Jabbar, kiitos vastauksesta.
Mimmien puolelta olen toistaiseksi saanut kaksi täysin vastakkaista mielipidettä. :D Tänään juttelin ohjaajan kanssa ja tehtiin pari muutosta vielä siihen jalkapäivään, eli en nyt tätä uutta versiota ole ehtinyt kokeilemaan.
Tällä hetkellä ohjelma näyttäis tältä:
Alakorppa:
Vanha versio (se jonka olen tehnyt kerran): askelkyykky takajalka penkillä, etukyykky, jalkaprässi, takareiden koukistus taljassa, pohkeet, pari vatsalihasliikettä.
Uusi versio: askelkyykky takajalka penkillä, takakyykky, sivukyykky (se missä leveässä haarassa kyykätään vuorotellen kummankin jalan "päälle", en tiedä nimeä), jalkaprässi, takareidet, pohkeet ja vatsat samalla tavalla. Eli etukyykyn tilalle tuli kaks muuta, muuten samat liikkeet.
Yläkroppa:
Rinnalleveto-pystypunnerrus kahvakuulalla (tämä on tarkoitus olla kohtuukokoisella painolla "lämmittely"liike), penkkipunnerrus, kulmasoutu, pull over, pystysoutu, hauiskääntö, ranskalainen punnerrus, selänojennuslaite (tai selkäpenkki).
Tämän tein tänään ja äkkiseltään tuntu ihan fiksulta. Ainoo mitä mietin pääseekö selkäpuoli liian helpolla?
Molemmat on tosiaan ohjaajan tekemiä mun toiveiden pohjalta, mutta saapi kommentoida ja ehdottaa parannuksia. (Enkä todellakaan täällä näistä kirjottele siksi etten arvostaisi kovasti ko. ohjaajan apua vaan koska mulla ei ole irl kavereita joiden kanssa puhua saliohjelmista, ainakaan sellasia jotka tajuis siitä mitään :D).