Lisää massaa 15-vuotiaalle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No eipä se jauhoistakaan sekotettu palkkari nyt mikään makunautinto ole.

En tiiä mitä heraa vedät, mutta kyllä noi sellassii mäkkärin herkkuperse pirtelöit tuppaa olee, ei siin mitää nam. Meinaan et saa perusheraaki maustettuu iha uusii ulottuvuuksii jos on mielenkiintoa (= erilaisilla jauhella esim. kaakao.)

Turha tässä on vääntää siitä kumpi on parempi maito vai hera. Koko väittely lähti käyntiin väitteestä, että palkkari olisi välttämätön ja sitä se EI ole. Tottakai sillä saa etuja, palautuminen paranee huomattavasti, mutta se ei ole VÄLTTÄMÄTÖN.

90snt purkki, niin ei se nyt pitäs kenenkään taloutta kaataa.
ARGH, ei ehkä per purkki mutta pidemmän päälle se on kalliimpaa kuin palkkari.

Nann3a vaan rassaa kun ei saa ostaa lisäravinteita joten pitää uskotella itselleen että ilman niitä pärjää paljon paremmin kuin niiden kanssa.

Turha tässä on vääntää siitä kumpi on parempi maito vai hera. Koko väittely lähti käyntiin väitteestä, että palkkari olisi välttämätön ja sitä se EI ole. Tottakai sillä saa etuja, palautuminen paranee huomattavasti, mutta se ei ole VÄLTTÄMÄTÖN.

Perustuen mihin?:D

Perustuen mihin?:D

Palautuminen on huomattavasti parempaa, kuin jos ei ottaisi treenin jälkeen mitään. Normaali ruoka on ihan yhtä tehokasta(joojoo hera imeytyy nopeemmin ja täten on 2947101x parempaa) ja sisältää vitamiinit ja muut mömmöt joita jauhot eivät sisällä. Uskomaton keskustelu menossa täällä.

Näin se on, Olen myös Feint :in kanssa täysin samalla linjalla, tätähän mä nyt olen yrittänyt sanoa alunperinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin se on, Olen myös Feint :in kanssa täysin samalla linjalla, tätähän mä nyt olen yrittänyt sanoa alunperinkin.
Mulla tulee ainakin sanasta välttämätön semmonen kuva, että ilman sitä ihminen ei pysty elämään. Eli vältämätöntä on ruoka ja vesi. Helposti pystyy itse järkeilemään miettimällä luolamies aikoja.

Mulla tulee ainakin sanasta välttämätön semmonen kuva, että ilman sitä ihminen ei pysty elämään. Eli vältämätöntä on ruoka ja vesi. Helposti pystyy itse järkeilemään miettimällä luolamies aikoja.

Niin, kerran olen maistanut veljeltä palkkaria. Tässä mä nyt vieläkin oon vaikka en sen jälkeen ookkaan sitä "nauttinut". (Ja tulostakin syntyy edelleen) :puntti:

Ite oon sen verran "varusteurheilija" että tarvin sen palkkarin reenin jälkeen. Mut eipä tollaset nyt mun taloutta kaada, nii miks en sitä sit ostais. Jonnekin se raha kuitenkin aina uppoo.

kyllä te vielä huomaatte et se palkkari on tärkee.mikään pakko sitä ei silti oo käyttää,joten ei kannata sit itkeä ku tulokset ei nouse.

Kyllähän tuloksia tulee ilman kunnollista ruokavaliotakin, mutta jos sitä massaa tosissaan haluaa niin pitäs olla se ruokapuoli kunnossa,eikä ainakaan itselläni ole varaa syödä joka päivä jotain pihvejä,joten ostan kerralla isoja tynnyreitä proteiinia ja maltoo, eikä ainakaan omassa rahapussissa tunnu.Mutta jokainen taaplatkoon tyylillään tässäkin asiassa.

Mulla on ainakin paino noussut kohtuudella, 3kk 7kg. Ei sais kyllä paino nousta samaa tahtia, pitää kai mennä dietille helmikuun alussa :rolleyes:

Tääl on aika lapsellista sakkia, Nuori kaveri tulee kysyy apua treenaamisen alottamiseen ni aikuiset ihmiset rupee riitelee palkkarista, voi huoh.. ja jupakan alussa ei kukaa ilmeisesti väittäny palkkarin olevan välttämätön, mutaa miks ei käyttäs kerta hyvin edistää kehitystä... saatte kyl noil riitelyillännä nää kaikki niin offtopiciks ku vaa voi

Tääl on aika lapsellista sakkia, Nuori kaveri tulee kysyy apua treenaamisen alottamiseen ni aikuiset ihmiset rupee riitelee palkkarista, voi huoh.. ja jupakan alussa ei kukaa ilmeisesti väittäny palkkarin olevan välttämätön, mutaa miks ei käyttäs kerta hyvin edistää kehitystä... saatte kyl noil riitelyillännä nää kaikki niin offtopiciks ku vaa voi

luitko muuta kun vikan sivun? alottaja kysy massan lisäämisestä ja vastaus tuli kyllä jo ekassa postissa. 55kg painosena ei varmaan tarvi hirveitä määriä syödä , et paino nousee

palkkari on aika keskeinen osa palautumista.treeni,ravinto ja lepo.kaikki nuo pitää olla kunnossa jos haluaa kehittyä.ei sen tartte tämän vaikeempaa olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom