Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jengi mieltä?
Joo, sori siitä linkistä en saa sitä enää pois :(Ei saa linkittää. En suosittele tuota, tuossa ei ole juuri mitään muuta kuin hiilihydraattia! Proteiinia ei ole paljon yhtään..
On kallista, en kyllä meinannut sitä itselleni ostaa, vaan kysyin tähän koska aloittajalla oli jonkunmoinen ongelma ja siksi kysyin tuosta.Hinta 30 euroa 2.8kg pussista. Annoskoko n. 280g, nopeasti laskettuna tuo riittää 10 annokseen...eli hinnaksi tulee hulppeat 3 euroa per laaki. Samaan hintaan ostat siis ainakin 4 litraa maitoa päivässä(huono esimerkki, en suosittele) ja saat yhtä helposti enemmän kaloreita ja proteiinia.
Joo, sori siitä linkistä en saa sitä enää pois :(
On kallista, en kyllä meinannut sitä itselleni ostaa, vaan kysyin tähän koska aloittajalla oli jonkunmoinen ongelma ja siksi kysyin tuosta.
Miten muuten saan pluskaloreita kun se ruoka en vain uppoa tollasia määriä, vaikka miten olen jo kolmisen viikkoa yrittänyt syödä paljon.
Asiasta yhdeksänteen. Onko mahdollista kasvattaa lihaksia niin ettei paino nouse tai tule sitä massaa?
Tosin ihan alottelijalla yhtäaikainen laihdutus ja lihaskasvu on mun käsittääkseni mahdolista, mut periaatteessa ja vähänkin kauemmin treenanneilla ei ole mahdollista.
Ei ole. Ei tahdo kasvaa lihakset edes +/- 0 kaloreilla. Vaatii + kaloreita ja kovaa treeniä aloittelijaltakin.
Onko moiselle mitään perusteltua syytä? Ehkä jos haluat välttämättä pysyä jossain lajissa alhaisessa painoluokassa tai lajissa on ylimääräisestä painosta muuten haittaa (esim. kiipeily), mutta muuten en näe mitään järkeä. Jos kehon rasvamäärät tippuu samalla kun lihakset kasvaa, niin sillon ei paino tietenkää nouse. Tietenkää lihasta ei suuremmin voi kasvatella ilman painon nousua, kun lihas kuitenki painaa sen n. 1,4 kg/litra. Hieman ristiriitasta on "lihasten kasvattaminen" ja "ei tule massaa=ei tule lihasta", tarkotatko voimien kasvattamista ilman lihasmassan suurempaa kasvua?Asiasta yhdeksänteen. Onko mahdollista kasvattaa lihaksia niin ettei paino nouse tai tule sitä massaa?
Minkäslaista lisäravintoa kannattaisi hankkia lihasmassan nostoa ajatellen, kannattaako käyttää erityisiä lihasmassanlisäysjauheita vai riittääkö pellkkä (hera)proteini mainiosti?
Itse käyttäisin ruokaa.
Kyllä mun mielestä palkkari ois hyvä ottaa.
muuta ei sitten tarviikkaan.
No on se aika välttämätön, jos sinä et viitsi/uskalla/saa whatever käyttää lisäravinteita niin se ei tarkoita että ei muidenkaan sillon kannata.
No on se aika välttämätön, jos sinä et viitsi/uskalla/saa whatever käyttää lisäravinteita niin se ei tarkoita että ei muidenkaan sillon kannata.
Millä tapaa se on välttämätön. Omasta mielestäni kannattaa ottaa palautusjuomaa, mutta ei se nyt välttämätöntä ole.