Lisäboosterit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu
"Kupillisessa suodatinkahvia on 90-110 mg kofeiinia.

Pullollisessa kolajuomaa (33 cl) on kofeiinia noin 42 mg.

Suomessa myynnissä olevien energiajuomien kofeiinipitoisuus vaihtelee 30-110 mg/tölkki eli 135-320 mg/l.

Purkillisessa energiajuomaa on piristävää kofeiinia siis noin kahvikupillisen verran tai vähemmän."

LÄhde: http://www.evira.fi/portal/fi/elint...iajuomat/energiajuomien_piristavat_yhdisteet/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään kokemusta ERGOPHARM AMP v2 treenibuusteri/rasvanpolttajasta? Pidetään yleisesti ensimmäisenä toimivana, nykyisin kiellettyjen ma huang-pohjaisten tuotteiden korvaajana.

Itsellä ollut käytössä SAN V12, josta ei juurikaan ollut hyötyä.

Kofeiinia oon itte kanssa käyttäny ja sillä saa kyllä ihan tasan saman vaikutuksen. Oon meinaan testannut leaderin T5 stak energizeria ja huomasin, että saan tasan saman vaikutksen kofeiinitableteilla. Noi lisäravinteethan voi ostaa erikseen. Mielestäni tossa oli ainakin liikaa kofeiinia verrattuna muihin aineisiin, koska huomasin, että päässä humisi liikaa sillä annostuksella :hyper:

Kofeiinista muistan lukeneeni jossain, että se on laihduttajalle tai urheilijalle hyvä siksikin, että auttaa elimistöä käyttämään rasvahappoja veren glugoosin sijaan ja siten jaksaisi pidempään ennenkun energiat loppuu. Korjatkaa jos muistan väärin

Saat paljo enemmän kofeiinia jos juot ~2kuppia kahvia ku että joisit 2energiajuomaa.. ja toiseksi nois energiajuomis on pirusti energiaa.

En juo kahvia, joten siksi olen päätynyt noihin sokeroimattomiin energiajuomiin.

Kofeiinitabletit kiinnostaisi, mutta kun on uniongelmia ja on sellainen, varmaankin turha pelko niitä kohtaan, että jos niitä ottaa klo 13.00, niin sitten silmät seisoo vielä kahden aikaan aamuyöstä.

Käyn salilla yleensä tuossa kello 12.00-16.00, välillä joten tuskin niiden kesto nyt tuonne yhteentoista asti illalla kestää?

En juo kahvia, joten siksi olen päätynyt noihin sokeroimattomiin energiajuomiin.

Kofeiinitabletit kiinnostaisi, mutta kun on uniongelmia ja on sellainen, varmaankin turha pelko niitä kohtaan, että jos niitä ottaa klo 13.00, niin sitten silmät seisoo vielä kahden aikaan aamuyöstä.

Käyn salilla yleensä tuossa kello 12.00-16.00, välillä joten tuskin niiden kesto nyt tuonne yhteentoista asti illalla kestää?
Wikipedia sanoo
"The half-life of caffeine—the time required for the body to eliminate one-half of the total amount of caffeine—varies widely among individuals according to such factors as age, liver function, pregnancy, some concurrent medications, and the level of enzymes in the liver needed for caffeine metabolism. In healthy adults, caffeine's half-life is approximately 3–4 hours. In women taking oral contraceptives this is increased to 5–10 hours,[41] and in pregnant women the half-life is roughly 9–11 hours.[42] Caffeine can accumulate in individuals with severe liver disease, increasing its half-life up to 96 hours.[43] In infants and young children, the half-life may be longer than in adults; half-life in a newborn baby may be as long as 30 hours. Other factors such as smoking can shorten caffeine's half-life.[44]"

Itte oon usein ottanu kofeiinia salilla ja oon huomannut että ton laskiessa kyllä väsähtää helposti. Ittelläni on myös univaikeuksia. Oon saanut ne kuriin vetämällä tarvittaessa valeriana, kärsimyskukka yms uutteita. Toimii jo kohtuullisen pieninä annoksina ittelläni vaikka ennen on ollu vaikeitakin univaikeuksia(johtuen rytmien sekoilemisesta rankan biletyksen seurauksena :D )

Mulla on kanssa HORSE POWER käytössä ja täytyy kyllä myöntää, että unen laatu on parantunut huomattavasti. Tossa on niin montaa erilaista arginiinia, että ilmeisesti imeytyvyys / teho on huomattavasti parempi kuin perus arginiinilla.

Lisäksi pidän tuotteen muistakin ainesosista. Ornitiini ilmeisesti myös auttaa unien laatuun. Se, että tossa on 5 erilaista "nestettä keräämätöntä" kreatiinia, oli sitten toinen ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Ja taitaa siinä vielä jotain muutakin olla.

Pisteet lähtee täältä!

HORSE POWER
montaa erilaista arginiinia
Ornitiini
5 erilaista "nestettä keräämätöntä" kreatiinia

Aloin kanssa juomaan tuota HORSE POWERIA. Aika voimakkaan makuista tuo sitruuna.

Mutta tuossa purkin kyljessä olevassa tuoteselosteessa kerrotaan, että "NO Power Blend 4000mg" sisältää Arginine Alpha Ketoglutaratea ja Arginine Ethyl Ester Dihydrochloridea. Siis 4 grammaa näitä arginiineja annoksessa?? Ja vielä lisäksi Arginine Pentaphyllumia ja Ornitine Alpha Ketoglutaratea.... Noista tuotteistahan saa normaalisti pulittaa moninkertaisen hinnan, voiko olla totta?
Lisäksi purkissa lukee vielä, että annos sisältää Kreatiini-Alkalyneä 1.5 grammaa, Kreatiini Ethyl Esteriä 1.1 grammaa ja Tri-Creatine malatea 1.5 grammaa...

Mitä järkeä on enää ostaa noita tuotteita jos tuossa purkissa saa ne kaikki samassa ja monta kertaa halvemmalla? Voiko tämä olla totta?

Eipä tuollaista olekkaan.

Niin onhan niitä nykyään. Parashan se kreatiini monohydraatti olisi jos saisi paino nousta
mielinmäärin :(
Mutta kyllähän noita etyyliestereitä sun muita on kovasti kehuttu... En tiedä sitten mikä niiden teho oikeasti on. Kovan hintaisia vaan. Nyt olen tota horse poweria tosin jonkin aikaa syönyt lähinnä arginiinin takia, mutta ihan mukavalta se tuntuisi... Tiedä sitten onko kreatiinilla osaa tai arpaa tuon tuotteen toimimiseen kun siinä on niin paljon kaikennäköista muutakin.

taikai: Tosiaan tässä tuotteessa on kyllä hinta kohdallaan. Jos erillään nuo samat aminohapot ja kreatiinit ostaisi niin moninkertaistuisi hinta.

Kuinkahan paljon Superpump 250 sisältää kreatiinia? Eli jos käytän sitä, niin kannattaako jatkaa krean käyttöä 5g/päivä, vai onko ylipäätään järkeä käyttää molempia yhtäaikaisesti?

Gaspari Superpumpissa ei ole eritelty kreatiinin osuus, mutta jos pumpia käytät vaikka 2 kerta päivässä, tai ennen salia, niin et tarvii muuta kreatiinia. Sitten vielä kun salin aikana nautit sizeon , niin potkua on :)

Superpumppia olen ajatellut käyttää ennen salia. Eli 1x päivä, ohjeessahan kehotetaan ottamaan myös lepopäivinä.
Miltä kuuloistaa esim. salipäivinä superpump ennen treeniä, ja palatutusjuomaan 5g kreatiinia. Lepopäivinä 1 annos gasparia ohjeen mukaan ja päälle vielä 5g annos kreatiinia. Tuleeko lepopäiville jo ylimääräistä?

Vetäkää Dalbladsin Creactia niin saatte kreatiinipyruvaattia,beta-alaniinia,arigiinia,glutamiinia ja jotain muuta samassa paketissa. Hieman kyllä nipistelee poskista ja ei maistu erityisen hyvälle,mutta toimii.

Leader Total mass (4dl 2dl:än annoksina joka päivä 20€/pussi(800g) )
Leader test+ evo4 ( 85€/180 nappia [tupla annostuksella] )
Leader GH ( erityisen suositeltavaa käyttää TUPLA annos varsinkin jos käyttäjä alle 18-vuotias, tällä voi olla vaikutusta lihasten kasvun lisäksi pituus kasvuun!)

Vinkki: älä tilaa netistä vaan yritä iskeä luontaistuotekaupan myyjä/ olla mukava sille muutaman kerran kun käyt hakemassa tuon satsin niin äkkiäkös rupee paukkumaan kunnon alennuksia siis jos kaupassa on mukava myyjä!

Leader Total mass (4dl 2dl:än annoksina joka päivä 20€/pussi(800g) )
Leader test+ evo4 ( 85€/180 nappia [tupla annostuksella] )
Leader GH ( erityisen suositeltavaa käyttää TUPLA annos varsinkin jos käyttäjä alle 18-vuotias, tällä voi olla vaikutusta lihasten kasvun lisäksi pituus kasvuun!)

Vinkki: älä tilaa netistä vaan yritä iskeä luontaistuotekaupan myyjä/ olla mukava sille muutaman kerran kun käyt hakemassa tuon satsin niin äkkiäkös rupee paukkumaan kunnon alennuksia siis jos kaupassa on mukava myyjä!
:D Myyntimiehen juttua.

Nämä "lisäboosterit" on vähän sama kuin kuvittelee saavansa paremmilla kalavehkeillä paremmin kalaa.

Useimmiten kannattaa panostaa perusasioihin ja jos ei homma toimi niin vaihtaa lajia.

Suositut

Back
Ylös Bottom