Lisäpainoleuanvedon Suomen CUP 2014: 1. osakilpailu Jyväskylässä 11.1.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä hieno homma, täähän on jo voimailun saralla (mikä tahansa laji) suuri tapahtuma! Tulkaaha jykylää kattoo kisoja!

Kopsasin lopullisen listan ilmoittautuneista... Hyvin on porukkaa liikenteessä!

Ilmoittautuneita on 67.

POJAT ALLE 19V:
Jouni Kaikkonen
Jonathan Marjeta

MIEHET ALLE 70 KG
Juho Kuusela
Timo Railo
Teemu Hätinen
Martti Karppela
Riku Takala
Markus Grahn
Jan Haglund

MIEHET ALLE 80 KG
Teemu Sivonen
Petri Koljonen
Konsta Koivuranta
Antti Kantola
Matti Savolainen
Pekka Kaarlela
Juha Ruokonen
Santtu Seipäjärvi
Tomi Järvinen
Sami Sievänen
Timo Paukku
Ilkka Kalenius
Ari Vuorela
Erik Lindroos
Oskari Mäkinen
Timo Parviainen
Sakari Vekki

MIEHET ALLE 90 KG
Tuomas Rytkönen
Pekka Perkiömäki
Jesse Sääkslahti
Jonathan Rintamäki
Jyrki Eriksson
Kimmo Paldanius
Heikki Kapanen
Tuomas Burke
Miika Piiparinen
Arttu Ylänivel
Isto Kiiski
Eemeli Siipelä

MIEHET ALLE 100 KG
Pullinen Markus
Tapio Hokkanen
Lauri Kuikka
Toni Riuttanen
Rami Lehtinen

MIEHET RASKAS:
Harri Manninen
Tomi Kämäräinen
Martti Rasimus
Arto Piik
Tuomas Kuronen
Kari Savolainen
Ari Savolainen
Niko Viik

MIEHET YLI 50V:
Janne Virtanen
Juhani Reinikainen
Arto Kantanen
Harri Hagfors

MIEHET YLI 60V:
Reino Kaikkonen

MIEHET YLI 70V:
Esko Mälkiä

NAISET ALLE 55KG:
Heli Heikkinen
Sini Mattila
Johanna Forsström
Iina Laine
Kaisa-Mari Jama

NAISET ALLE 70KG:
Teresa Manninen
Marjo Peuhkurinen
Annastiina Rajaniemi

NAISET YLI 50 V:
Irja Virtala
Maiju Pekurinen

Hyviä Kisoja kaikiille!!

Olis ollu ittekki mukava tulla kisoohin, mutta rahatilanne/köpöttelytavoottehet ei antanu myären, ehkä sitte joskus tuleviis kisoos oon paikalla :)

Kait kisoista tehdään jokin koostevideo. Olis kyllä mukava katsella vähän pidempikin pätkä ettei vaan ihan teaser-pituisia. Laji kuitenkin kiinnostaa itseä ja varmaan monia muitakin (hyvää mainosta uusille tuulille).

Streami kuulemma tökki joo paljon, syy luultavasti se että kisapaikalla oli vaan 1 meganen netti, se pitää korjata viimeistään SM kisoihin mennessä! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Streamin tökkimistä mullekin valiteltiin, mutta paikan päällä oli kisat hienosti järjestetty ja tunnelma oli erinomainen. Varmaan alkaa kisat jatkossa sujumaan muutenkin jouhevammin, kun on järjestäjät saanu vähän kokemusta kilpailun kulusta. :)

Perkele, oli tarkotus tulla paikanpäälle kattomaan mutta unohtu.. Tuloksia tiedossa?

Väsyttää sen verran, että en jaksa enää enempää raportoida, mutta kovia tuloksia tuli useita, ja meidän "tiimin" Tuomas "Tume" Kuronen vetäsi raskaan sarjan (yli 100kg) voiton, sekä päälle suomen-ennätyksen +70kg! Hienoa!

Eiköhän ne slry:n sivuille pian tule.

Sijoitus tais olla 7. omassa sarjassa. Joka tapauksessa oma rekka tuli vedettyä, ja siitä hyvä mieli.:) Rouva sai nauhalle pari vikaa vetoa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetin hyvät kisat, kiitos vielä Rytköselle ja muille järjestäjille!

Oman sarjan voitto ja tilapäinen SE tuli (muihin painoluokkiin verrattuna) jopa hävettävän heikolla 66 kilon tuloksella, mutta nautin tästä nyt niin kauan kuin sitä kestää :D Jos ei sitä ennätystä joku muu korjaa SM-kisoissa 80-alkuiseksi, teen sen itse :) Näiden oikeasti kovien vetäjien vetoja katsellessa huomasi että itsellä tekniikassa helvetisti oppimista, mutta mikäs sen motivoivampaa seuraavia kisoja odotellessa kuin opetella.

Mites ahkerasti treenailette leuanvetoa tuolla Valorinteellä? Tekisi mieli joskus tulla mukaan oppimaan kun täällä Keski-Suomessa satun pyörähtämään, jos se Keljon viestin porukoille passaa.

Helvetin hyvät kisat, kiitos vielä Rytköselle ja muille järjestäjille!

Oman sarjan voitto ja tilapäinen SE tuli (muihin painoluokkiin verrattuna) jopa hävettävän heikolla 66 kilon tuloksella, mutta nautin tästä nyt niin kauan kuin sitä kestää :D Jos ei sitä ennätystä joku muu korjaa SM-kisoissa 80-alkuiseksi, teen sen itse :) Näiden oikeasti kovien vetäjien vetoja katsellessa huomasi että itsellä tekniikassa helvetisti oppimista, mutta mikäs sen motivoivampaa seuraavia kisoja odotellessa kuin opetella.

Mites ahkerasti treenailette leuanvetoa tuolla Valorinteellä? Tekisi mieli joskus tulla mukaan oppimaan kun täällä Keski-Suomessa satun pyörähtämään, jos se Keljon viestin porukoille passaa.

Sivu taaksepäin kerroit vetänees treeneissä 75 kg niin kiinnostaa vain että miten noin iso ero kisavetoon jos osaat vähän analysoida? :) ja ihan yleisesti kaikilla kommentti kisatangosta (paksuus, grippi)?

Sivu taaksepäin kerroit vetänees treeneissä 75 kg niin kiinnostaa vain että miten noin iso ero kisavetoon jos osaat vähän analysoida? :) ja ihan yleisesti kaikilla kommentti kisatangosta (paksuus, grippi)?

Treeneissäkään vedetty 75 ei varmaankaan olisi mennyt tuolla kisoissa läpi. Nyt kisoissa yrittämässäni 70 kilon vedossakin leuka oli tangon päällä, muttei ilmeisesti sivuttaissuunnassa kokonaan sen yli. Tuomarin mukaan oli sentistä kiinni. Tuo viimeinen pari senttiä on mulle leuanvedossa ehdottomasti heikoin kohta, mistä syystä sitä ja tekniikkaa muutenkin pitää ennen seuraavia kisoja armottomasti treenata. Painoakin oli nyt monta kiloa enemmän kuin tuon 75 vedon aikana ja toisaalta tänpäiväinen oli ensimmäinen kisasuoritukseni missään lajissa ikinä. Siihen nähden pitää olla ihan kohtuullisen tyytyväinen vaikka tuo 70 kilon missaaminen jäikin harmittamaan.

Joku kanssakilpailija moitti kisatankoa paksuksi, mutta musta se oli kyllä ihan tavallinen.

Treeneissäkään vedetty 75 ei varmaankaan olisi mennyt tuolla kisoissa läpi. Nyt kisoissa yrittämässäni 70 kilon vedossakin leuka oli tangon päällä, muttei ilmeisesti sivuttaissuunnassa kokonaan sen yli. Tuomarin mukaan oli sentistä kiinni. Tuo viimeinen pari senttiä on mulle leuanvedossa ehdottomasti heikoin kohta, mistä syystä sitä ja tekniikkaa muutenkin pitää ennen seuraavia kisoja armottomasti treenata. Painoakin oli nyt monta kiloa enemmän kuin tuon 75 vedon aikana ja toisaalta tänpäiväinen oli ensimmäinen kisasuoritukseni missään lajissa ikinä. Siihen nähden pitää olla ihan kohtuullisen tyytyväinen vaikka tuo 70 kilon missaaminen jäikin harmittamaan.

Joku kanssakilpailija moitti kisatankoa paksuksi, mutta musta se oli kyllä ihan tavallinen.

Joo näytti livestreaminkin perusteella paksuhkolta. Toi on kanssa vähän millä on tottunut vetää. Helpompihan se on leuka saada tangon yli horisontaalisesti ku on ohkanen :D

Minä olin ilmeisesti se kanssakilpailija, joka puhui tangon paksuudesta erään toisen sarjamme kisaajan kanssa. Kysehän EI ollut siitä, että tuo tanko oli paksu, toihan oli virallinen tanko mitoiltaan, paksuus 28mm taisi olla, ja grippi TODELLA hyvä! Puhetta tuli siis siitä, että meidän SALILLA on paksumpi tanko ja sileä, millä ollaan totuttu vetämään, sen tangon paksuus on 32mm. Toi tankohan oli erittäin hyvä!

Minä olin ilmeisesti se kanssakilpailija, joka puhui tangon paksuudesta erään toisen sarjamme kisaajan kanssa. Kysehän EI ollut siitä, että tuo tanko oli paksu, toihan oli virallinen tanko mitoiltaan, paksuus 28mm taisi olla, ja grippi TODELLA hyvä! Puhetta tuli siis siitä, että meidän SALILLA on paksumpi tanko ja sileä, millä ollaan totuttu vetämään, sen tangon paksuus on 32mm. Toi tankohan oli erittäin hyvä!

Ok, jos kyseessä oli sama keskustelu mihin viittasin, sitten vain kuulin/ymmärsin väärin :) En valitettavasti muista oliko se sä vai joku muu kisaaja mikä mulle siitä puhui. Mun mielestä oli tosiaan myös ihan hyvä tanko, ei valittamista sen niinkuin ei oikein minkään muunkaan suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom