Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
en kyllä mitenkään ymmärrä tuota hiilihydraattijauhon käyttämistä. ihankuin hiilihydraattia ei saisi muutenkin helposti aivan liikaa.

Itse olen aivan samaa mieltä, mutta toisaalta kaikilla on omat tarpeensa. Ehkä monella on helpompi saada sitä lisäenergiaa esim. maltosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en kyllä mitenkään ymmärrä tuota hiilihydraattijauhon käyttämistä. ihankuin hiilihydraattia ei saisi muutenkin helposti aivan liikaa.

Bodarit varmaan harvemmin käyttää, mut tiiän montakin esim yleisurheilijaa tai uimaria jotka vetää maltoo kovien treenien jälkeen.

Tällaista settiä tällä kertaa

Liitteet

• Rotskut.jpg
    Rotskut.jpg
    94,1 KB · Katsottu: 1 066
^^suklaata ja viskiä palautumiseen?:D

16kg mass blastia
optimumin 100% wheytä iso purkki
maltoa 2kg
dekstroa 1kg :david:
qnt kreatiiinia n. 400g
pro slowta n.3,5 pussia
american pro wheytä oli 2 mutta nyt on enää 1 pussi (koira repis toisen pussin)
hera80 maustamaton n.400g
muutama profx
luultavasti huomenna tulee vielä 4kg mass blastia lisää

siinä taisi olla nytten kaikki, kuvaa ei tähän hätään saa laitettua.

attachment.php

Toi massblast pönikkä on lähes tyhjä ja se jämä mitä siel on, on pilalla. Tossa epäilyttävän näköisessä lasipurkissa on Twinlabin Daily One vitsku settiä

Liitteet

• 27102006118p.jpg
    27102006118p.jpg
    64,9 KB · Katsottu: 4 372
Minulla ei löydy kun whey3, american prowhey ja fastin crea purkki...eipä noista kehtaa edes kuvaa ottaa :D

EDIT:
huh ei ihan halpaa tuo hica

piti ihan napata kuva,kun ikinä ei ole ollu lisäravinnehyllyssä kerralla näin paljon tavaraa :D
attachment.php

Liitteet

• Kuva000 (2).jpg
    Kuva000 (2).jpg
    47,2 KB · Katsottu: 5 047
Vaikka oon tätä ketjua aikasemmin dissannutkin, niin täyty oikeen räpsästä kuva ku tuli tänään vähän osteltua reilummin kaikenlaista ja edellisiäkin oli vielä vähän.

ravinteita.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom