Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
No toson meikän kaappi... Ei tuu yleensä ostettua kovin montaa purkkia kerralla, mut kyllä siellä jotain on.

Huomatkaa ihan oikeassa yläreunassa oleva lisäravinne, se on mun salaisuus :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
purnut.jpg

Todella hyvän makuisia ne ovat, oon tuota metsämarja-settiä vedellyt kohta 3 purkkia. Mansikka-isolaatti ja vanilijan makuinen palkkari olivat kanssa herkkua, sain niistä näytepussit.

Tuon Modon hinta vaan nousi yhtäkkiä pilviin valmistajan sivuilla, onneksi ehdin ostaa tota heraa tarjouksesta 5 purkkia (oli jotain 15€ / kilo).

järjettömii määrii ravinteita tovereilla :eek: MUlla jokunen pussi heraa siin kaikki..tosin ei enää niitäkään.Pitänee tilata mikeltä tuassiissa lissee jahka rahat napsahtaa tilille.

Ingersoll sanoi:
Äijällä on hillitön määrä soijaa.:D

Miten aijot saada tuon kaiken alas? Multa ei onnistuis. :urjo:

Se on helppoa. Lapioi sheikkeriin, lisää vettä, ravistaa ja kaataa kurkusta alas. :D

Laitan palkkareihin ja protskudrinkkeihin 1:1 suhteessa heraa ja soijaa. Soija peittää mielestäni hyvin heran jugurttimaisen sivumaun. Sen lisäksi soijassa ei ole ollenkaan laktoosia, jolla saa laskettua esim. kuvassa näkyvän mass blastin ja heraproteiinin laktoosipitoisuutta ihan mukavasti. Oleellinen juttu jos on laktoosi-intoleranssi.

Maustamiseen käytän mass blastia tai sekamehua. Ei maistu pahalle. :)

Esko poikineen menny noihin jonkun mömmökasoihin. Heh mul on pussukka halpisheraa kaapissa homehtumassa ja EPA omegaa.

edit. mielenkiintoista kuinka jakautuu tämä lisäravinteiden käyttö. osa ostaa perusheraa vaan, ja toiset tyhjentää koko apteekin, pakkiksen ja luontaistuotekaupan.

miksiköhän ihmiset ostaa tuollaisia sheikkereitä? noissahan toi kansi on ihan surkeasti toteutettu. sellainen, jossa on kierteet siinä kannessa, on paljon parempi.

J_mp sanoi:
No toson meikän kaappi... Ei tuu yleensä ostettua kovin montaa purkkia kerralla, mut kyllä siellä jotain on.

Huomatkaa ihan oikeassa yläreunassa oleva lisäravinne, se on mun salaisuus :)

Heh..mulla on samaa höpövitskua lähiapoteekista... :D

PS. Hirveitä määriä ravinteita osalla porukasta.. :eek:

Eat that :rock:

Onneksi en edes löytänyt kaikkia :hyper: Ne kun on jouduttu suuren määrän vuoksi sijoittamaan ympäri taloa...

Mutsi usein sanoo, että helpolmpaa olis hakee ruuhi ja alkaa syöttämään sianruokaa... Toimittaja vaan vaihtuisi lisäravinnekaupasta Rehuraisioon :jahas:

Liitteet

• jauhot.jpg
    jauhot.jpg
    41,2 KB · Katsottu: 1 406
Tämmönen pari viikkoa vanha ja tosi huonolaatuinen kuva löyty koneelta.
Eli hyllyssä on siis:
- Fast HT-R
- American Pro Slow (mansikka)
- American Pro Slow (Suklaa)
- Fast Creatine 300g
- Fast Malto6

Liitteet

• hylly.JPG
    hylly.JPG
    52,6 KB · Katsottu: 804
kuvaa ei oo mutta mulla on 900g maltoa josta on ehkä 800 jäljellä.

oon säästäny sitä sitä varten et nyt maanantaina ostan sen lisäks proteiini pussukan :)

kuvia ei oo mutta 5 ämpärii mass blastia näyttäis olevan, osa tosin vähän vajaita, fastin 900gr kreatiinipaketti, muutama hera100 ämpäri ja parit maltopussukat. Noilla mennään. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom