Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nigster sanoi:
Turhaa hifistelyä! Pääasia, että juotte sen palkkarin.
Noh itse jos en hifistelisi niin tuloksia ei tulisi, mutta kumminkin pää asia on, että se tulee heti treenin jälkeen eikä kahden tunnin päästä. .:rolleyes:

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä nigsterin kanssa, eikä nuo imeytymiset ole ihan noin yksinkertainen juttu jos kaikki eri nopeudella imeytyvät vedetään sekaisin ja kerralla alas. Reilusti vain protua naamaan tasaisesti pitkin päivää, turha murehtia liikaa niistä nopeuksista. Hera80 on just passeli prosku palkkariin.
Onhan tuo Hera80 ihan passeli tuohon palkkariin ja jos sekoitelisin ite palkkarin, niin konseraatin otaisin varmaan tuosta ja isolaatin varmaan Sport Prahman wheyisolatesta. Tai tyytyisin heraan, tosin muutaman vuoden päästä on vähän pakko tyytyä pelkään hera+malto kompoo kun olen 100% varma että vanhemmilta ei enään rahaa tule.. :itku:

Timba79 sanoi:
Pelkkää heraa voikin ottaa vaikkapa 30 g drinkin puoli tuntia ennen treeniä, mutta ne maltot vasta sitten treenin jälkeen heran kanssa. Itsekin otan 30-60 minuuttia ennen heraa sen 30 g ja treenin jälkeen heti palkkari. Ehkä siinä herapussissasi tarkoitetaan tätä asiaa?

Juu näinhän se asia varmaankin on, ny selvis seki :)

NGV sanoi:
Noh itse jos en hifistelisi niin tuloksia ei tulisi,....
Tossa iässä kasvaa vaik kävelis vaa salin ohi. Ei se kasvu vaadi mitää hifistelyy vielä tossa vaiheessa.

Amis sanoi:
Tossa iässä kasvaa vaik kävelis vaa salin ohi. Ei se kasvu vaadi mitää hifistelyy vielä tossa vaiheessa.

samaa mieltä,16-vuotias kasvaa treenaamattakin:D

milläs ngv ajattelit hifistellä tuossa 20-vuotiaana,kun heti vetelet kaikenmaailman jauhot??
jäljelle jää vain steriodit:hyper:

zztop sanoi:
samaa mieltä,16-vuotias kasvaa treenaamattakin:D

milläs ngv ajattelit hifistellä tuossa 20-vuotiaana,kun heti vetelet kaikenmaailman jauhot??
jäljelle jää vain steriodit:hyper:
No en mä käytä kuin palkkaria, perusheraa, glutamiinia ja kreatiinia ei nuo mitään hiffistely ravinteita ole. Dietillä tosin lisään tuohon heraisolaatin ja leusiinin, meinaan esim. aamuaerobisten jälkeen haraisolaattia ja herakonseraattia 1:1 niin näin pystyn estämään sitä isompaa katabolista tilaa ja tietenkin rasvanpolttaja ja leusiini tulee mukaan kuvioihin dietillä.

Ai millä aijon hiffistellä 20-vuotiaana, se on hyvä kysymys, varmaan nää lisäravinne tutkijat vai mitä ne nyt onkaan, keksii jotain uusia hiffistely ravinteita, ainenkin minä toivon niin. Ja olisi mukavaa jos kasvaisikin treenaamatta, ei se helpoa ole..:itku:

Amis sanoi:

Eikä myöhemminkään. Kyllä mä tiedän useamman oikeasti kovassa kunnossa olevan, jotka eivät paljon perusta jollekin heran nopeudelle palkkarissa. Esim. palstan kova hifistelijäksikin arvosteltu Hulkki vetää aika peruskamalla nuo palkkarit ja lisäravinnejauhot yleensäkin.

Timba79 sanoi:
Eikä myöhemminkään. Kyllä mä tiedän useamman oikeasti kovassa kunnossa olevan, jotka eivät paljon perusta jollekin heran nopeudelle palkkarissa. Esim. palstan kova hifistelijäksikin arvosteltu Hulkki vetää aika peruskamalla nuo palkkarit ja lisäravinnejauhot yleensäkin.

:offtopic: Jostain muistelisin että JWOkaan ei paljoa hifistellyt?

Timba79 sanoi:
Ai jaa, kyllä Hulkkikin käyttää esim. palkkarissa heraisolaattia! Tosin se palkkari on tärkein lisäravinne..

Amis sanoi:
:offtopic: Jostain muistelisin että JWOkaan ei paljoa hifistellyt?

Sama muistikuva on minullakin.

Ja jos Hulkki käytti heraisolaattia palkkarissa, niin sitten muista totaalisen väärin sen jutun, mikä ei tietenkään kovin mahdoton asia ole. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NGV sanoi:
Ai jaa, kyllä Hulkkikin käyttää esim. palkkarissa heraisolaattia!
Käytin ensimmäiset 7.5 treenivuotta palkkarissa halvinta mahdollista herakonsentraattia, ja mielestäni kehityin tuona aikana ihan kohtuullisesti.

Nyt olen puolisen vuotta käyttänyt palautusjuomassa isolaattia tasan siitä syystä, että varsinkin jalkatreenin jälkeen on niin paha olo, että joku konsentraatti jäisi mahaan möllöttämään ja olo vain pahenisi entisestään. Isolaatti sen sijaan imeytyy aika tuskattomasti eikä pahenna oloa lainkaan.

