Lisäravinnehyllysi (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
juu sanoi:
Palaa aika rapea kasa rahaakin kun tuollaisen paketin ostaa. Laskeskelin wrangen sivuilta että ilman alennuksia olisi 1048e!!!!! :eek:
[mod]mainostellaan sitten taas jossain muualla :Mike[/mod]Noista kuvan 60 protskukilosta ei tosin kuulu kuin 36 kg minulle; loput menee parille kaverille.
Mitenkä muuten säilyy nuo? Meneekö äkkiä vanhaksi vai onko pitkät parasta ennen -merkit?
Noissa on ostaessa yleensä 1.5-2.5 vuotta päiväystä jäljellä, ja tuollainen 36 kilon setti menee kuitenkin 3-5 kuukaudessa.
japa sanoi:
Herää kysymys että missä Hulkki säilyttää nuo purkkinsa? Meillä emäntä jo hermoaa muutamasta pienemmästä prode purkista kun kuulemma aina ovat keittiön kaapeissa edessä.
Yksinkertaista. Ei emäntää - ei ininää. :D
Sitäpaitsi nuo menevät kämpässäni erittäin sopivasti vaatekaappien päälle. Keittiössä on sitten pienemmät purkit, joita täyttelen 1-2 viikon välein noista tynnyreistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäravinnehylly

Aika peruskamaa. MR2:ta käyttelen palkkarina ja välillä otan välipalajuomanakin. Mielestäni sisältää monipuolisesti eri proteiineja sekä muita aineita. Myös hinta siedettävä (paikallisessa luontaistuotteessa 22,5€/1,5kg) ja maku ei ainakaan mulla pahasti töki. :) [mod] Ei laiteta niitä linkkejä :Mike [/mod]

Entä mutustaakos kukaan Maximizen patukoita? :)

Liitteet

• kamat1.jpg
    kamat1.jpg
    194,8 KB · Katsottu: 507
  • kamat2.jpg
    kamat2.jpg
    229,1 KB · Katsottu: 486
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En jaksa ottaa kuvaa, mutta hyllystä löytyy:
-5kg pussi Fast malto6:sta
-vajaa 1kg pussi samaa
-abb pure pro suklaa (2,05kg) :kuola:
-protein xl cafe-latte (2kg)
-fast creatine 300g

Ei mulla ole tällä hetkellä kuin yksi pussi Fastin Muscle+:aa mansikan makuisena.
Otan kuvia sitten, jos joskus sattuu olla enemmänkin pusseja. :)
:offtopic: Mike, eikö olekin tuo Milla aivan ihana? :haart: :offtopic:

Timba79 sanoi:
:lol2: Ja tuo oli vasta se toinen hylly.... :D

Juurikin... "Yritin ottaa kuvaa, mut molemmat hyllyt ei mahtunu samaan kuvaan, sorry" :rock:

Multa löytyy vaan Muscle+ tai Power Recovery (riippuu kumpaa tullu ostettua),vitamiini purkki (Multi Vita) sekä tietenkin MAITORAHKAA ja RAEJUUSTOA :D

Kyllä mä silti uskon että liika on liikaa...Jos ei perusravinnon kautta ja kovalla reenillä tule tarpeeksi tulosta (mitä kovasti epäilen kun itellä on tulosta tullu) niin sit saa olla...

Hohhoo tällaista ketjua ennen nähnytkään. Vilautetaanpa vähän Hummiksen vehnäjauhoja :D

tikkuniska sanoi:
Missä helvetin välissä te vedätte kaikkia nuita :D
Mike myy kaupalla tilaustuotteena sellaisia viiden litran pakkissheikkereitä. Sinne vaan joka purkista kourallinen kaikee ja sekottelemaan :D

Hummerivirta sanoi:
Mike myy kaupalla tilaustuotteena sellaisia viiden litran pakkissheikkereitä. Sinne vaan joka purkista kourallinen kaikee ja sekottelemaan :D

Saattas käydä tukalaks jossain vaiheessa tosta viiden litran sheikkeristä vedellä pirtelöö :D

Suositut

Back
Ylös Bottom