Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oisko toi Hera80, Malto6, Dextro ja Krea sekotus mitenkä hyvä palkkari ku mie en oikeestaan muita aineita käytä ku pelkkä palkkari heti salin jälkeen?

Juu no mie oon kuullu että se Hera80:sen vanilja ois ihan juotavan makusta ja jos ei meinaa kurkusta mennä se nii sitte kaakaoo vähäsen sekaan. :)

DotZ sanoi:
Onko ketään huomannut että protskuista tulis finnejä?

luin tost asiast tääl pakkotoistos ja ny ku oon itte lisänny käyttöö nii tuntuu tulevan ruusupuskaa naamaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enemmän niitä finnejä tulee runsaasti hiilihydraatteja/rasvaa sisältävistä ruoista. Testattu on ;)

nigster sanoi:
Paskat niistä mitään finnejä sen enempää tule kuin muutenkaan, luulette vaan.

ihmetyttää kyllä että mikä siinä palkkarissa finnejä synnyttää :confused: , mutta oon kyl lähes varma että siitä ne tuli, koska mitään rasvasta tms en oo syöny, ja samanlaista jälkee tulee vaan ku vetää jonku suklaalevyn tai sipsipussin

Mulla ainakin tuntunu tulevan finnejä enemmän ihan nyt viimesen parin viikon aikana, kun aloin panostaan enemmän tohon syömiseen. En sitten tiedä onko noilla mitään yhteyttä.

Mulla ei oo palkkarit tai proteiinit aiheuttanu finnejä. Veikkaan että niitä tulee hikoilun ja epäpuhtauksien seurauksena. Ruoista rasva + hiilari (esim. juuri aiemmin mainitut sipsit ja suklaa) saa naaman ja selän kukkimaan.

Serkku kerto että jos kreatiinia käyttää liikaa nii saattaa käydä nii että oman kreatiinin tuotanto saattaa loppua, nii pitääkö se paikkansa? :hyper:

Medi sanoi:
Serkku kerto että jos kreatiinia käyttää liikaa nii saattaa käydä nii että oman kreatiinin tuotanto saattaa loppua, nii pitääkö se paikkansa? :hyper:
ei oo olemassa omaa kreatiinin tuotantoa. kreatiinia tulee vähän punasesta lihasta, mutta ei vaikuta mitenkään. kunnolla sitä saa kreatiinijauheesta, joten kyllä sun serkkus on aika hakoteillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom