Lisäpainot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PJR
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse kiinnitän painot vanhalla judo-vyöllä tai jos kaverilla on oikea lisäpainovyö mukana, niin sitten sillä.

edit. Itse en tykkää pitää lisäpainoja repussa, koska siinä on vaikeampi kestää tasapainossa.

Viimeksi muokattu:
Yksinkertaisinta on pitää sitä levypainoa aina toisessa kädessä. :rolleyes:

Reppu on myös varteenotettava vaihtoehto, varsinkin kunnon pehmusteilla voi keskittyä olennaiseen.

Yksinkertaisinta on pitää sitä levypainoa aina toisessa kädessä. :rolleyes:

Reppu on myös varteenotettava vaihtoehto, varsinkin kunnon pehmusteilla voi keskittyä olennaiseen.

Täh? :D Miten sä vedät leukoja samalla ku pidät toisessa kädessä levypainoa? :D

Täh? :D Miten sä vedät leukoja samalla ku pidät toisessa kädessä levypainoa? :D

Antaa katos sen toisen käden roikkua rennosti siinä reiden vieressä samalla kun nykii leukoja.

Ps. ajattelin että tuo hymiö olisi vihjannut jotain. Oikeasti minulle riittää lisäpainoksi tyhjä (maha)reppu.

Vähän ajattelinkin, että se on vitsi, mutta kun tää thread oli ollu ihan asialinjalla niin vähän ihmettelin miksi pitää alkaa heti hoopoilemaan. Ja yhden käden leuanveto on kuitenkin täysin eri liike kuin leuanveto.

Meikkiksen salilla on tämäntyylinen ratkaisu, hyvin toimii.

482.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Yksi vaihtoehto on käyttää käsipainoa ja laittaa se nilkkojen väliin siten, että kp:n toinen pää on jalkapöydällä ja toinen kantapäiden takana. Jos joku epäilee otteen pitävyyttä, niin olen vedellyt leukoja 40kg käsipainojen avulla ja toistaiseksi voima on loppunut ekana "leuanvetolihaksista". Tokihan vyö on näppärä, jos sellainen on saatavilla! Kannattaa muuten varoa, ettei tipauta itseänsä painojen kanssa alas tuossa kp-hässäkässä, voi jalkapöytä ottaa siitä hiukan itseensä. :)

minä olen tehnyt niin että polvet 90 asteen koukussa pitää käsipainoa säärten välissä, niin että toinen kiekko on pohkeita vasten ja toinen roikkuu alaspäin, sitten pitää vielä nilkat ristissä niin ei paino lähde valumaan alaspäin. 30 kiloa pysyy helposti, isommilla en ole ikinä kokeillut (jaksanut,pystynyt)

Polvet 90 asteen kulmaan ja levypainoja pinoaa pohkeille... Saa olla aika iskussa jotta sujuu. Aste lisää haastetta käsipainoon nähden.

Koukkunarulla nänniläväreihin kiinni. Vaimo tekee samalla tavalla :lol2:

Ok kävin sitten hakemassa rautakaupasta 20cm pätkän ohutta ketjua ja kaksi pikalukkoa, niillä saa punttivyön solkeen painot siististi kiinni.

Suositut

Back
Ylös Bottom