Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?? mitä mää nyt oon tehny :/?
Et mitään, älä poikanen hätäänny :D
Aika huvittavaa vaan ku kirjottanu melkein 1000 postia ja nyt ostaa ekaa palkkaripussia
Vaikkei nyt suoraan liitykään toisiinsa..
Palkkari on yliarvostetttua hifistelyä. Kyllä mullakin meni vuosi oikeaa treeniä ennen kun uskalsin niitä mömmöjä alkaa vetään. :jahas:
Nojoo meni mullaki jonkin aikaa..
Ehkä parempi vertaus ois sit ollu 46 kg ja melkein 1000 postausta :kippis1:
Pitääkös oman painon jotenkin korreloida postattujen viestien määrään, HÄH?
Mike painaakin sitten jo yli 20 000 viestiä :D
Palkkari on yliarvostetttua hifistelyä. Kyllä mullakin meni vuosi oikeaa treeniä ennen kun uskalsin niitä mömmöjä alkaa vetään. :jahas:
Aika huvittavaa vaan ku kirjottanu melkein 1000 postia ja nyt ostaa ekaa palkkaripussia
Vaikkei nyt suoraan liitykään toisiinsa..
ps. älä enään sano palkkaria/jauhoja mömmöiksi ok?
Eipä sillä muuten väliä mutta jos jonkun 15v:n äiti lukee tätä ja huomaa että jengi vaan syö jotain "mömmöjä" niin ei enää oma bodarin alku saa niitä kauaa ostaa ;) .Miksei niitä voi kutsua mömmöiksi? Ainakin mun mielestä ne on maun ja ulkonäön perusteella aikamoista mömmöä. ;<
Itse käytin jo ekalla reenikerralla After Maxia.
Colin natulle palkari on todella tärkeä, roinarille ei niin tärkeä. Eli natulle ehdoton ja roinari saa päättää haluaako vetää vai ei.Colin sanoi:Häh?! Mitä tuo nyt meinaa jos sinä käytit palkkaria jo ekan treenikerran jälkeen. Luuletko että palkkari on kasvun edellytys. Että ilman palkkaria ei voi kasvaa?
Hahahahahaaa. Ehdoton?Colin natulle palkari on todella tärkeä, roinarille ei niin tärkeä. Eli natulle ehdoton ja roinari saa päättää haluaako vetää vai ei.
NGV sanoi:Colin natulle palkari on todella tärkeä, roinarille ei niin tärkeä. Eli natulle ehdoton ja roinari saa päättää haluaako vetää vai ei.