Liikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tume
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maanantai:
Protskuja:198,814g
Hiilareita:428,29g
Rasvaa: 47,017g
Energiaa:3013,55Kcal.

Elikkä yksinkertainen kysymys onko tässä liikaa? Painan 70kg, ja ikkee on 17, ja taijanpa vielä olla jossain määrin kasvuiässä. Vuoden verran oon bodausta harrastellu. (About 3krt viikko). Muuta urheilua ei tuu merkittävästi harrasteltua.

Oisko mitään hyötyä syödä vielä tostakin enemmän?

Originally posted by Mike
olet luonnon suomalla kuurilla, josta ei sivareita tule.

Äläpä sano, itselleni ainakin kehittyi murrosiässä heikot gynot kun rupesin treenaamaan salilla ja syömään kunnolla.

Originally posted by Hulkki
Äläpä sano, itselleni ainakin kehittyi murrosiässä heikot gynot kun rupesin treenaamaan salilla ja syömään kunnolla.

Jahas, Hulkki on ensimmäinen ihminen maailmassa kenellä tulee treenaamisesta gynot.

Ne gynot tulee murrosiässä jos on tullakseen, veivasit sitten salilla tai et.

No sanoisin että jos joka päivä syöt noin paljon niin on kyllä liikaa. sitä rupee kerääntymään fläsänä vyötärölle. Noi protskut voit huoletta tiputtaa jonnekin 130-140:n paikkeille sillä tämäkin määrä on 2g/painokiloa kohden. Syön itsekin paljon ja niin pitääkin, mut ei mitään älyttömyyksiä. Sä oot parikymppisenä kasa rasvaa vaan.

Kroppamies: Mikä helvetin rasvanpelko sulla on?

Kyllä siitä rasvasta pääsee eroon, kun tarve tulee. Tärkeintä on syödä riittävästi silloin, kun on hyvät edellytykset kasvuun! On paljon helpompi päästä eroon 10 rasvakilosta, kuin saada 10kg lihaa.
Mun mielestä 17-vuotiaana saa rauhassa keskittyä kasvamiseen, ellei omasta mielestään sitten ole jo huomattavan lihava, ja herkkä lihomaan. Keskimääräiselle kaverille tulee ne diettiajat muutaman vuoden päästä paljon ajankohtaisemmaksi...

Ja miten Kroppamies voi väittää, että syö liikaa kun ei edes tunne tätä Tumea (?). Ethän voi tietää edes, että millainen hänen energian tarpeensa on, millainen aineenvaihdunta on. Jos tuolla energia määrällä paino nousee 10g/vko, niin voisinpa väittää että hän syö liian vähän. Jos se taas nousee 5kg/vko, niin sitten syö liikaa..

Originally posted by Tonza

No kai nyt tulee pelkotiloja fläsää kohtaan, jos mies itse vetää proteiinintarpeen tyydyttämiseksi 150 g kaurahiutaleita puoleen litraan maitoa sekoitettuna. Shake it baby, shake :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liikaa ja liikaa.. Itse olen 18v, n.80kg(tästäkin n.3-4kg kreatiinin tuomaa nestettä) ja 183cm. Syön päivässä 3100-3300kcal ja läsää ei pahemmin löydy. Että riippuu aika pitkälti henkilöstä.

EDIT: No toi 200g protskua on aika paljon. Ja 50g rasvaa 3000kcal:sta aika vähän. Tällänen nyrkkisääntö kuuluu että 30% energiasta rasvaa ja 2g/kg protskua. Toisaalta, mikäs olen neuvomaan...

Originally posted by Nike
Toisaalta, mikäs olen neuvomaan...

No älä nyt, jos toi on sun oma kuva, niin olet kehittynyt 18-vuotiaaksi kyl ihan hyvin ;)

Aika vaikea alkaa sanomaan mikä on liikaa ja mikä liian vähän. Kannattaa seurata painoa ja tarkkailla että se ei nouse liian nopeasti, koska mielestäni ei ole mitään järkeä hankkia turhaa läskiä-----> liian kova bulkkaus turhaa.

Kyllä sitä rasvaa varmasti tulee siinä samassa kun lihasmassaa hankkii, mutta järki käteen ja malttia. Hitaasti hyvä tulee, turhaa kokeilla saada aikaan nopeesti hyviä/pysyviä tuloksia.

:kippis1:

Originally posted by beginner
ei oo ihan 80-kiloisen näkönen toi avatarin kundi...

Aijaa... Eikö? Toisaalta, Nike ei kertonut postissaan pituuttansa. Jos Nike on 145 cm/80 kg :D

edit:
No höh, sehän on Lee Labradan kuva siinä Avatarissa

No höh, Nike on tietysti muokannut paintshopprolla oman kuvansa kasvojen tilalle Leen kasvot, jotta anonymiteetti säilyisi :D

Originally posted by Andy
Aijaa... Eikö? Toisaalta, Nike ei kertonut postissaan pituuttansa. Jos Nike on 145 cm/80 kg

Tai jos Nike on 183cm. :)

Oho, miten ihmislapsi voi olla näin sokea. Luin ennen postaustani kahteen kertaan Niken viestin ja en mielestäni havainnut siinä pituutta kerrottavan. My mistake.

No joo, olen varmasti tärvellyt asiallista threadia offtopiceillani jo riittämiin. Nyt parannan tapani (toistaiseksi). Kiitos ja kuulemiin.

Originally posted by Tonza

Mene peilin eteen ilman paitaa niin huomaat mitä tarkoitan...

Originally posted by Kroppamies
Mene peilin eteen ilman paitaa niin huomaat mitä tarkoitan...

Niin?

Pakki näkyy, rasvat hiukan yli kympin, ehkä 11-12.

Ihan hyvä tilanne massakaudella, sanoisin.

Ja neuvomassa on kaveri, joka on saanut pakattua 182cm:n varteensa jo huimat 70kg lihasta...

Ai vittu, oonpa ollu kaikesta pihalla. Tuuppa kuule Kroppamies mulle personal traineriks, niin kasvan yhtä massiiviseks kuin mitä itekin olet!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom