Joo tiedetään. Eipä sitä suklaatakaan kannata syödä vain saadakseen tarpeeksi rasvaa päivässä.

Jauheiden sekoitus

Olisi sellainen kysymys, että mihin kannattaa sekoittaa vitamiini- ja kivennäisjauhetta. Aamulla protskudrinkkiin tai mehuun vai mihin?

Ja sitten olisi tarkoitus alkaa viiden päivän kreatiini-tankkaus, niin mihin sitä kannattaisi sekoittaa? Mehuun tai protskudrinkkiin vai mihin?
Kiitos jo etukäteen, jos jaksatte jeesata aloittelijaa.

James2 sanoi:
Olisi sellainen kysymys, että mihin kannattaa sekoittaa vitamiini- ja kivennäisjauhetta. Aamulla protskudrinkkiin tai mehuun vai mihin?

Ja sitten olisi tarkoitus alkaa viiden päivän kreatiini-tankkaus, niin mihin sitä kannattaisi sekoittaa? Mehuun tai protskudrinkkiin vai mihin?
Kiitos jo etukäteen, jos jaksatte jeesata aloittelijaa.
Jos noi vitamiini- ja kivennäisjauhemömelöt ei hirveen kauheelta maistu niin vesi lienee paras ratkasu mutta yhtä hyvin käy joku mehu tai muu vastaava.
Vesi on myös paras juttu krean kanssa ja vähän dextroa joukkoon..tai sitten juot senkin vaan mehun kanssa. Reenipäivinä kannattaa heittää krea palkkarin sekaan.

Haittaako tämmönen sekotussuhde jos pistää Hera80 ja Malto6 1:1 sekasin vaikka tuolla lukee että pitäs olla 1:2 :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko vähän dextroa sellainen 20 g? Jossain nyt kun tutkin luki, että 20-30g dextroa ja 5g kreatiinia veteen on hyvä setti.

James2 sanoi:
Onko vähän dextroa sellainen 20 g? Jossain nyt kun tutkin luki, että 20-30g dextroa ja 5g kreatiinia veteen on hyvä setti.
Pari ruokalusikallista sitä dextroa..eiköhän se aika liki tuo 20-30g ole.

jeesiä

terve vaan kaikille....olisin kysynyt tälläistä kun olen nyt aloittanut salilla käymisen 4 kertaa viikossa ja olen käynyt salilla 2 viikkoa...ajattelin heti 2 viikkoa sitten ostaa lisäravinteita ja menin sitten luontaistuote kauppaan kysymään että mitä ostaisin kun haluaisin tietenkin näkyviä tuloksia salilla käymisestä pian. myyjä suositteli minulle tälläistä 1,3 kg jauhosäkkiä kun: FAST MUSCLE +(punainen säkki)

100g jauhetta sisältää:

energiaa 1530 kj/360 kcal
proteiinia 41g
hiilihydraatia 42g
rasvaa 3,3 g
ja sitten kreatiinia 6.8 g

joten kysyin että onko tämä hyvä/oikea tuote minulle kun haluan nopeasti hyviä tuloksia(kuten me kaikki)..

ja pussis lukee että 1dl jauhoa 4dl kanssa vettä..tämä ok?

marko.s sanoi:
terve vaan kaikille....olisin kysynyt tälläistä kun olen nyt aloittanut salilla käymisen 4 kertaa viikossa ja olen käynyt salilla 2 viikkoa...ajattelin heti 2 viikkoa sitten ostaa lisäravinteita ja menin sitten luontaistuote kauppaan kysymään että mitä ostaisin kun haluaisin tietenkin näkyviä tuloksia salilla käymisestä pian. myyjä suositteli minulle tälläistä 1,3 kg jauhosäkkiä kun: FAST MUSCLE +(punainen säkki)

100g jauhetta sisältää:

energiaa 1530 kj/360 kcal
proteiinia 41g
hiilihydraatia 42g
rasvaa 3,3 g
ja sitten kreatiinia 6.8 g

joten kysyin että onko tämä hyvä/oikea tuote minulle kun haluan nopeasti hyviä tuloksia(kuten me kaikki)..

ja pussis lukee että 1dl jauhoa 4dl kanssa vettä..tämä ok?

tuotteena varmasti hyvä ja sisältää kreatiinia niin ei aloittelian tarvitse siitä huolehtia. kuitenkin tollasella yhdistelmätuotteelle toi 1dl kuullostaa tosi vähäiseltä, ota 2dl ja sekoita semmoseen määrään nestettä että on mukava nauttia. ;)

Ostin Nutri Plus Pro Gainer nimisen 1000g:n pussin,joka on heraproteiini-maltodekstriini-kreatiinivalmiste. Muistaakseni maksoi noin 25e. Ohjeen mukaan sitä tulisi ottaa 75g 1-2 kertaa päivässä. Eli jos otan 2 kertaa päivässä, niin koko pussi kestää 6,5 päivää!! Onko tässä mitään järkeä??

Nyt olen nauttinut sitä ainoastaan heti punttitreenin jälkeen noin 25g. Treenaan nykyisellä ohjelmalla punttia 3-4 kertaa viikossa. Harrastan myös aerobista liikuntaa, mutta tämän yhteydessä en ole ottanut ko. tuotetta. Palautumisessa ei ole ollut mitään ongelmia.

Mielipiteitä.

Kannattaa ottaa reilummin treenin jälkeen mutta ei sitä muuten lepopäivinä tarvitse kun vedät ne proteiinit muualta, tosin et saa sitä kreaakaan sitten. Ainahan niissä lukee joku 1-3 tai sinnepäin, se tarkoittaa että ei kannata vetää kymmentä proteiini paukkua päivässä.

Vetäset tota treenin jälkeen, mutta varmaan vähän enemmän kuin 25g. Jos tarviit ylimääräistä proteiinia päivän aikana, etkä jaksa ruokaa syödä, voit ostaa jonkun halvan heran josta sitten sekoittelet paukkuja.

Cameron sanoi:
Ostin Nutri Plus Pro Gainer nimisen 1000g:n pussin,joka on heraproteiini-maltodekstriini-kreatiinivalmiste. Muistaakseni maksoi noin 25e. Ohjeen mukaan sitä tulisi ottaa 75g 1-2 kertaa päivässä. Eli jos otan 2 kertaa päivässä, niin koko pussi kestää 6,5 päivää!! Onko tässä mitään järkeä??
QUOTE]

sika kallis säkki,paljon protua per 100g? max 30g eikö??

katoppa paljon saisit jos ostat herapussukan ja malton?
siitä vaan itse sekoittelemaan niin tulee nelinkertainen määrä samalla hinnalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom