Liikkeiden tekopäivistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olisin vaan kysynyt että minä päivänä teette epäkkäitä ja taka-olkapäitä? Ite teen molemmat selkä-päivänä. Tiedän myös tapauksia jossa molemmat tehään hartia/olkapää päivänä. KUMPI OMPI PAREMPI?
Entäs sitte toi sjmv? Ite teen jalkapäivänä ja tiedän useita tapauksia että tehään selkä-päivänä. KUMPI OMPI PAREMPI?
Onko teillä muita vastaavia että ei oikeen tiedä että minä päivänä niitä nyt sitte kannattais riuhtoa??

Tos tos.

Fiilaripohjalta... välillä on ohjelmassa, niin että teen kohautukset selkäpäivänä ja takaolkapäät olkpäiden kanssa tai siis noinhan se itse asiassa useiten on.. Sitten välillä muutan ton kohautukset olkapääpäivälle...

qaz99qaz sanoi:
Olisin vaan kysynyt että minä päivänä teette epäkkäitä ja taka-olkapäitä? Ite teen molemmat selkä-päivänä. Tiedän myös tapauksia jossa molemmat tehään hartia/olkapää päivänä. KUMPI OMPI PAREMPI?
Entäs sitte toi sjmv? Ite teen jalkapäivänä ja tiedän useita tapauksia että tehään selkä-päivänä. KUMPI OMPI PAREMPI?
Onko teillä muita vastaavia että ei oikeen tiedä että minä päivänä niitä nyt sitte kannattais riuhtoa??

Tos tos.

Tosiaan ihan preferenssi/treenijakokysymys nämä epäkkäät ja takaolkapäät.
Ne voi tehdä molemmat selkäpäivänä tai molemmat olkapääpäivänä tai sitten erikseen jompanakumpana noista päivistä.

Sjmv kehomiehen liikkeenä kuuluu ehdottomasti jalkapäivään, jos jalat yhteen päivään on sijoitettuna. Muuten toki takareisipäivään. Itselläni esim tällä hetkellä on takareidet selkäpäivällä, jonne sjmv sopii toki loistavasti niin ikään - synergiaetujen vuoksi, liike-elämän muoti-ilmausta lainatakseni.

SJMV ehdottomati jalkapäivänä. Tosin mulla kahtia jaettu jalat, joten ois vähän vaikeeta keksiä toista hyvää liikettä takareisille koukistuksen kaveriksi.

Epäkkäät teen selkäpäivän päätteeks, forkut hauisten jälkeen ja takaolkapäät olkapääpäivänä. Näin on ainakin MULLA toiminut hyvin.

Mitenkäs kun mulla on olkapää+ojentaja-, ja selkäpäivä peräkkäin....
oon tehny olkapää päivänä takaolkapäät... mutta tuo selkäpäivähän rasittaa jonkin verran jokatapauksessa takaolkapäitä(?), itse ainakin olen ollut huomaavinani sellaista.Eli kehittyykö takaolkapäät, jos ne saa reenin jälkeisenä päivänä rasitusta taas... ei oikeen luulis palautumisen olevan paras mahdollinen? eli kannattaisko siirtää nyt sit noi takaolkapäät selkäpäivään, ja jos pitäis niin minne sinne? viimeiseksi?

Jartze sanoi:
Eli kehittyykö takaolkapäät, jos ne saa reenin jälkeisenä päivänä rasitusta taas... ei oikeen luulis palautumisen olevan paras mahdollinen?

Ei ne tosta ylikuntoon vielä mee. Lähinnä mielipidekysymys. Itse tehnyt olkapäiden yhteydessä, jota on seurannut selkä yhden päivän huilin jälkeen. Ihan hyvin on kasvanu. Parhaimpia lihasryhmiä meikäläisellä. :)

Jartze sanoi:
Mitenkäs kun mulla on olkapää+ojentaja-, ja selkäpäivä peräkkäin....
oon tehny olkapää päivänä takaolkapäät... mutta tuo selkäpäivähän rasittaa jonkin verran jokatapauksessa takaolkapäitä(?), itse ainakin olen ollut huomaavinani sellaista.Eli kehittyykö takaolkapäät, jos ne saa reenin jälkeisenä päivänä rasitusta taas... ei oikeen luulis palautumisen olevan paras mahdollinen? eli kannattaisko siirtää nyt sit noi takaolkapäät selkäpäivään, ja jos pitäis niin minne sinne? viimeiseksi?

Mulla on olkapää ojentajapäivä ensin ja siinä teen myös takaolkapäät ja sitten on päivän lepo ja senjälkeen selkäpäivä, en ole huomannut mitään nagatiivistä tehdä näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom