Lisäravinnehinnat 2022

Kyllä. Kreatiini on yliarvostetuin lisäravinne. Ei kenties tutkituin eikä yksi menneen vuosikymmenen edullisimmista - vaan yliarvostetuin. Epäilen että testosteroniboosterit sekä hermoston ylikierroksille ajavat pirilaturit hinnaltaan alkaen 17€/kauha ovat niin ikään aliarvostetuimpia eivätkä perustu juuri lumevaikutukseen
Ei testoboostereita ilkeä edes ottaa keskusteluun mukaan. Jokainen maalaisjärjen omaava tietää että ovat historian suurimpia kusetuksia. Kreatiini on siitä huolimatta yliarvostettu. Teho käytönnössä on murto osa siitä mitä purkki lupaa. Ihan sama miten halpa on. En minä ainakaan osta tehonlisääjää jonka vaikutusta en edes huomaa. Eri juttu jos kyseessä terveyteen vaikuttava lisäravinne kuten vitamiinit. Lisätään vielä että kreatiinissakin on yksilöllisiä eroja kenelle toimii mitenkin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
e ettei banaanissa ole paljon c vitskua, ei tee siitä paskaa.
Edelleen, kukaan ei ole sanout että banaani on paskaa, vaan, että se on typerä valinta vitamiinien lähteeksi kun se on niin köyhää. Siitä tulee vain pääosin sokeria. Älä nyt väännä tätä muuksi, koska vihreät ovat kiistatta terveyttä edistäviä ja hedelmät enemmän hiilaripainotteisia.

Edelleen, kukaan ei ole sanout että banaani on paskaa, vaan, että se on typerä valinta vitamiinien lähteeksi kun se on niin köyhää
Ei kukaan ole tuollaista väittänytkään. En ymmärrä miksi pitää vertailla ruokia keskenään joilla on eri funktio. Jokaisella on paikkansa ruokavaliossa. Sama jos keskusteltaisi onko jalkakyykky vai penkkipunnerrus parempi jalkaliike 😀

Ei kukaan ole tuollaista väittänytkään. En ymmärrä miksi pitää vertailla ruokia keskenään joilla on eri funktio. Jokaisella on paikkansa ruokavaliossa. Sama jos keskusteltaisi onko jalkakyykky vai penkkipunnerrus parempi jalkaliike 😀
Koko juttu oli alunperin se, että sulla oli kurkku, omena, banaani ja tomaatti, ja luulit että ne on mahdottoman terveellisiä. Ne on ravintoköyhiä, kurkku esim ei ole edes mikään vihreä jos katot sisälle, se on pelkkää vettä. Sitten aloit vänkäämään että monipuolisuus on pop, sulla ei ole monipuolista, vaan yksipuolista ravintoköyhää. Sitten et millään halunnut ymmärtää, että vihreät ovat paljon tehokkaampia terveyden kannalta vaan selitit jotain omenankuorista. Niitä kuoria pitäis syödä ihan helvetisti että saisi mitään fiksua aikaan. Tomaatistakin parempi vaihtoehto on ketsuppi, jossa on paljon lykopeenia, joka imeytyy paremmin ketsupista kuin tomaatista. Että sä syöt vääriä luullen niiden olevan kovinkin superfoodeja jättäen pois oikeasti tehokkaat. Syöt kovin yksipuolisesti. Sä nimenomaan et syö monipuolisesti. Pelkästään se hikinen parsa parantaisi sun makroravinteita merkittävästi, mutta kun ei niin ei, syö omenankuoria.

Syöt kovin yksipuolisesti. Sä nimenomaan et syö monipuolisesti
Eli kun kerroin että syön omenoita, banaaneita, tomaatteja ja kurkkua koko ruokavalioni on köyhä ? Olet aikamoinen meedio kun tiedät randon tyyppien ruokavaliot vaikka he eivät ole sitä kertoneet. Joku jättää parsan syömättä niin kappas vain koko ruokavalio on perseestä 👌 Sinulta löytyy yhtälailla joku terveellinen ruoka mitä et syö syystä tai toisesta. Eli koko ruokavaliosi on köyhä omalla logiikallasi. Et hahmota edelleenkään mitä tarkoittaa kokonaisuus. Tartut jatkuvasti pelkkään parsaan.

Eli kun kerroin että syön omenoita, banaaneita, tomaatteja ja kurkkua koko ruokavalioni on köyhä ?
Kyllä se on, noi ei ole mitenkään ravintorikkaita. Vihreätä sulla ei ole laisinkaan. Kahdessa noista on hiilari pääosassa.

Itse ketjun aiheeseen palaten. Vieläkö kukaan käyttää maitoproteiinia lisäravinteena ? Pikaisella googlauksella 29e/kg. Kovissa luvuissa mennään 😬 Joskus ysärillä tuli moista syötyä. En ole kuullut että kukaan söisi nykyään.

Itse ketjun aiheeseen palaten. Vieläkö kukaan käyttää maitoproteiinia lisäravinteena ? Pikaisella googlauksella 29e/kg. Kovissa luvuissa mennään 😬 Joskus ysärillä tuli moista syötyä. En ole kuullut että kukaan söisi nykyään.
Kaikki tässä on kallistunut helvetisti ja saadaan hetki odotella, että mennään alas, jos enää koskaan.

Parsakaali on kyllä hyvä 👌 Mutta heitän oman lusikan soppaan, nyt satoaikana muistuttaisin kotimaisista marjoista. Mustikka, puolukka, vatut ja jopa hillat. Ei kai sitä ihminen lopulta juuri muuta tarviisi kuin noita ja kalaa 😃 vaikka ei siitä parsakaalista tuossakaan haittaa olisi.

Kohta alkaa olemaan tyrnit kypsiä, ne on vasta täynnä kaikkea hyvää!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Muistaako @Mike tai joku muu Wrangen 100% hydrolisoidun heran joskus ysäriltä ja 2000 luvun alusta ? Maistui ihan kissan kuselle mutta oli pakko syödä kun bodaus lehdessä niin neuvottiin. Oli yhtä hirveimmän makuista protsku jota olen syönyt. Kaveri soitteli Wrangelle kun tuote poistui myynnistä. Kertoivat että valmistus lopetettiin vähäisen menekin takia. En tiedä onko nykyään 100% hydrolisoitua heraa enää 🤔 Sekoituksia kyllä on jossa sitä on seassa.

Muistaako @Mike tai joku muu Wrangen 100% hydrolisoidun heran joskus ysäriltä ja 2000 luvun alusta ? Maistui ihan kissan kuselle mutta oli pakko syödä kun bodaus lehdessä niin neuvottiin. Oli yhtä hirveimmän makuista protsku jota olen syönyt. Kaveri soitteli Wrangelle kun tuote poistui myynnistä. Kertoivat että valmistus lopetettiin vähäisen menekin takia. En tiedä onko nykyään 100% hydrolisoitua heraa enää 🤔 Sekoituksia kyllä on jossa sitä on seassa.
Siis ne ensimmäiset lisäravinteet oli aivan kamalia. Mä vedin jotain hydrolysaattia, ei sitä voinut edes vetää, niin kamalaa polttavaa siirappia se oli. Sitten tuli MuscleZyme protsku, joka oli peltitölkissä ja piti avaa tölkinavaajalla. Maksoi 365 markkaa purkki ja maistui sairaan hyvälle, koska siinä oli saatanasti sokeria.

Se hydrolisoitu oli pistävän kitkerää jonka makua ei saanut peitettyä millään. Joe Weiderin protsku pillerit jääneet myös mieleen. Niitä piti popsia koura tolkulla. Niissä taisi olla soijaa ja maitoprotskua🤔 Peltipurkki protskuja en muista. Ehkä ne olivat vielä aiemmin. Super Mega Mass 4000 oli kova hitti myöhemmässä vaiheessa. Maltoa ja sokeria oli siinäkin suurin osa. Jotain halpaa heraa pikkusen seassa ja vähän vitamiineja.

Oisko ollut 1990 luvulla kun vannottiin malton nimeen.Muistaakseni Turussa sali82 :lla myytiin maltoa 15 kg säkistä.
Ja kreatiini maksoi maltaita.Uskottiin se olevan ihmeaine.Nyt en oo varma omista muistikuvista mutta taisin hakea sitä apteekista.Tankkasin sitä penkkikisaan mutta ei toiminut minulla.Eikä senkään jälkeen käytöstä mitään hyötyä.
70 luvulla kun sotkin soijaa ja maitojauhetta..ei ollut herkkua juoda.

Oisko ollut 1990 luvulla kun vannottiin malton nimeen.Muistaakseni Turussa sali82 :lla myytiin maltoa 15 kg säkistä.
Ja kreatiini maksoi maltaita.Uskottiin se olevan ihmeaine.Nyt en oo varma omista muistikuvista mutta taisin hakea sitä apteekista.Tankkasin sitä penkkikisaan mutta ei toiminut minulla.Eikä senkään jälkeen käytöstä mitään hyötyä.
70 luvulla kun sotkin soijaa ja maitojauhetta..ei ollut herkkua juoda.
Muistan ne maltosäkit. Kaveri oli niin kovaa jätkää kun sai säkin että kantoi olalla kotia postista. Piti varmistaa että kaikki näkevät varmasti mitä tuli tilattua. Sinulla sitten sama kuin minulla kreatiinin kanssa. Ei toimi mitenkään. Olen kokeillut useamman kerran kaikenkokoista annosta ja eri merkkiä mutta ei vain huomaa mitään 🤷‍♂️

Tais tulla vaan hyvä turvotus.Olin joskus Rytkösen ja Hulmin voimailuun liittyvässä koulutuksessa.Hulmi näytti käyriä mitkä todisti kreatiinin hyödyn.7 prossaa pitäs tulosten parantua.Ei parantunut.

Megmass 2000olikohan 1997 kun ekan purkin otin. Nii makeaa että oksennus melkee tuli hirveää sokerivelliä.

Nykypäivänä näiden maku on ihan huippua kun vertaa tohon 90-2000luvun jauhoihin

Ruusukaali
Tuosta muuten saa oikeasti aika hyvää, kun vähän pannulla paistaa, voita, hunajaa, suolaa.
Tai voi kai voin korvata vaikka oliiviöljyllä.

Pitiköhän niitä vähän keittää/höyryttää ensin, en nyt muista, kun aikoihin tehnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom