Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä se jauhoistakaan sekotettu palkkari nyt mikään makunautinto ole.
On se ollu nautintoki joskus :D
Hauskaa vääntöä täällä taas. Maito vai palkkari? 32 vai 40 grammaa proteiinia per palkkari?:D
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=86721
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2727402&postcount=91
ARGH, ei ehkä per purkki mutta pidemmän päälle se on kalliimpaa kuin palkkari.90snt purkki, niin ei se nyt pitäs kenenkään taloutta kaataa.
Turha tässä on vääntää siitä kumpi on parempi maito vai hera. Koko väittely lähti käyntiin väitteestä, että palkkari olisi välttämätön ja sitä se EI ole. Tottakai sillä saa etuja, palautuminen paranee huomattavasti, mutta se ei ole VÄLTTÄMÄTÖN.
Perustuen mihin?:D
Turha tässä on vääntää siitä kumpi on parempi maito vai hera. Koko väittely lähti käyntiin väitteestä, että palkkari olisi välttämätön ja sitä se EI ole. Tottakai sillä saa etuja, palautuminen paranee huomattavasti, mutta se ei ole VÄLTTÄMÄTÖN.
Mulla tulee ainakin sanasta välttämätön semmonen kuva, että ilman sitä ihminen ei pysty elämään. Eli vältämätöntä on ruoka ja vesi. Helposti pystyy itse järkeilemään miettimällä luolamies aikoja.Näin se on, Olen myös Feint :in kanssa täysin samalla linjalla, tätähän mä nyt olen yrittänyt sanoa alunperinkin.
Mulla tulee ainakin sanasta välttämätön semmonen kuva, että ilman sitä ihminen ei pysty elämään. Eli vältämätöntä on ruoka ja vesi. Helposti pystyy itse järkeilemään miettimällä luolamies aikoja.
kyllä te vielä huomaatte et se palkkari on tärkee.mikään pakko sitä ei silti oo käyttää,joten ei kannata sit itkeä ku tulokset ei nouse.
Tääl on aika lapsellista sakkia, Nuori kaveri tulee kysyy apua treenaamisen alottamiseen ni aikuiset ihmiset rupee riitelee palkkarista, voi huoh.. ja jupakan alussa ei kukaa ilmeisesti väittäny palkkarin olevan välttämätön, mutaa miks ei käyttäs kerta hyvin edistää kehitystä... saatte kyl noil riitelyillännä nää kaikki niin offtopiciks ku vaa voi