Lisäboosterit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvä pumppi, mutta citron/lemon on iha hirveen makusta... En kyllä uudestaan osta.

Sait siis jotain vastiketta rahallesi :) Toiko tuo sulle "potkua" treeniin? Itse harkitsen ostoa. Ostan Recovery 5kg boksin ja jotain pitäis tilata lisäksi et sais kuluitta tulee.

Mitäs mieltä siitä arginiinista ollaan nykyisin? Ennen treeniä otettuna aiheuttaa kyllä selvästi kovemman pumpin, mutta olikos siitä nyt sitten haittaa kasvuhormonin tuotannolle? Onkohan pumpista nyt sitten mitään hyötyä?

MET-Rx Amped NOS on kyllä ihan hyvää tavaraa. Siinä on perkeleesti erinnäisiä vitamiineja sekä aminohappoja, mutta luulen että suurin vaikuttaja on kuitenkin kuiva kofeiini, jota on aivan älytön määrä jos ottaa maksimiannoksen. toimiiiiiiiii

Ihan hyvä pumppi, mutta citron/lemon on iha hirveen makusta... En kyllä uudestaan osta.
Mulla tuli näytepussi kirsikan makuisesta jauheesta, ja se vasta hirveetä olikin! Ei pystynyt treeniä viemään kunnolla loppuun, kun koko ajan meinasi laatta lentää.

Juu itekkin joskus plasmajettiä kokeillu, eipä potki sitten missään, tulee vaan vitun outo kuumottava olo ja reeni ei siitä ainakaan paremmaksi muutu. En voi suositella. Tiettyhän nuo hienot mainospätkät uppoo keneen vaan:hyper:

itellä ei kans toimi mikään testaamani boosteri, olen testannut (ja tuhlannut rahani) plasmajetin, jackedin, monster mayhemin, no-xploden ja dark ragen, mistään ei ole ollut mitään hyötyä eikä ole tullut mitää tuntemuksia edes, ei sitten niin yhtään mitään. Vituttaa kun olen niin heikko välillä että tulee tilailtua "jos tää ny kuitenki toimis"

l-arginiini on ollut ainoa aine mistä on tullut vaikutuksia mutta vaikea sanoa miten erektio sitten auttaa kyykyssä tms....

Onko näistä buustereista jotain negatiivista haittaa ajatellen menossa olevaa dieettiä? On vaan iltareenissä joskus niin zippi jo ennen salille menoo, että jos näistä ois hyötyä.

Onko näistä buustereista jotain negatiivista haittaa ajatellen menossa olevaa dieettiä? On vaan iltareenissä joskus niin zippi jo ennen salille menoo, että jos näistä ois hyötyä.

Mä olen dietil ainaki käyttäny ku hiilarit muutenki vähis, auttaa mua ainaki just dietiillä(ehkä henkisesti). Plussilla en huomaa mitään eroa oikeastaan, ekan annoksen käytön jlk.

Suositut

Back
Ylös Bottom