Lisäboosterit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu

J2M

Kertokaapas positiiviset kokemuksenne erilaisista "boostereista" eli aineista kuten esim. T5, AMS, Tribolan jne. Itse olen kokeillu Tribolan, josta ei tuntunu olevan mitää hyötyy ja Methoxya (ei AMS) jonka aikana ainakin tulokset nousi..olisi tarkotus koittaa jotain muuta kuin em. tossa kesällä ja vaikka nää vaikutukset onki varmasti aika yksilökohtasia niin suuntaa varmastakin toisten saamat positiiviset vaikutukset eri boostereista antaisi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thermogenicbooster toimii!!!
Tribulus imo p******a, samoin kui erään nimeltä mainitsettoman liikkeen kaikenmaailman anal stackit

Ei noilla boostereilla vielä kuuhun mennä...

...mutta itteäni oon boostannu treeneihin viimeaikoina kofeiinitabletilla, jonka oon juonut vihreällä teellä alas. Ja kyllähän se pikkasen virkistää treeniä tai ainakin hientuotanto on noussut aivan uusiin lukemiin. ;)
Ja ei hintakaan hirvitä, suosittelen kokeilemaan.

Kaivetaas muutaman vuoden takaista aihetta.
On varmaan tullut lisää kaikennäköisiä stackeja ja buustereita.
Mutta taitanevat olla kaikki aika lailla sontaa?
Vai onko joku löytänyt jonkun kokeilemisen arvoisen tuotteen?

En ole itse kalliita boostereita koittanut, mutta boostina reeniin tosiaan kofeiini, vihreäteeuute, kreatiini ja varsinkin beta-alaniini ovat toimivia. Jos et beta-alaniinia ole koittanut niin kannattaa ottaa käyttöön, eikä maksa edes paljoa.

Yleisesti ottaenhan esim tribulus tuottee ovat turhia, sen verran olen testannut :) Arginiinia, kreatiinia, beta-alaniinia, kofeiinia, vitamiineja, yms. nuo boosterit taitavat paljolti sisältää. Eli pumppia, kestävyyttä ja pirteyttä tuovat noiden avulla. Gaspari superpump 250 ja Gaspari SizeOn tököttejä olen kuullut kehuttavan toimivina. Omankäden tietoa moisista kalliista aineksista ei ole.

beta alaniini toimii, mutta mua pistää oksettamaan aika rankasti.
en tosin jaksanut kokeilla päiväannoksen ottamista 2ssa tai 3ssa erässä.
kun kerran oksensin ennen salille lähtöä niin lopetin käytön, pitää tossa joskus taas ottaa uusi yritys:D
n.2 viikkoa taisi mennä että alkaa toimimaan?

toi superpump on käytössä, ja tykkään kovasti.
köyhille tämäkään ei ole suunnattu;), eli ei ihan hintansa veroista kuitenkaan ole.
yhdellä mitallisella ei juuri vaikutusta ollut, +2 on tullut otettua.

:offtopic:
mitenkäs tuon normaalin ariginiinin kanssa pitikö sitä käyttää kuuriluontoisesti vai toimiko ilman latauksia?
ajattelin jos vajaasta purkista heittäisi aina ton sekaan vieläkin kovempien pumppien toivossa:)

Muistaisin että pitää kuurittaa kun vaikutus laantuu ajan kanssa. Varmaan joku kuukausi arginiinia ja sitten jossain oli että vois vedellä jotain lysiiniä sit sen välikuukauden ja taas arginiinia. Ite huomasin sillon kun sitä popsin, että laantu tosiaan se vaikutus ajan kanssa. Superpumpissahan on arginiinia?

Onko kukaan kokeillut Animal M-stak -buusteria? Aikaisemmasta Animal Stak -versiosta löytyi pakkotoisto-keskustelua ja se tuomittiin yleisesti ottaen kusetukseksi.

BB.comissa joku teini väittää tuloksiensa parantuneen Animal M-stakin kuuden viikon kuurilla seuraavasti:
My stats went to as follows

Bench: I went from maxing out at 185 to doing 3x8 of 185
Squat: I do not know what my max was before but I'm doing 3x8 of 315
Deadlift: I was struggling with repping 245 and Just yesterday I did 3x8 of 285

En tiedä, uskoo ken tahtoo. Eräs tuttu tuommoisen nyt tilasi kun kaverinsa oli kehunut, kuulemma kuurin alussa ainakin tuli "kova pumppi." Voi tietty vähän olla ettei kukaan kehtaa myöntää paketin olleen tehoton kun aika kalliita ovat...

My stats went to as follows

Bench: I went from maxing out at 185 to doing 3x8 of 185
Squat: I do not know what my max was before but I'm doing 3x8 of 315
Deadlift: I was struggling with repping 245 and Just yesterday I did 3x8 of 285

Varmaan ihan vaan tuon animal stakin ansiosta :D

Jos väsyttää, niin vedän ihan pari tavallista energiajuomaa, ja ainakin tuntuu toimivan, saahan kahdesta (tai kolmesta, eh!) aikas paljon sitä kofeiinia.

Tosin jo kaksi pulloa saa pupillit suureksi kuin lautaset ja salillani on helvetisti poliiseja, mutta eivät vielä ole ainakaan kommentoinut, HEH!

Muistaisin että pitää kuurittaa kun vaikutus laantuu ajan kanssa. Varmaan joku kuukausi arginiinia ja sitten jossain oli että vois vedellä jotain lysiiniä sit sen välikuukauden ja taas arginiinia. Ite huomasin sillon kun sitä popsin, että laantu tosiaan se vaikutus ajan kanssa. Superpumpissahan on arginiinia?

Melkein totta, mutta arginiinia kannattaa syklittää Glysiinin kannssa, lysiiniä kannattaa ennemminkin käyttää arginiinin kanssa yhtäaikaa.

Jos väsyttää, niin vedän ihan pari tavallista energiajuomaa, ja ainakin tuntuu toimivan, saahan kahdesta (tai kolmesta, eh!) aikas paljon sitä kofeiinia.

Tosin jo kaksi pulloa saa pupillit suureksi kuin lautaset ja salillani on helvetisti poliiseja, mutta eivät vielä ole ainakaan kommentoinut, HEH!

Saat paljo enemmän kofeiinia jos juot ~2kuppia kahvia ku että joisit 2energiajuomaa.. ja toiseksi nois energiajuomis on pirusti energiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom