Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tuskimpa sitä kuitenkaan kukaan lähti 100 km/h vauhdista lyömään liinoja kiinni kun huomaa rekan olevan takana. Mä ainakin osaan autolla sillain hiljalleen pudottaa nopeutta aina pysähdyksiin asti. Sano jos haluat, että kerron sinullekin miten se tapahtuu.tosi hyvä kun edes joku tekee jotain,ja ajankohtana loistava, herättää ainakin keskustelua (toivottavasti myös päättäjissä) turha siinä on henkilöautolla edessä ruveta jarruttelemaan tai yms.. jos niskaan tulee 60tonnin yhdistelmä on aivan sama mitä mieltä oot siinä käy silloin ohrasesti.Malttia ihmiset hyvällä asiallahan he ovat!
Hmmm... Minä taas olen tänään jutellut 4 eri kuljetusfirman kuljettajan kanssa, niin kaikki ajaa 19.6 klo 12-18 20km/h stadista ulosmenoteillä 50km matkan.Juttelin tuossa rekkailevan setäni kanssa ja hänen mukaansa alan miesten keskuudessa yleinen mielipide on ettei mitään hidasteluja tapahdu. Normaalisti aikovat ajaa. Kyseessä olisi heidän mielestään vain kiusantekoa sekä itselleen että kanssa-autoilijoille, joka ei edistä kenenkään asiaa. Sitäpaitsi tuo jäynä on täysin epävirallinen ja liitotkin ovat ilmeisesti tuominneet sen tai eivät ainakaan tue ideaa.
Mee sinne valtionvarainministeriöön heiluu sen puukkos kanssa :D Rekkakuskilta saatat saada vaan turpaan ;)No torstaina sen sit näkee. Oisko kenelläkään mielessä mitään pikku jäynää mitä voisi tuollaiselle kuskille tehdä. Renkaita tuskin viitsii alkaa puhkomaan.
No torstaina sen sit näkee. Oisko kenelläkään mielessä mitään pikku jäynää mitä voisi tuollaiselle kuskille tehdä. Renkaita tuskin viitsii alkaa puhkomaan.