NGV sanoi:
...
Tai tyytyisin heraan, tosin muutaman vuoden päästä on vähän pakko tyytyä pelkään hera+malto kompoo kun olen 100% varma että vanhemmilta ei enään rahaa tule.. :itku:
Itkuun ei oo aihetta tosiaan vaikka joku isolaatti jää juomista pois. Kehitystä tulee tasan varmaan kun se varsinainen ruokapuoli on kunnossa treenin ohella. Aloittelijalle ja monelle pitkäänkin treenanneelle tuottaa huomattavasti enemmän vaikeuksia se oikeanlaisen ja riittävän ravinnon saanti kuin sen pohtiminen "mitä pitäisi optimaalisen palautumisjuoman sisältää". Mutta Timba hyvin jo tuohon viittasikin ylempänä :)

Inkeri sanoi:
Itkuun ei oo aihetta tosiaan vaikka joku isolaatti jää juomista pois. Kehitystä tulee tasan varmaan kun se varsinainen ruokapuoli on kunnossa treenin ohella. Aloittelijalle ja monelle pitkäänkin treenanneelle tuottaa huomattavasti enemmän vaikeuksia se oikeanlaisen ja riittävän ravinnon saanti kuin sen pohtiminen "mitä pitäisi optimaalisen palautumisjuoman sisältää". Mutta Timba hyvin jo tuohon viittasikin ylempänä :)
Onhan mulla nuo roukapuolet muuten kunnossa, mutta kuten sanoin, natuna on pakko ottaa irti lisäravinteista minkä voi, sillä kun ei oo roinaa jolla helpottaisi kehitystä, enkä ikinä kyllä käytäisi sitä.

Hulkki sanoi:
Käytin ensimmäiset 7.5 treenivuotta palkkarissa halvinta mahdollista herakonsentraattia, ja mielestäni kehityin tuona aikana ihan kohtuullisesti.

Nyt olen puolisen vuotta käyttänyt palautusjuomassa isolaattia tasan siitä syystä, että varsinkin jalkatreenin jälkeen on niin paha olo, että joku konsentraatti jäisi mahaan möllöttämään ja olo vain pahenisi entisestään. Isolaatti sen sijaan imeytyy aika tuskattomasti eikä pahenna oloa lainkaan.
Niin mäkin olisin muistellut, että joskus olisin lukenut, että vedit enne konseraattia. Pitäisiköhän munkin heittää menee noi nopeammin imeytyvät prodet roskiin ja alkaa vetämään palkkarissakin konseraattia?:confused:

NGV sanoi:
Pitäisiköhän munkin heittää menee noi nopeammin imeytyvät prodet roskiin ja alkaa vetämään palkkarissakin konseraattia?:confused:
Miksi ihmeessä heittäisit protskua pois? :confused:

Jos vain saat konsentraatin alas esim. jalkatreenin jälkeen ilman suunnatonta pahaa oloa, kannattaa ostaa sitä kalliimpien hifiprotskujen sijaan. Vuosien varrella tuossa kuitenkin säästyy aika lailla rahaa, enkä usko että jollain isolaatilla nyt merkittävästi paremmin kehittyy.

Oli jäänyt huomaamatta tuo että Hulksteri nykyään käyttää jotain muuta kuin konsentraattia palkkarissa, no mutta ei sentään ihan täysin metsään mun muistikuva mennyt. ;)

Joku maustettu jenkkihera ja maustamaton proteiini 1:1 suhteessa on hyvän makuista ja kilohinta tippuu hyvin tuon halpaheran ansiosta. Varmasti ajaa asiansa palkkarina, eikä tartte väkisin niellä sitä palautusjuomaa jos tuo mausta on kiinni.

Hulkki sanoi:
Miksi ihmeessä heittäisit protskua pois? :confused:

Jos vain saat konsentraatin alas esim. jalkatreenin jälkeen ilman suunnatonta pahaa oloa, kannattaa ostaa sitä kalliimpien hifiprotskujen sijaan. Vuosien varrella tuossa kuitenkin säästyy aika lailla rahaa, enkä usko että jollain isolaatilla nyt merkittävästi paremmin kehittyy.
Siis nuo hifistely prodet tulee lähinnä valmiiksi tehdyistä palkkareista..:rolleyes:

KSENA sanoi:
[mod]Suosi ihan rauhassa, mutta tuota ei täällä mainosteta, niin paskamaiset ne meille teki :Mike[/mod]

kertoisikko kuinka paskamaisesti ne teki? olis kiva saada tietää, miks täällä ei saa suosia näitä tuotteita, mutta esim. FASTia ja muita huudellaan koko ajan...

KSENA sanoi:
kertoisikko kuinka paskamaisesti ne teki? olis kiva saada tietää, miks täällä ei saa suosia näitä tuotteita, mutta esim. FASTia ja muita huudellaan koko ajan...

koska pakkotoisto on myös bisnes, lisäravinnekauppa joten ihan ymmärrettävää ettei katsota hyvällä keskustelua kilpailevista tuotemerkeistä. paskamainen juttuhan se on vaikken tiedäkkään kuin pääpiirteet mutta bisnes on bisnestä ja kaikki ei voi olla tyytyväisiä.

hommasin tossa hera80 ja maito90 teen niistä välipala drinkin silleen että puolet ja puolet. onko tämä ok?

sitte kannattaako tota maito90 ottaa yötä vasten? kun on aika hitaasti imeytyvää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom