Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäpainoleuanvedon Suomen Cupin 1. osakilpailua voi seurata suorana nettilähetyksenä lauantaina 11.1. klo 14 alkaen: Suomen Leuanveto ry ? Live
Perkele, oli tarkotus tulla paikanpäälle kattomaan mutta unohtu.. Tuloksia tiedossa?
Helvetin hyvät kisat, kiitos vielä Rytköselle ja muille järjestäjille!
Oman sarjan voitto ja tilapäinen SE tuli (muihin painoluokkiin verrattuna) jopa hävettävän heikolla 66 kilon tuloksella, mutta nautin tästä nyt niin kauan kuin sitä kestää :D Jos ei sitä ennätystä joku muu korjaa SM-kisoissa 80-alkuiseksi, teen sen itse Näiden oikeasti kovien vetäjien vetoja katsellessa huomasi että itsellä tekniikassa helvetisti oppimista, mutta mikäs sen motivoivampaa seuraavia kisoja odotellessa kuin opetella.
Mites ahkerasti treenailette leuanvetoa tuolla Valorinteellä? Tekisi mieli joskus tulla mukaan oppimaan kun täällä Keski-Suomessa satun pyörähtämään, jos se Keljon viestin porukoille passaa.
Sivu taaksepäin kerroit vetänees treeneissä 75 kg niin kiinnostaa vain että miten noin iso ero kisavetoon jos osaat vähän analysoida? ja ihan yleisesti kaikilla kommentti kisatangosta (paksuus, grippi)?
Treeneissäkään vedetty 75 ei varmaankaan olisi mennyt tuolla kisoissa läpi. Nyt kisoissa yrittämässäni 70 kilon vedossakin leuka oli tangon päällä, muttei ilmeisesti sivuttaissuunnassa kokonaan sen yli. Tuomarin mukaan oli sentistä kiinni. Tuo viimeinen pari senttiä on mulle leuanvedossa ehdottomasti heikoin kohta, mistä syystä sitä ja tekniikkaa muutenkin pitää ennen seuraavia kisoja armottomasti treenata. Painoakin oli nyt monta kiloa enemmän kuin tuon 75 vedon aikana ja toisaalta tänpäiväinen oli ensimmäinen kisasuoritukseni missään lajissa ikinä. Siihen nähden pitää olla ihan kohtuullisen tyytyväinen vaikka tuo 70 kilon missaaminen jäikin harmittamaan.
Joku kanssakilpailija moitti kisatankoa paksuksi, mutta musta se oli kyllä ihan tavallinen.
Minä olin ilmeisesti se kanssakilpailija, joka puhui tangon paksuudesta erään toisen sarjamme kisaajan kanssa. Kysehän EI ollut siitä, että tuo tanko oli paksu, toihan oli virallinen tanko mitoiltaan, paksuus 28mm taisi olla, ja grippi TODELLA hyvä! Puhetta tuli siis siitä, että meidän SALILLA on paksumpi tanko ja sileä, millä ollaan totuttu vetämään, sen tangon paksuus on 32mm. Toi tankohan oli erittäin hyvä!